filtron1 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 moze ktos powiedziec co to jest http://img126.imageshack.us/img126/4211/dsc03088tf5.jpg to jest na listwie do wtryskow i mam taki problem jak jest zalozony ten wezyk to obroty lataja ja chca od 0 do 1000 jak wyjme to wszystko wraca do normy a jesli zatkam ten wezyk palcem historia powraca znowu szalenstwo na obrotomiezu odetkam wszystko jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 To zdaje się jest zawór podciśnienia. przepuszcza nadmiar paliwa wtłoczonego do listwy wtryskowej spowrotem do baku. jak masz przytkany to obroty mogą wariować. A jak na wysokich się zachowuje ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 jak jade czy przygazuje powiem tak ja ruszam szarpie i niepozwala bujnac trzeba nawet kilka razy nacisnac i popuscic pedal gazu zeby zalapal a i tak mul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burnbrain Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 To jest regulator ciśnienia paliwa. Wygląda że się popsuł. Niestety nie wiem jak dokładnie działa. Czy podciśnienie otwiera ten zawór wprost proporcjonalnie do jego siły, czy tylko lekko "doregulowywuje" ciśnienie paliwa. jesli zatkam ten wezyk palcem historia powraca znowu szalenstwo na obrotomierzu odetkam wszystko jest ok Ale czemu tak się dieję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FILIPPO Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 moze ktos powiedziec co to jest http://img126.imageshack.us/img126/4211/dsc03088tf5.jpg to jest na listwie do wtryskow i mam taki problem jak jest zalozony ten wezyk to obroty lataja ja chca od 0 do 1000 jak wyjme to wszystko wraca do normy a jesli zatkam ten wezyk palcem historia powraca znowu szalenstwo na obrotomiezu odetkam wszystko jest ok Regulator ciśnienia paliwa (cena używanego ok. 100 PLN). U mnie padła w nim membrana (podobno tak się dzieje przy LPG ale dlaczego nie wiadomo). Objawy to - bardzo trudne odpalanie - kręcenie przez kilka sekund i chmura czarnego dymu, falowanie obrotów a nawet przygasanie na postoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 U mnie padła w nim membrana (podobno tak się dzieje przy LPG ale dlaczego nie wiadomo). Wiadomo jak się jeździ non - stop na LPG , a mało kiedy na benzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FILIPPO Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 U mnie padła w nim membrana (podobno tak się dzieje przy LPG ale dlaczego nie wiadomo). Wiadomo jak się jeździ non - stop na LPG , a mało kiedy na benzynie Czyli mamy wyjątek lub złą definicję "non-stop". :027: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.