Gość gusta Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Witam. I ja sie dołanczam do tematu tylnej wycieraczki:(. Przednia mam wyczyszcone .Bo piszczała lewa od kierowcy pozniej przestała jak popadało.Znalazłem troche czasu w jakas sobote i rozebrałem przednie.Wyczysciłem te tuleje jedna chodziła luzno,a druga cieżko było wybic.Ale udało sie .Wyczysczone ,nasmarowane i smigaja jak nowe.Nawet wiekszej predkosci nabrały.Wiadomo,jedna hamowała duruga. A teraz z tylnia. Kiedys było oki wszystko .Ale od jakiegos czasu zaczeła świrowac z tymi ruchami na właczonym tzn kiedys był pełny ruch od poczatku do konca.A teraz pełen ruch musi zrobić na trzy razy,a czasami staje gdzie chce.Moze nie denerwowało mnie to bo w miare spokojny jestem z natury:shifty:.Na spryskiwaczach działa normalnie wyciera cały czas. Także kolego z tym rozebraniem to chyba wielu życie uratowałeś i mniej nerwów. Mam nadzieje że jak rozbiore to uda mi sie tez i bedzie jak kiedys!!! Tylko teraz troche czasu znalesc i do dzieła. a tak jak jestesmy przy tylnym silniczku to znalazł ktos sposób na ten cycek co pryska na szybe ,jesli jest nadłamany? u mnie pryska po japonsku i da sie wyczyscic szybe.Moze ma ktos sposob na to,bo to chyba tez bolaczka kombi .w zależnosci jak jest montowany spryskiwacz. Miałem ten problem. U mnie był złamany przewód w łączce gumowej między klapą a karoserią (lewy). Z tego co wywnioskowałem ze schematu do zespołu wycieraczki docierają dwa przewody napięciowe: jeden inicjujący, na którym napięcie pojawia się tylko na chwilę, drugi podaje napięcie "zasadnicze" cały czas. I ten z napięcie "zasadniczym" był złamany. Dlatego wycieraczka chodziła skokowo, tylko w momentach kiedy dostawała napięcie z przewodu inicjującego. Co do naprawy: zdjąłem osłonę gumową (zsunąłem), zlokalizowałem złamanie, przeciąłem, zarobiłem końcówki kabli, między nie wstawiłem kawałek kabla w celu przedłużenia całości (kabel zrobił się trochę za krótki), nałożyłem koszulkę termokurczliwą, zlutowałem, zacisnąłem na całości koszulkę i działa już dwa lata. Do silniczka się nie dobierałem bo nie było takiej potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Kable to już wczesniej lutowałem ,bo nie było wstecznego ,przeciw mgłowych i coś jeszcze.Widziałem że do silniczka ida trzy kable. Jak wczesniej pisałem jak włacze tylnia wycieraczke to działa jak chce,a na spryskiwaczach pracuje non stop. To może sprawdze te kable.Ma prawo sie przełąmać na zgieciu ,chociaż to mało prawdopodobne jak dla mnie.Ale sprawdze moze akurat bedzie tam bład . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ochen1977 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Witam .Mam maly problem z tylną wycieraczką primerka WP 11 .Podczas mrozu jak odpalam auto nie działa slychac pod maską pykniecie jak ją uruchamiam (prawdopodobnie przekaznik) gdy w aucie zrobi sie cieplej zaczyna dzialać i jest ok.Co to może byc, czy jest możliwe że do mechanizmu wycieraczki dostała sie woda.Jak pozbyc się tej usterki.Za wszystkie podpowiedzi byłbym bardzo wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.