Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

co założyć? II gen z blosem czy sekwencję?


Gość mwerd
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

chciałbym do Primery 2.0 (130KM) z '97 założyć gaz.

 

Gazownik proponuje II generację z blosem za około 1600zł lub polską sekwencję STAG za 2100-2200.

Co byście wybrali?

Z czym będzie mniej problemów?

Przy blosie trochę odstrasza mnie regulacja i piłowanie gwizdka.

 

Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdze na stagu juz 6 miechow! Brak problemow! Aktualizacje softu sa za darmo. Z tego co gazownicy powiedzieli (ostatnio wypytywalem o ten sterownik) to nie maja z nim problemow!

 

Sekwencja! Sekwencja! i jeszcze raz sekwencja!

 

Mniejsze spalanie, lepsze osiagi, mniej problemow, a to wszystko masz za 500-600zl ! Nie ma co sie zastanawiac!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STAG 200 ma plastikową obudowę a 300 aluminiową oraz innaczej przemyślane podłączenia a tak to to samo nawet jedno i drogi stroi się na tym samym oprogramowaniu... różnica między nimi jest 100zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładając taką sekwencję na co powinienem zwrócić uwagę?

Jakiej mocy najlepiej parownik?

Coś ma być wstawiane we wtryskiwacze, ma znaczenie jakiej będzie firmy i ilo omowe to będzie?

Sorki że tak piszę ale średnio się znam na gazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładając taką sekwencję na co powinienem zwrócić uwagę?

Jakiej mocy najlepiej parownik?

Coś ma być wstawiane we wtryskiwacze, ma znaczenie jakiej będzie firmy i ilo omowe to będzie?

Sorki że tak piszę ale średnio się znam na gazie.

 

Ja mam STAGA 300, jest on nowszy niz 200. 300 to bardziej rozbudowana wersja STAGA 200. Stag 200 moze sterowac do 6 sekcji wtryskow, stag 300 do 8 sekcji. STAG 300 moze sterowac wtryskami o rezysrtancji 1Ω

 

 

Tu masz instrukcje instalacji staga 200/300, troche sie z niej mozna dowiedziec o instalacji.

http://www.ac.com.pl/autogaz/programy/plik...%20Stag-300.pdf

 

 

Tu masz fotki i niewielki opis obu :

http://www.ac.com.pl/autogaz/stag300/

http://www.ac.com.pl/autogaz/stag200/

 

 

Moze o to nie chodzilo w Twoim pytaniu ale znalazlem to napisze

STAG 300 posiada dodatkowo opcje (nie ma ich w stag 200):

- opcja regulacji progu obrotów

- obsługa lambd szerokopasmowych

- obsługa wtrysku typu "Renix"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Technika idzie do przodu a roznice w cenie nie sa juz tak znaczace jak kiedys,jesli masz do przeznaczenia ograniczony budzet to wiadomo ze 2 generacja,ale lepiej sprawuje sie sekwencja bez dwoch zdan sam uzytkuje to wiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość DINO P10GT

Sekwencja!, blos poprawi parametry takiego silnika, ale i tak zawsze bedziesz mial niedosyt, sam załuje ze od razu nie skusiłem sie na sekwencje, ale wtedy mozliwości finansowe mi nie pozwalały. Dołóż kilka stów a nie bedziesz żałował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...