Gość boliniak Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Witam wszytskich jestem tu nowy, od dłuższego czasu zastanawiałem się na kupnem D40 (VAT itp..) i z uwagą przyglądałem się waszej dyskusji, ale wygląda na to, że dojrzałem już do tej decyzji i postanowiłem kupić Navarkę, mam do Was pytanie gdzie Wy jako posiadacze nowych Navar zostaliście najlepiej obsłużeni, u jakiego dealera ?? Na jakie upusty mogliście liczyć lub wynegocjować, chciałbym kupić Navarkę ale oczywiście przy takiej kasie każdy % upustu gra różnice. Dodam tylko, że jestem z mazowsza ale nawet dla 1% opłaca się wybrac gdzieś w Polskę. Pozdrowienia Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomajszek Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Polecam brokera AFG pod Wrocławiem,auta co prawda z niemieckiego rynku( troche inne wersje niz w Polsce) ale za cene jaką musiałbym dać u dilera (przynajmniej tego w moim mieście ) dostałem dodatkowo :hardtop carryboy'a z montażem,hak holowniczy,czujnik cofania , alarm i kpl dywaników- wartość około 15 tyś brutto (10%) dodam ze kupiłem wersje LE manual 144 brutto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Wykładzinę na pakę, hak, alarm, dywaniki, lakier metalik - to powinieneś wytargować. Niektórym udaje się jeszcze darmowy przegląd, ale to kosztuje trochę nerwów ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Taa tylko trzeba pamiętac, ze jeśłi chodzi o alarm to mogą wsadzić jakiś taki bylejaki co nie ma nawet własnej syreny.... Ogólnie wszystkie salony i serwisy są do kitu. Z tym, że niektóre mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtek4wd Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Z tymi brokerami nie jest do końca tak różowo - zależy kto co potrzebuje. Ja sie uparłem na blokade tylnego dyfra i nie mieli tego dostępnego w ogóle. Full opcja tak, ale blokady ...nie . A autko zimą z pustą paką powinno mieć moim zdaniem tą opcję. Co 3 koła napędzane to nie dwa. aaaa i jeszcze jedno - hak holowniczy, większość salonów oferuje tylko brinka za 1K+ zł, a ja wyczaiłem że słupsk robi takowe i z montażem wychodzi poniżej 700zł. Uciąg ten sam - 3000kg. W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomajszek Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 maja dostepne blokady ale za dopłata, zreszta dobrze powiedziałes-zależy co komu potzrebne, mnie akurat blokada tylnego mostu nie jest niezbedna(przynajmniej na razie) raczej w ekstremalne waruki to się pchać nie będe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 a blokada tylnego mostu to przydatne ustrojstwo- da się przez rów przejechać, jak koła po przekątnej się gibają w powietrzu , a nie ma ciężkiej osoby która sobie na zderzaku stanie :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 No tylko pamiętajcie, że blokadę można włączyć tylko przy 4LO i nie wolno pod żadnym pozorem zapinac jej na czarnym. No na prostej jeszcze ale najmniejszy łuk może narobić fermentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtek4wd Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Ja bede sie upierał że warto w blokade zainwestowac ( w polskiej sieci w LE jest chyba w std) - i nie tylko do pokonywania rowów, ale na śnieg. Paka jest lekka, a zawsze jedno z kół ma troche lepszą przyczepność. W landku mieliśmy detroita i było fajnie, ale trza umieć tym jeździć - a tu guziczek i już. Fakt - NIE WOLNO tego uruchamiać gdy auto jedzie ( dokładnie gdy jest różnica prędkości między półosiami ) . Ale jaki jest sens uruchamiania blokady gdy auto jedzie? W zasadzie blokada jest po to by auto które stoi ( a przy okazji kręci kołami :diabel: ) zaczęło jechać Jedyna uwaga co do blokady która mi sie nie podoba to wyłącznik - jest zaraz obok blokady drzwi i łatwo pomylić klawisze ( szczególnie jadąc w mieście, gdy szybko, bez patrzenia trzeba zamknąć auto przed coraz bezczelniejszymi żebrakami itp.) W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Blokady nie da się właczyć bez właczonego reduktora oraz jeśli pojazd jest w ruchu. Navara mysli za użytkownika. Nie próbowałem , ale tak samo jest z trybami 4H - nie załaczy się gdy jedziemy ponad 100 km/h i tak samo się nie wyłaaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 dokładnie, blokada tylnego mostu nie zadziała jeśli jedziesz i nie ma 4LO. A poza tym to uważam że to niezbędna rzecz do navary, średnio raz w tygodniu pozwala mi wyjechać z miejsc w które wjeżdżam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ptasiek Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 domadm/ odrazu nerwow ... przeciez to przyjemnosc ... jak ten don kichot walczacy z wiatrakami ... ps. bylem wlasnie na tym darmowym przegladzie ostatnio ... wszystko ok zgodnie z umowa, wiec tu bez zastrzezen.... jedno co mnie tyknelo .. to to i z jak bylem sobie popatrzec na nowe autka w salonie ( chodzi mi po glowie jakies 2 autko ) ... na moj widok pan J zaproponowal mi nissana mikre w wersji kabrio heheheh .... nie wiecie co to moze znaczyc ? hehehehh ... przyp. nissan mikra wygral w plebiscycie na najbardziej gejowskie auto ...... pan J. chyba sie chcial odkuc za poprzednie upokozenie .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boliniak Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Mam pytanie a zna ktoś tą firmę ? http://www.autozfabryki.pl Mają bardzo interesującą ofertę na LE w bardzo dobrej cenie, ale nie mam doświadczeń z takimi firmami ? A drugie pytanie, jak sprawdzić czy auto będzie na gwarancji ?? Jak mogę "zmienić" gwarancje Europejską na Polską ?? Bo np. dadzą mi Europejską gwarancje ja pójdę do Salonu a oni powiedzą niestety nie honorujemy Pana gwarancji.. Pzdr Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gr00m Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Mam pytanie a zna ktoś tą firmę ?http://www.autozfabryki.pl Mają bardzo interesującą ofertę na LE w bardzo dobrej cenie, ale nie mam doświadczeń z takimi firmami ? A drugie pytanie, jak sprawdzić czy auto będzie na gwarancji ?? Jak mogę "zmienić" gwarancje Europejską na Polską ?? Bo np. dadzą mi Europejską gwarancje ja pójdę do Salonu a oni powiedzą niestety nie honorujemy Pana gwarancji.. Pzdr Adam Witam. Z informacji jakie są podane w broszurze wyjaśniającej: DYSTRYBUCJA I SERWISOWANIE POJAZDÓW SILNIKOWYCH W UNII EUROPEJSKIEJ ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (WE) NR 1400/2002 z dnia 31 lipca 2002 r.1 Napisano: Pytanie 34: Czy w celu wykonania usług gwarancyjnych / serwisu gwarancyjnego konsument musi zaprowadzić pojazd do dealera, od którego go zakupił? Nie. Aby Rozporządzenie miało zastosowanie, konsument powinien móc oddać pojazd do dowolnego autoryzowanego warsztatu w ramach sieci dostawcy w dowolnym miejscu w UE. Rozporządzenie94 zwalnia porozumienia z autoryzowanymi warsztatami tylko wtedy, gdy dostawca nakłada na swoje autoryzowane warsztaty obowiązek, aby naprawiały wszystkie pojazdy danej marki, honorowały gwarancje, przeprowadzały bezpłatną obsługę gwarancyjną oraz wykonywały prace związane z usuwaniem wad fabrycznych bez względu na miejsce zakupu samochodu. Jeżeli autoryzowany warsztat nie jest zdolny do serwisowania samochodu, który nie został sprzedany w jego Państwie Członkowskim, będzie on mógł współpracować z dostawcą lub innym autoryzowanym warsztatem w innym Państwie Członkowskim. W celu wykonania napraw gwarancyjnych, konsument nie musi dokonać ponownej rejestracji gwarancji w swoim Państwie Członkowskim. Okres gwarancji rozpoczyna się wraz z dostawą samochodu przez autoryzowanego dealera. Gdyby producent, importer, dealer, osoba zajmująca się naprawami lub inna firma w ramach sieci utrudniali konsumentom korzystanie z obejmującej całą UE gwarancji producenta, to oznaczałoby to, że nie będzie spełniony jeden z podstawowych warunków niezbędnych do tego, aby do umów, o których mowa stosowało się zwolnienie. Napisano: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomajszek Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Czy to oznacza ,że każda ASO ma obowiązek serwisować nowy samochód zakupiony w dowolnym kraju UE? No ja przynajmniej tak to rozumiem ,jak nie to do sądu z nimi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.