Gość mloody82 Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 To że ci spadają na hamulcu to nic dziwnego, zubaża sie poprostu mieszanka powietrzem z serwa. Ja w ten sposób w swej zagazowanej skodzie utrzymywałem wolne obroty w końcowej fazie nagrzewania silnika. Miała wtedy za bogato więc stojąc na światłach pompowałem stopem przywracając wolne dodatkowym powietrzem. Właściwie to nic nie zrozumiałem możesz bardziej łopatologicznie , znaczy że co jest w końcu walnięte u mnie w autku ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 teoretycznie możesz mieć racje, ale on nie ma gazu więc krokowiec powinien mu sam ładnie wysterować obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mloody82 Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 teoretycznie możesz mieć racje, ale on nie ma gazu więc krokowiec powinien mu sam ładnie wysterować obroty. Czyli stawiał byś jednak że i silniczek krokowy jest do zrobienia ?? Poczytałem o czyszczeniu przepustnicy, przepływomierza i silniczka krokowego, postaram sie zrobić to samemu, ale jeszcze jedno pytanie te druciki od przepływomierza czyścić wd-40 czy innym środkiem. A przepustnice to jak czyścić przecież tam jest gruby otwór i za bardzo nie ma się co brudzić. Co do krokowego to naczytałem się i już się boję że nie d rady czegoś odkręcić, ale spróbuję. Jak wyczyszczę to wszystko i sonda nadal będzie pokazywała takie głupoty to też wymienić ?? Bo pisałeś że u Ciebie było podobnie i że to wina silniczka krokowego - ale o z nim było, był brudny, stał w miejscu czy coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 u mnie był zasyfiony i nie otwierał sie jak trzeba, na wolnych obrotach consult pokazywal ze powinien byc otwarty w 30-40% a u mnie byl w 5%. Wacik do czyszczenia uszu, i troche zabawy. Przepływki lepiej nie ruszaj, droga zabawka, ja zepsułem przypadkiem przy tym wszystkim i zrobił sie duży koszt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mloody82 Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Czyli nie czyścić tych drucików lepiej Spoko wyczyszczę tylko przepustnicę i silniczek krokowy i dam znać jakie objawy będą po czyszczeniu z sondą, czy nadal będzie głupoty pokazywała. Zapytałem o sondę a kończę na czyszczeniu kilku elementów, ale to dobrze bo przynajmniej nie wydaję kasy na zbędne rzeczy Wielkie dziękuje za pomoc i porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 ja nadal jednak twierdze ze najlepiej podjechac do aso, wpiac consulta, zdiagnozowac co jest nie tak i nie tykać niczego ;-) czego nie jesteś pewny ze nie dziala poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mloody82 Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Więc tak: wyczyściłem wszystko, przepustnice, przepływomierz no i silniczek krokowy lecz jego nie rozbierałem do końca, mianowicie nie zdejmowałem okrągłej blaszki na jego końcu.Reset komputera też zrobiłem po czyszczeniu. O dziwo jest poprawa i to znaczna, nawet bardzo znaczna i powiedział bym że aż za mocna - moje autko teraz zachowuje się zupełnie odwrotnie niż przed czyszczeniem, po puszczeniu gazu schodzi na około 1200 obr i po jakimś czasie silniczek zbija na 800. Czasem trwa to bardzo długo. Doszedłem do wniosku że jednak będę musiał zainwestować i kupić nową sondę, to na pewno przez nią. Chyba że ktoś coś wie w tym temacie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 mloody82 bo po czyszczeniu zawsze obroty wzrastają i trzeba je później doregulować (jest na forum jak to zrobić) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mloody82 Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 mloody82 bo po czyszczeniu zawsze obroty wzrastają i trzeba je później doregulować (jest na forum jak to zrobić) Dzięki kolego, poregulowałem sobie te obroty na sposoby jakie znalazłem tu na forum, zdania są podzielone i ja spróbowałem najpierw na wyłączonym czujniku przepustnicy i tak jak ktoś z tego forum opisał po zapaleniu silnika obroty wskoczyły na 1300 po chwili spadły na 500 i dodałem obrotów na śrubce, lecz po podłączeniu czujnika przepustnicy było jeszcze gorzej, obroty trzymały na 1500, więc odjąłem obrotów aż do momentu przez siebie wymarzonego. Puki co na ciepłym silniku jest w miarę sprawnie, obroty spadają powoli i do 750-800.Zobaczę z samego rana jak będzie zachowywało się autko. A czy zepsuta sonda którą niestety posiadam ma wpływ na obroty ?? czy tylko na spalanie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sopel Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Sonda lambda jest to czujnik tlenu i reguluje sklad mieszanki paliwo-powietrze! za regulacje wolnych obrotow odpowiedzialny jest silnik krokowy. sonda nie powinna wplywac na wolne obroty tylko na spalanie. czy poza czyszczeniem silnika i przeplywomierzem sprawdzales tez wszystkie przewody podcisnieniowe i rure ssaca miedzy przeplywomierzem a kolektorem ssacym? w tych ukladach karzda nieszczelnosc moze wplywac na wolne obroty ale i na nie prawidlowy sklad mieszanki. a tak na marginesie to wolne obroty to ustawiajcie sobie w gazznikowych autach a nie na wtryskowym trzeba dbac i wymieniac podzespoly!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mloody82 Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 czy poza czyszczeniem silnika i przeplywomierzem sprawdzales tez wszystkie przewody podcisnieniowe i rure ssaca miedzy przeplywomierzem a kolektorem ssacym? Nic takiego nie sprawdzałem, tak naprawdę to nie wiem o co Ci chodzi. Wyczytałem tu na forum jak wyczyścić przepustnice i to zrobiłem, nikt nie wspominał o wężykach itp. Przynajmniej nie dotyczy to silników na wtrysku, bo na gaźniku to było coś o wężykach podciśnieniowych i ich wymianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sopel Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 w silnika wtryskowych sa wezyki do sterowan podcisnieniowych ja w swojej p10 mam ich troche i z doswiadczenia wiem te pierdulki czasem bardzo przeszkadzaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mloody82 Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Sonda 260 zł, klucz 22 oczkowy 10 zł - odczucia z jazdy bezcenne :diabel: Tak na poważnie autko jakby lepiej pracuje, znacznie poprawiła się dynamika jazdy i kultura pracy silnika. Obroty nadal są takie jak były, czyli schodzi na 1100 i po jakimś czasie dopiero na 750, nie mogę bardziej przykręcić tej śrubki obok krokowego, tej od dodatkowego powietrza ponieważ jest praktycznie już wkręcona na maksa. Nie mam już siły do tych obrotów, z żadnym autkiem tak długo się nie męczyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony_lisc Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Witam! Troszke odkopie temat, jeżeli kupie uniwersalna sonde lambda to jak polaczyc ja ze starym przewodem z wtyczka bo slyszałem ze nie mozna lutowac, czy mozna zastowac jakies wsówki?pozdrawiam [ Dodano: Czw 13 Mar, 2008 23:40 ] Witam!Troszke odkopie temat, jeżeli kupie uniwersalna sonde lambda to jak polaczyc ja ze starym przewodem z wtyczka bo slyszałem ze nie mozna lutowac, czy mozna zastowac jakies wsówki?pozdrawiam bardzo przepraszam za tego ortosa,oczywiście "wsuwki" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burnbrain Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 slyszałem ze nie mozna lutowac Ja kupowałem uniwersalną sonde boscha i w zestawie są specjalne łączniki do kabli. Nie wiem jak jest z NGK. Wyraźnie napisali żeby nie lutować ale wiem że wiele osób lutuje i działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.