Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144/W11.144] zwariowała mi tylna wycieraczka


Gość radoslawos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

I ja sie dołanczam do tematu tylnej wycieraczki:(.

Przednia mam wyczyszcone .Bo piszczała lewa od kierowcy pozniej przestała jak popadało.Znalazłem troche czasu w jakas sobote i rozebrałem przednie.Wyczysciłem te tuleje jedna chodziła luzno,a druga cieżko było wybic.Ale udało sie .Wyczysczone ,nasmarowane i smigaja jak nowe.Nawet wiekszej predkosci nabrały.Wiadomo,jedna hamowała duruga.

A teraz z tylnia.

Kiedys było oki wszystko .Ale od jakiegos czasu zaczeła świrowac z tymi ruchami na właczonym tzn kiedys był pełny ruch od poczatku do konca.A teraz pełen ruch musi zrobić na trzy razy,a czasami staje gdzie chce.Moze nie denerwowało mnie to bo w miare spokojny jestem z natury:shifty:.Na spryskiwaczach działa normalnie wyciera cały czas.

Także kolego z tym rozebraniem to chyba wielu życie uratowałeś i mniej nerwów.

Mam nadzieje że jak rozbiore to uda mi sie tez i bedzie jak kiedys!!!

Tylko teraz troche czasu znalesc i do dzieła.

 

 

 

a tak jak jestesmy przy tylnym silniczku to znalazł ktos sposób na ten cycek co pryska na szybe ,jesli jest nadłamany?

u mnie pryska po japonsku i da sie wyczyscic szybe.Moze ma ktos sposob na to,bo to chyba tez bolaczka kombi .w zależnosci jak jest montowany spryskiwacz.

 

 

 

 

Miałem ten problem. U mnie był złamany przewód w łączce gumowej między klapą a karoserią (lewy). Z tego co wywnioskowałem ze schematu do zespołu wycieraczki docierają dwa przewody napięciowe: jeden inicjujący, na którym napięcie pojawia się tylko na chwilę, drugi podaje napięcie "zasadnicze" cały czas. I ten z napięcie "zasadniczym" był złamany. Dlatego wycieraczka chodziła skokowo, tylko w momentach kiedy dostawała napięcie z przewodu inicjującego.

Co do naprawy: zdjąłem osłonę gumową (zsunąłem), zlokalizowałem złamanie, przeciąłem, zarobiłem końcówki kabli, między nie wstawiłem kawałek kabla w celu przedłużenia całości (kabel zrobił się trochę za krótki), nałożyłem koszulkę termokurczliwą, zlutowałem, zacisnąłem na całości koszulkę i działa już dwa lata.

Do silniczka się nie dobierałem bo nie było takiej potrzeby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kable to już wczesniej lutowałem ,bo nie było wstecznego ,przeciw mgłowych i coś jeszcze.Widziałem że do silniczka ida trzy kable. Jak wczesniej pisałem jak włacze tylnia wycieraczke to działa jak chce,a na spryskiwaczach pracuje non stop.

To może sprawdze te kable.Ma prawo sie przełąmać na zgieciu ,chociaż to mało prawdopodobne jak dla mnie.Ale sprawdze moze akurat bedzie tam bład .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam .Mam maly problem z tylną wycieraczką primerka WP 11 .Podczas mrozu jak odpalam auto nie działa slychac pod maską pykniecie jak ją uruchamiam (prawdopodobnie przekaznik) gdy w aucie zrobi sie cieplej zaczyna dzialać i jest ok.Co to może byc, czy jest możliwe że do mechanizmu wycieraczki dostała sie woda.Jak pozbyc się tej usterki.Za wszystkie podpowiedzi byłbym bardzo wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...