Gość ASPDAREK Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Zgasiłem samochÓd jechał dobrze nic sie nie działo po 20min chciałem zapalić a on tylko dodał gazu i zamilkł wszystko działa jak zwykle chodzi o kontrolki a nie podaje paliwa na wtrysk pasek zmieniony 4000 tyś. temu i sie kreci nie wiem co sie stało proszę o pomoc fachowców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Nie wiem czy jest w TD pompa paliwa, przy wymianie filtra paliwa trzeba ręcznie pompować pompką po lewej stronie na filtrze. Jeśli jest miękka to znaczy że się zapowietrzyła albo skończyło się paliwo. Jeśli jest twarda to trzeba szukać gdzie indziej. Trzeba by sprawdzić wszelkie przewody gumowe a najpierw akumulator i klemy no i bezpieczniki w kabinie i w silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ASPDAREK Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 wszystko sprawdziłem paliwa jest pół baku filtr paliwa zmieniłem miesziąc temu wszystko wygląda na pompe nie wiem co już muśleć a co może bć w pompie może tam jest jakiś klin na kole że go obcieło bo pasek sie kreci jak widać a nie daje na wtrysk paliwa [ Dodano: Sro 22 Sie, 2007 23:42 ] tak w szczegle to chodzi o pompę wtryskową przepraszam mój błąd w sprecyzowaniu zagadnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Odkręć ( poluzuj ) jeden przewód wysokiego ciśnienia przy wtryskiwaczu i zobacz, czy podczas kręcenia rozrusznikiem idzie z niego paliwo. Jeśli nie sprawdź czy zasilany jest elektrozawór STOP na pompie. Jeśli paliwo idzie z przewodu, sprawdź, czy nie poluzował się pasek napędu pompy, bądź sama pompa. Nie napisałeś czy pompka ręczna na filtrze jest twarda, czy miękka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdzichsa Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 proponuje wykonac autodiagnostyke opisane na glownej stronie / zrob to sam jesli to zeczywiscie zawor odcinajacy powinien pojawic sie kod: 36, 37, 38 Fuel Cut Solenoid Valve Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszum Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 u mnie była podobna sytacja ,padł czujnik położenia wału nie zapalił za chiny krecil kontolki ok a on nic.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ASPDAREK Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Już po problemie jednak to był czujnik położenia wału dzięki za poradę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.