Gość Marek Węgorzewski Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Ostatnio parowały mi czasami szyby czyms lekko tłustym. co kilkanaście dni. co kilkanaści dni pojawiały się krople jasnego oleju na wycieraczce. na jej końcu czyli jakby kapało z góry od strony lewej filtra przeciwpyłkowego. filtr jest czysty bez oleju. dzisiaj był olej na wycieraczce i co ciekawe z rurki od strony silnika tej co powinna oddawać skroplona wode tez są krople oleju no i zaparowane szyby. Teraz mam primera 2001 WP11.144 CD20T płyn chłodniczy czysty ale go ubywa trochę. klima działa nawet nieżle. co za djabeł tam siedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 co kilkanaście dni. co kilkanaści dni pojawiały się krople jasnego oleju na wycieraczce. Trochę to dziwne. Jakby gaz uciekał z klimy (jest wymieszany z olejem), to po takim czasie klima już by nie chłodziła a nawet się nie włączała. Dobrze chłodzi? A może to płyn chłodzący? Też jest tłustawy. Z którego roku autko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 ja widze dwie możliwości. 1. Woda w oleju, a raczej olej w wodzie - gdzies z nagrzewnicy przepływa na dół wymiennika ciepła i dlatego taki efekt - bardzo niebezpieczne - może być uszczelka pod głowicą. 2. Uszkodzenie parownika - mały otwór, powinno syczeć i klima powinna dość szybko przestać działać. Wraz z gazem w układzie jest olej, czy płyn zabezpieczający klimatyzację. Efekt też taki będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek Węgorzewski Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 2. Uszkodzenie parownika - mały otwór, powinno syczeć i klima powinna dość szybko przestać działać. Wraz z gazem w układzie jest olej, czy płyn zabezpieczający klimatyzację. Efekt też taki będzie.______chyba to drugie w czwartek fachowiec rozbiera cały dół od nagrzewnicy olej ma kolor identyczny jak ten od klimy ___________ a co dalej zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 B12, jak Ty czytasz?? Teraz mam primera 2001 WP11.144 CD20T płyn chłodniczy czysty ale go ubywa trochę. klima działa nawet nieżle. co za djabeł tam siedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 B12, jak Ty czytasz?? No dobra, Na początek trza zidentyfikować co to za substancja. Piszesz o oleju, bo jest to coś tłustawego. Tylko w jakim stopniu tłustawego? Sam płyn chłodniczy też jest tłustawy. Jeśli byśmy mieli do czynienia z nieszczelną AC - gaz się ulatnia, a w miejscu nieszczelności będą ślady zielonkawego oleju, bo olej jest w instalacji, wymieszany z gazem. Skoro twierdzisz, że płyn jest OK, to wykluczamy (chyba) przedostawanie się oleju do układu chłodzenia. No, ale jeśli już dochodzi do zaparowanych szyb to raczej obstawiłbym nieszczelność w okolicy nagrzewnicy. Nieszczelne AC w stopniu, że pokazuje się olej to bardzo duża nieszczelność - nie powinno chłodzić, a nawet się załączać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.