Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K11] Temperatura silnika


Gość stanislaw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanownych Forumowiczow

Mam problem z chlodzeniem w mojej micrze. Mianowicie temp. rosnie przy wyzszej predkosci, jak jest pod gore, przy wlaczonej climie itp. Ogolnie jak obciazenie jest wieksze to zaczyna sie grzac. Do tej pory wszystko wydaje sie typowe, tak jednak nie jest. Scenario: dlugi podjazd, na zewnatrz goraco (bardzo), A/C wylaczone (zeby sie nie grzal), temp. rosnie, dochodzi do czerwonego pola, zatrzymuje sie, gasze silnik po czym przegrecam kluczyk by widziec temperature a ona jest normie!!! I tak za kazdym razem!!! O co chodzi???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wentylator chodzi, to moze po prostu masz trafiony czujnik temp cieczy, albo masa gdzies ucieka. bo rozumiem ze przy mocniejszym wciskaniu pedalu gazu. mialem podobnie co prawda w mercedesie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mianowicie temp. rosnie przy wyzszej predkosci, jak jest pod gore, przy wlaczonej climie itp. Ogolnie jak obciazenie jest wieksze to zaczyna sie grzac.

Zakładając, że stan płynu jest OK - wygląda to na zafajdoloną chłodnicę z zewnątrz lub niedrążną wewnątrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mianowicie temp. rosnie przy wyzszej predkosci, jak jest pod gore, przy wlaczonej climie itp. Ogolnie jak obciazenie jest wieksze to zaczyna sie grzac.

Zakładając, że stan płynu jest OK - wygląda to na zafajdoloną chłodnicę z zewnątrz lub niedrążną wewnątrz.

mozesz sprecyzowac zafajdolona?

 

wentylator chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brudna od piachu/blota/kamyczkow/robakow.

, temp. rosnie, dochodzi do czerwonego pola, zatrzymuje sie, gasze silnik po czym przegrecam kluczyk by widziec temperature a ona jest normie!!! I tak za kazdym razem!!!

 

 

wlasnie tu widac ze to nie wina brudnej chlodnicy !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie tu widac ze to nie wina brudnej chlodnicy !

Faktycznie. Najpierw należałoby ustalić, czy silnik się przegrzewa, czy tylko wskaźnik tak pokazuje. A coś mi się kojarzy, że były przypadki psujących się wskaźników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpal auto na luzie na wolnych obrotach do włączenia wentylatora i obserwuj wskaźnik na desce. Wskaźnik powinien być tuż za połową skali w momencie włączenia wentylatora. Możesz to też zrobić w trasie jak Ci się niby przegrzewa.

W K11 przed liftem były dwa czujniki temperatury - jeden dla wentylatora chłodnicy, drugi, niezależny, dla wskaźnika temperatury w kabinie. Ten dla zegarów jest jednopinowy, oba czujniki są na boku silnika od strony akumulatora, szukaj pomiędzy plątaniną węży. Ja obstawiam styki czujnika dla kabiny ewentualnie jego okablowanie lub sam czujnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W K11 przed liftem były dwa czujniki temperatury - jeden dla wentylatora chłodnicy, drugi, niezależny, dla wskaźnika temperatury w kabinie.

To jest rocznyk '01 czyli po lifcie - w kazdym razie bede szukal i dam znac

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...