Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] przekładka z Anglika do p11 lhd


Gość marcin620
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Akcja jest taka: spaliła się cała komora silnika (wiązka, wszystko co było plastikowe się potopiło) Primera nie paliła się długo - wnętrze auta jest praktycznie nie ruszone i teraz mam dylemat co robić - szukać anglika i przekładać wszystko do mojego spalonego - czy dać sobie z tym spokój Podstawowe pytanie - co nie będzie pasowało, zakładając że kupię za ok 3 - 4 tys całą p11 rhd? Może być rzeźba z wydłużaniem wiążki? bo chyba wszystko będzie odwrotnie, co ze zbiorniczkami - też są prawdopodobnie z innej strony i mogą mieć inne mocowania, cały moduł abs-u - i może jeszcze jakieś inne niespodzianki? Reflektory żeby świeciły normalnie też trzeba będzie kupić z wersji z kierą po "naszej" stronie? Robił ktoś coś takiego? W ogóle jest sens się bawić? Do malowania będą błotniki, maska, przedni zderzak stopił się całkowicie.. Zastanawiam się nad reanimacją, bo naprawdę mi szkoda tego autka, było super wyposażone i nie chcę go oddać za grosze, a przeglądając ogłoszenia ciężko trafić coś idealnego za rozsądne pieniądze... I jeszcze jedno pytanko - co ze środkiem auta - rzeczoznawca twierdzi że zapach spalenizny będzie się długo utrzymywał, a samochodem ma jeździć niedługo dzidziuś :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego czy to o Tobie mowili w TV?

mysle ze mozesz probowac bo skoro wnetrze jest w porzadku to po przekłądce nic nei bedzie Ci skrzypiało. jesli sam nie robisz takich rzeczy to musisz znalezc dobrego elektromechanika. Nniektóży tylko przedłużaja wiązki a chyba najlepszym sposobem jest połozenie nowych o własciwej długosci. Zbiorniczki wydaje mi sie ze tez beda po innej stronie. musiałbys szukac po szrotach a to napewno nie bedzie proste.

A moze zorientuj sie jednak ile mógbys wziac za swoja primerke w takim stanie? moze szkoda zdrowia na przekadanie. to napewno potrwa kilka miesiecy a skoro masz dziecko w drodze (tak jak ja :)) wiec auto jest Ci ciagle potrzebne. Autocasco masz? A własciwie co było przyczyna? co powiedział rzeczoznawca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu zbiorniczki maja byc po innej stronie? W carismie wszystko pod maska jest tak samo. Podejrzewam ze w p11 bedzie tak samo. Musisz poszukac zdjecia pod maska z jakiegos anglika i po sprawie ;) A jak sie okaze ze wszystko jest tak samo (wydaje mi sie za na 90% bedzie) to i wiazka bedzie taka sama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo Matt28 :)

Na pierwszy rzut oka wygląda to tak:

 

1. klimatyzacja - inaczej przewody do kabiny,

2. przewody hamulcowe do pompy abs i serwa

3. odma? jest z drugiej strony

4. mechanizm wycieraczek

5. linka do sprzęgła i gazu ?

6. wspomaganie i przewody od pompy i zbiorniczka do maglownicy ?

7. wiązka - nie do końca jestem pewny czy jest identyczna..

 

zakup anglika - ok. 3,5 tys

odmalowanie komory, błotników, zderzaka, maski, drzwi - 2 - 2.5 tys

lampy, mechanizm wycieraczek, przewody do klimy, płyny, - ok. 1 - 1.5 tys

jakieś drobiazgi i inne niespodzianki - 1 tys

nissan był zagazowany, więc z 1,5 tys żeby odbudować instalację

holowanie obu samochodów do warsztatu i inne wycieczki po części - 1 tys

 

To chyba taka w miarę optymistyczna kalkulacja - do tego masa pracy i czasu. Wygląda na to że ok 10 tys będzie kosztowało przywrócenie samochodu do stanu sprzed pożaru...

 

6b3df8b7e9b2b218m.jpg

 

Blandman, mam nadzieję że nie o mnie, a przynajmniej nic nie słyszałem, nie mam pojęcia co było przyczyną, może jakaś nieszczelność instalacji, chociaż była po przeglądzie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie bedzie sie bardziej opłacało kupić anglika i wsadzic Twoją deskę, skoro jest nie nadpalona i normalnie go zarejestrować, maglownica pewnie tez Ci została, reszte ze swojej sprzedasz na graty i nei bedziesz miał problemu ze smrodem bo to jest tragedia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Danek95, sorki, ale chyba nie wiesz o czym piszesz. Przekladka z rhd na lhd to nie takie proste. Trzeba ciac i spawac. Sciana grodziowa w wiekszosci aut jest asymetryczna. Ja bym nie chcial jezdzic takim autem. Wiem o czym pisze bo nie tak dawno temu rozbieralem angielska carisme.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyznam że nie znam sprawy od strony nissana, ale asystowałem kiedys przy zmianie mondeo 98 i nie było najmniejszego kłopotu, otwory technologiczne były identyczne, a tam gdzie ich nie było, zaznaczone były przetłoczenia do ich wyciecia, po czym wyciety element wchodził w otwór z drugiej strony, cała kwestia była w przełożeniu pompy hamulcowej i maglownicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekładka z rhd do lhd i odwrotnie nie jest wbrew pozorom taka prosta, bo wychodzi masa jakiś detali z którymi trzeba się męczyć, jest to oczywiście jak najbardziej wykonalne, ale chyba uzasadnione tylko przy jakimś rzadko spotykanym egzemplarzu i wyjątkowym silniku, inaczej imo to trochę rzeźba dla rzeźby. Odpuszczam sobie temat przekładki, bo potrzebuję samochodu w miarę szybko, i nie wyjdzie to dużo taniej, a problemów może być sporo.

Blandman, moja jest dark blue, rzeczoznawca od ubezpieczyciela będzie w poniedziałek, ten który oglądał był z policji i to były tylko takie wstępne oględziny do jakiegoś raportu - więc przyczyny zapalenia nie znam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...