Gość Lookash Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Witam, Czasem zatrzymuja mi sie wycieraczki - na pierwszym "biegu" i dowolnym "podbiegu" Dzialaja bez zarzutu na 2 szybszych predkosciach, tylko na pierwszym, regulowanym biegu czasem sie zatrzymuja (zazwyczaj przed oczami) i wracaja do ruchu przy nastepnym ruchu. Ktos to przerabial? pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zdarzyło mi się coś takiego parę razy, ale na szczęście ustało. Powodem takiego stanu rzeczy jest zepsuta krańcówka, która odpowiada właśnie za powrót wycieraczek do pozycji wyjściowej. NIe jestem pewien czy da się to naprawić, ale raczej nie. Najlepiej byłoby wymienić cały silniczek. Mnie prawie nówkę (z rocznej almery) udało się kupić na Allegro za 200 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lookash Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zdarzyło mi się coś takiego parę razy, ale na szczęście ustało. Powodem takiego stanu rzeczy jest zepsuta krańcówka, która odpowiada właśnie za powrót wycieraczek do pozycji wyjściowej. Ale u mnie zatrzymuja sie w dowolnym miejscu, nie tylko w krancowej pozycji. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Ggdybyś miał sprawną krańcówkę to wycieraczki wracałyby do pozycji wyjściowej, a tak zatrzymują sie gdzie popadnie. Nigdzie nie napisałem, że moje wycieraczki zatrzymywały się w pozycji krańcowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lookash Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Ggdybyś miał sprawną krańcówkę to wycieraczki wracałyby do pozycji wyjściowej, a tak zatrzymują sie gdzie popadnie. Nigdzie nie napisałem, że moje wycieraczki zatrzymywały się w pozycji krańcowej. nie ale zasugerowalem sie tym ze napisales "powrot", a u mnie sie zatrzymuja nawet od razu, przy ruchu "w gore". Ale pewnie przyczyna jest mimo wszystko taka jak opisales. pzdr [ Dodano: Pią 17 Sie, 2007 17:48 ] Z drugiej strony, jesli winny jest silniczek czemu na innych predkosciach dziala bez zarzutu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość albanczyk Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 witam czasami nie dziala pierwszy bieg(czasowy) wycieraczek pozostale sa ok jaka moze byc przyczyna pozdrawiam (nissan almera n 15> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gonzo Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Witam, Czasem zatrzymuja mi sie wycieraczki - na pierwszym "biegu" Dzialaja bez zarzutu na 2 szybszych predkosciach, tylko na pierwszym, regulowanym biegu czasem sie zatrzymuja (zazwyczaj przed oczami) i wracaja do ruchu przy nastepnym ruchu. :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jjarek23 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Witam, Przepraszam że wyciągam wątek sprzed dwóch lat, ale mam ten sam problem, a na forum nie ma ostatecznego rozwiązania. Moje wycieraczki również zatrzymują się na pierwszym biegu oraz przy pracy czasowej. Zatrzymują się przy pracy w górę, najczęściej na wysokości 1/3 szyby, chwilę później ruszają ponownie przecierają szybę i następnie wracają do położenia jałowego. Na drugim i szybszych biegach, problem nie występuje. Czy problemem jest silnik wycieraczek ? Przełącznik wycieraczek ? Przekaźnik ? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i rady, bo problem wygląda na błahy (wg mnie zaśniedziałe styki). Tylko, które styki i gdzie ich szukać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voseba Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 odciągnij je od czyby i zobacz czy wtedy będą działały poprawnie, może maja za duży opór na styku szyba-wycieraczka a prąd na tym regulowanym biegu jest za słaby zeby ruszyć. ale to są tylko moje gdybania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jjarek23 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 odciągnij je od czyby i zobacz czy wtedy będą działały poprawnie, może maja za duży opór na styku szyba-wycieraczka a prąd na tym regulowanym biegu jest za słaby zeby ruszyć. ale to są tylko moje gdybania Poszukałem jeszcze po forum, w primerze przyczyną takiego stanu rzeczy jest z reguły silniczek wycieraczek (styki w nim). Co by się zgadzało z moją tezą. Pytanie czy taki sam silniczek jest w almerze i czy trudno go wymontować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voseba Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 U mnie przyczyną tego co opisujesz był fatalny stan gumy na wycieraczkach, wymieniłem wycieraczki i problem znikł. Nie mam pojęcia jaki jest silnik, niestety nie znam odpowiedzi na to pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.