Gość wojo Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Jak w temacie. Na przeglądzie zobaczyłem że gumowe oslony amortyzatorów w mojej almerce N15 są już do wymiany... Jako że nie mam wielkiego doświadczenia z serwisami, zwracam się do was z zapytaniem, ile może kosztować w serwisie (ale nie ASO) wymiana osłon na wszytkich amorkach :?: Chciałbym mieć już jakaś orientację w temacie, żeby wiedzieć czy chcą mnie orżnąć czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 30-80 złotych za sztuke+cena osłon, czyli 120-320 za komplet+cena osłon. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojo Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Jak widać rozrzut cen spory To może jeszcze dopytam. Zrobiłem rekonesans na Allegro. Widzę że osłona wraz z odbojem kosztuje ok 20-30 zł za sztukę. Nie widzę żeby którykolwiek ze sprzedawców oferował osłony akurat dla almery. Jak dobrać właściwy model? Zdarza się że w opisie jest podane że pasuje do Nissana Sunny N14, a o mojej N15 wszędzie cisza... A czy ma znaczenie producent? Czasem warto dac kilka złotych więcej i mieć spokój niż kupić jakieś badziewie i za pół roku znów się z tym bujać... Tylko jak wybrać coś dobrego? Dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość auto-moto Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Komplet (2 osłony + 2 odboje) to koszt 50 zł na 2 amorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...