Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K11] Dławienie przy gwałtownym dodaniu gazu


Gość Latarnik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ma problem z tą nieudaną wersją po liftingu szlak mnie trafia, bo mam tez mikre przed liftingiem i chodzi jak marzenie.

Mianowicie dławi mi się jak gwałtownie dodam pedał gazu, jak delikatnie naciskam to równo wskakuje na obroty tak, że nie czuć szarpnięcia na samochodzie.Wymieniłem już świecie filtr paliwa przepływomierz dodam, że przed wymianą przepływomiera silnik chodził bardzo nierówno i był bardzo głośny teraz jest już dobrze, ale pojawiło się to owe dławienie kurde kończą mi się koncepcje, co to może być :( help

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radze podjechac na kompa najszybciej najprościej ale może nie najskuteczniej niż będziesz tak wymieniał.

obstawiam coś z mieszanką ale nie jestem pewien do końca ale na 90% paliwo, wtryski, zawór by-pass.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak, musisz sie udac do serwisu na test jak by nie wiedzieli co mu dolega popros koniecznie o wydruk z 'data monitor' pokolei wszystkich parametrow pracy silnika, najwazniejszych tzn jak pracuje pierwsz i druga sonda (jesli druga jest) czas wtrysku zadany i rzeczywisty korekte A/F i wartosc kata wyprzedzenia zaplonu trzeba tez sprawdzic czy czujnik P/N dziala, wszystkie te informacje musza byc szczytane tylko i wylacznie na wolnych obrotach przy zerowym ociazeniu, i wtedy cos madrego postanowimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

A więc jednak czasem lepiej jest kupić oryginalną część, oczywiście używaną ;). A tak z ciekawości to ile Cię kosztował ten przepływomierz, oraz czy te dławienie występowało częściej na zimnym, czy na rozgrzanym silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odp LATARNIK kolego SMOŁA jak kiedyś kupisz k 11 po liftingu to sam się przekonasz ;) a tak w ogóle to auto dławi się na zimnym i na gorącym silniku.. troszkę go czyściłem ostatnio to pomogło ale trzeba wymienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witek może kiedyś kupię, ale najpierw muszę moją doprowadzić do właściwego stanu :), a nie ukrywam że jej stan mnie martwi :/. Jedno mnie tylko ciekawi. Czym różni się silnik 1.0 w Micrze sprzed i po lifcie? Bo ten po ma chyba 60KM. Może coś tam pozmieniali i dlatego są problemy z przepływomierzem. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym różni się silnik 1.0 w Micrze sprzed i po lifcie?

 

 

Mam dwie micry przed i po lifcie i ci powiem że różnią się i to całkiem sporo micra po lifcie ma moc 60 km może tego nie czuć (bo na razie moja jest popsuta) ale i tak myśle że większych różnic nie czuć po lifcie ma lepsze wygłuszenie wnętrza jak doczytałem w pewnej gazecie motoryzacyjnej zmienione pierścienie na jakieś lepsze. Dlaczego jest awaryjniejsze bo ma więcej elektroniki osobne cewki cała masa różnych czujników inny przepływomierz 2 sądy itp itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...