Gość mwerd Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Witam, chciałbym do Primery 2.0 (130KM) z '97 założyć gaz. Gazownik proponuje II generację z blosem za około 1600zł lub polską sekwencję STAG za 2100-2200. Co byście wybrali? Z czym będzie mniej problemów? Przy blosie trochę odstrasza mnie regulacja i piłowanie gwizdka. Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Wg mnie nie ma sensu kombinować z blosem jak możesz mieć sekwencje, a z tego co wiem, to warto dołożyć parę stów i zafundować autku instalacje na podzespołach firmy BRC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Sekwencja! Wolisz auto na gaźniku czy wielopunktowym wtrysku? A ten STAG nie jest zły. Sporo ludzi już na tym jeździ i sobie chwali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Jezdze na stagu juz 6 miechow! Brak problemow! Aktualizacje softu sa za darmo. Z tego co gazownicy powiedzieli (ostatnio wypytywalem o ten sterownik) to nie maja z nim problemow! Sekwencja! Sekwencja! i jeszcze raz sekwencja! Mniejsze spalanie, lepsze osiagi, mniej problemow, a to wszystko masz za 500-600zl ! Nie ma co sie zastanawiac! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mwerd Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 A na jakim stagu jeździsz? 200 czy 300? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 STAG 200 ma plastikową obudowę a 300 aluminiową oraz innaczej przemyślane podłączenia a tak to to samo nawet jedno i drogi stroi się na tym samym oprogramowaniu... różnica między nimi jest 100zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mwerd Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Zakładając taką sekwencję na co powinienem zwrócić uwagę? Jakiej mocy najlepiej parownik? Coś ma być wstawiane we wtryskiwacze, ma znaczenie jakiej będzie firmy i ilo omowe to będzie? Sorki że tak piszę ale średnio się znam na gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Zakładając taką sekwencję na co powinienem zwrócić uwagę?Jakiej mocy najlepiej parownik? Coś ma być wstawiane we wtryskiwacze, ma znaczenie jakiej będzie firmy i ilo omowe to będzie? Sorki że tak piszę ale średnio się znam na gazie. Ja mam STAGA 300, jest on nowszy niz 200. 300 to bardziej rozbudowana wersja STAGA 200. Stag 200 moze sterowac do 6 sekcji wtryskow, stag 300 do 8 sekcji. STAG 300 moze sterowac wtryskami o rezysrtancji 1Ω Tu masz instrukcje instalacji staga 200/300, troche sie z niej mozna dowiedziec o instalacji. http://www.ac.com.pl/autogaz/programy/plik...%20Stag-300.pdf Tu masz fotki i niewielki opis obu : http://www.ac.com.pl/autogaz/stag300/ http://www.ac.com.pl/autogaz/stag200/ Moze o to nie chodzilo w Twoim pytaniu ale znalazlem to napisze STAG 300 posiada dodatkowo opcje (nie ma ich w stag 200): - opcja regulacji progu obrotów - obsługa lambd szerokopasmowych - obsługa wtrysku typu "Renix" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Technika idzie do przodu a roznice w cenie nie sa juz tak znaczace jak kiedys,jesli masz do przeznaczenia ograniczony budzet to wiadomo ze 2 generacja,ale lepiej sprawuje sie sekwencja bez dwoch zdan sam uzytkuje to wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DINO P10GT Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Sekwencja!, blos poprawi parametry takiego silnika, ale i tak zawsze bedziesz mial niedosyt, sam załuje ze od razu nie skusiłem sie na sekwencje, ale wtedy mozliwości finansowe mi nie pozwalały. Dołóż kilka stów a nie bedziesz żałował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 sekwencja - i nie oszczędzaj!!! każdy wydatek na dobrą firmę i dobrego gazownika zwróci sie w postaci bezproblemowej jazdy i komfortem eksploatacji instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.