Gość dybek Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 witam mam pytanie czy taka sonda bedzie pasowac do p10? facet ktory ja sprzedaje mowi ze tak ale jak ogladalem ta u siebie w samochodzie to ten kolnierz do wkrecania jest wiekszy niz w tej na zdjeciu. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/997ee03f56e2281b.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 a ilu przewodową masz sondę lambda ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybek Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 jednoprzewodowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 jeśli gwint będzie sie zgadzał to bez problemu będzie pasować ja mam u siebie sondę 1 przewodową od opla i działa bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burnbrain Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Na 99% masz gwint M18 na klucz 22. Nie myl przypadkiem tej części wkręconej do kolektora z sondą. Wykręcasz tylko sondę tamta "śruba" zostaje nieruszana. Na oko wygląda że będzie pasować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybek Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 dzieki wszystkim za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robot Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 podłącze się pod temat. Mam Primere P10 z silnikiem SR20Di. Jakiej sondy mam do niej szukać? Czy może być któraś z uniwersalnych 3 lub 4-ro przewodowych, czy bedzie też działać na jednoprzewodowej? Zakres jest taki sam 0-1V, ale zastanawaim się czy charakterystyka sondy nie jest inna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość so.mar Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 A ja mam pytanie bo od mechaników tojuz różne słyszałem wersje - ile warte sa sondy lambda BOSCH ale made in china - na necie znalazłem pasująca do mojego za 70 zetów nową - a rzekomo oryginał BOSCH za 200 zetów. Ktoś z Was kupił taką sondę??? dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 jesli chcesz to mam oryginał jeszcze nie wyciagany z primerki p10 HB 1,6 16V. za 60zł + przesyłka poleci do Ciebie. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezary-1909 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Tak przy okazji, jak sprawdzić sondę? Ostatnio grzebałem przy alternatorze i przez przypadek odłączyłem przewód od sondy. zauważyłem to dopiero po paru dniach jak zajrzałem pod maskę. Silnik cały czas pracował bez zarzutu. Może mi to ktoś wytłumaczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 sprawdzic mozesz zwyklym miernikiem. Wpinasz sie w przewód sygnałowy oraz do masy samochodu drugim przewodem. Na wolnych obrotach powinna falować od 0 z groszami do nie całego 1V. Jesli pokazuje 0 lub ponad 1V - kaput. Jeśli pokazuje cały czas stałą wartość to dodaj gazu, ew zagnieć przewód doprowadzający paliwo - silnik sie zdusi troche, a sonda powinna zmienić wartość. Jeśli mimo wszystko sie nie zmienia - sonda kaput, jeśli się zmienia, to może być coś nie tak z mieszanką, warto sie wybrać do speca z kompem i podłączyć twoja nyskę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arthi Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Po jakim dystansie wymieniliscie sonde, ewentualnie w jakim wieku byly wasze autka? Mam wrazenie, ze musze z moja p10 jechac na test... sonda nie byla do tej pory wymieniana, nawet nie powachala testu, a autko ze stycznia 96' ma przejechane 183 tysiace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 ja miałem ok 190tyś rocznik 1995 samochodziku. Wymieniłem bo spodziewałem się, że przez nią mam problemy, ale po wymianie nic się nie zmieniło więc zapewne jeszcze była sprawna i można było jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arthi Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Dzieki za odpowiedz... czyli bardzo prawdopodobne, ze wszystko z nia w porzadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybek Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 jesli chcesz to mam oryginał jeszcze nie wyciagany z primerki p10 HB 1,6 16V. za 60zł + przesyłka poleci do Ciebie. pozdr jezeli sonda na 100% sprawna i jednoprzewodowa to wyslij mi numer konta i ile za przesylke to ja od ciebie kupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.