Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Czujnik paliwa w baku


Gość tom_ek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

póbowałem ostatnio walczyć z błednym odczytem wsakzań ilości benzyny w baku,

Raz wskaźnik paliwa pokazuje że benzyna jeszcze jest, za chwilę już wskaźnik zjeżdża do 0, czasami zapala się rezerwa a czasami nie. Trochę to denerwuje, dobrze że jest jeszcze gaz.

Kiedyś tak tankowałem co chwilę benzynę bo wydawało się że nie ma paliwa a później okazało się że uzbierał się cały bak tylko wskaźnik głupiał. Z reguły odczyt jest błędny gdy paliwa jest mniej niż 1/3 baku.

Poruszałem pływakiem w baku przy pompie paliwa i odczyt powócił, by podczas jazdy znowu wskazać brak paliwa.

Nie wiem jak wypiąć pompę i czujnik paliwa z baku (na zdjęiu).

Jeżeli ktoś się już bawił z tym to proszę o wskazówki jak do tego się dobrać i co może powodować błędne odczyty pływaka.

 

http://www.plikus.pl/wyswietl_plik-18978.html

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ostatnio wyciagałem w P-10, bardzo łatwo sie go wyciaga jest wsadzony w taka prowadnice z plastiku, która jest chyba na stałe zamontowana w zbiorniku. o ile sobie przypominam nacisnołem na taki zatrzask w tej prowadnicy i pociagnołem ku górze i poszło, sprawdzałem czy mam czyste sitko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wsadziłem tam swoja łapkę i jakos znalazłem a miałem ponad polowę paliwa w zbiorniku i mi sie udało bez problemu wyciagnac, i tobie sie to uda bo ja też pierwszy raz wyciagałem, włóż lewą reke dosyć głegoko nie bój sie paliwa tylko papierosa nie pał haahahahahah znajdziesz napewno ten zatrzask, a prawa ręką pociągaj ku górze , z odpowiednim kontem tak jak ci prowadnica to pokazuje.

 

[ Dodano: Nie 12 Sie, 2007 23:25 ]

hyba że w P11 może być inaczej bo ja mam P10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, tylko gdzie jest ten zatrzask, jak jest paliwo w baku to niewiele widać, pół pompy wystaje, reszta zanużona w paliwie .

nie pamiętam dokładnie (czy z przodu czy z tyłu), ale na 90% w przedniej dolnej części tej plastikowej obudowy jest zatrzask , który trzeba podciągnąć do góry i przesunąć pompę po szynach, w których jest umieszczona.

 

poradzisz bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

standardowa bolączka nissana...

 

ja miałem to samo- przy ok 1/3 zaczynał oszukiwać tj kiwał się na wszystkie strony itd.. kupiłem nawet drugi wskaźnik i nadal to samo- dałem auto do elektryka i zrobił mi to w kilka minut- trzeba było wyciągnąć zegary i dokręcić 2 śrubki przy taśmie przewodzącej przy wskazówce i po problemie. Wątpie żeby sam wskaźnik w baku zawinił gdyż są one na ogół bezawaryjne; na wszelki wypadek sprawdź opór- prawidłowe wartości znajdziesz w haynesie- jeżeli te metody nie pomogą to wina leży po stronie kabla-zbiornik-zegary czego nikomu nie życzę gdyż jest to nieciekawa robota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...