Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144/W11.144] Primera TD po wymianie uszczelki / głowicy


Bart-qlka2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Właśnie mam w moim samochodzie zmienianą głowicę a tym samym uszczelkę pod głowicą.

Uszczelka oryginalna Nissan'owska, głowica używana ale sprawdzona ciśnieniowo.

 

Jak ktoś wymieniał uszczelkę albo głowicę proszę o informację ile km przejechał do ewentualnej następnej awarii tego samego.

 

Pozdrawiam i dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz planowania, obowiązkowo nowe spzilki, a kluczową sprawą jest wogóle kultura jej montażu. Tego nie można dać byle komu bo całą robota pójdzie na marne. A znając umiejętności i staranność niestety większości naszych "majsterków" odpowiedź na Twoje pytanie brzmi - jak kto trafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy splanowana to jest bardzo ważne musi być prosta

 

Pewnie że będzie planowana ale najpierw musieli ją sprawdzić tak samo jak moją sprawdzili ale ona niesety testu nie przeszła :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bart-qlka2 sprawdż koniecznie w swoim aucie stan powierzchni bloku silnika ,która styka się z głowicą-musi być równa aby dobrze stykała się z głowicą .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam, mam problem z moją primerką 2,0 td 98' i poszukuję szybkiej rady.

padła mi głowica. Po zakupie nowej okazało sie, że do tego modelu wstawiali dwa rodzaje głowic (z wierzchu nie ma różnicy w wyglądzie) - na płytkach oraz na hydraulicznych popychaczach. W moim autku wstawiony był ten drugi rodzaj. Oto moje pytanie czy do tego modelu można zakładać oba rodzaje głowic? koleś od którego kupiłem nową głowice stwierdził, że różnicy nie ma. mechanik u którego robię samochód twioerdzi, że teoretycznie różnicy nie ma ale gwarancji nie daje. Może ktoś z was miał taki problem i coś wie na ten temat.

Z góry dzięki

Jak coś to mój nr giegie : 5637470

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CD20T wszystkie miały hyfrauliczne popychacze zaworów.

Ja jedyną różnicę jaką zauważyłem to w wyglądzie pokrywy zaworów - byłły dwa rodzaje.

Zwróć uwagę jakiej firmy uszczelkę będziesz wkładał.

U mnie przy przezbrajaniu głowicy wsadzono nowe uszczelniacze zaworowe, prowadnice zaworów, uszczelki wałka rozrządu. Koniecznie trseba sprawdzić drożność i wszystkie elementy układu chłodzenia.

Jak masz jakieś pytania to wal śmiało.

Przerabiałem to prawie dwa lata temu i na razie autko śmiga.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie nie bo nie było raczej dwóch różnych głowic do tego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...