Fer Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Sypł mi się tylny lewy przewód hamulcowy metalowy i myśle jak co zrobić by pozbyć się problemu. Aby wymienić musze wyjąć stary przewód i dać do zrobienia nowy i zastanawiam się czy nie zakupić przewodów w oplocie (wiem że to bardziej do sportowych samochodów) ale może jest to rozwiązanie łatwiejsze i może trwalsze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Fer, pogadaj z Kubą, jest teraz na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 jest łatwiejsze na pewno. co do trwałości to przeciez przy każdymkole masz przewód elastyczny i on po jakimś czasie pada bo pracuje. ale jesli wymieniasz sztywny odcinek, to on dalej będzie sztywny choć w oplocie i spokojnie wytrzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Założyłem sztywne bo ogólnie wyszło i taniej i szybciej Ale mam inne pytanie. Przed awarią hamulców przy włączonym silniku pedał hamulca był dosyć twardy i szybko nastawał moment że samochód mocno zatrzymywał się. Po wymianie przewodów i wymianie płynu hamulcowego pedał zrobił się miękki i trzeba wcisnąć go przynajmniej do połowy by zacząć czuć hamowanie. Czego to wina ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 cześć Fer a byłeś u vieha ? ja go wczoraj przypadkiem w servisie spotkałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 cześć Fer a byłeś u vieha ? ja go wczoraj przypadkiem w servisie spotkałem Tak, byłem, samochód zrobiony, nowe przewody, już była jazda próbna i było by wszystko ok, gdyby nie ten pedał hamulca ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 wiesz na hamulcahc to sie znam tyle co świania na niebie ale moze jest zapowietrzony [ Dodano: Wto 28 Sie, 2007 18:36 ] mi w czarnym suniaczu hamulce fajnie działały, twardo tak jak i u Ciebie poprzednio, odkąd mam tego bardzoej miękko i muszę mocniej nacisnąć zeby hamować ale już się przyzwyczaiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 ale moze jest zapowietrzony Właśnie po zrobieniu przewodów miał zostać wymieniony płyn hamulcowy. Stary był wymieniany lekko ponad 4-5 lat temu w tym przez ponad 2.5 stał w garażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke11 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 hamulce mogą być właśnie zapowietrzone albo jest za mało płynu hamulcowego A jeśli wszystko jest w porządku i ten miękki pedał ci przeszkadza to jest możliwość regulacji (przynajmniej w moim N13) pedału hamulca przy samym pedale. Możesz wyregulować ze przy mniejszym nacisnieciu będzie "brał" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość don_martinez Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Masz zapowietrzony układ, jedź tam, gdzie naprawiałeś auto do poprawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.