Gość matt28 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Metoda ta sprawdzila sie w moim samochodzie. 1. Przekrec kluczyk w stacyjce z pozycji 0 (zero) do pozycji ON szesc razy w ciagu 10 sekund. 2. Przekrec kluczyk do pozycji 0. Zostaw kluczyk w stacyjce. 3. Po dwoch sekundach system przejdzie w tryb programacyjny, a swiatla awaryjne mrugna dwa razy. 4. Nacisnij i przytrzymaj przycisk otwierania samochodu na kluczyku. 5. Ciagle naciskajac przycisk otwierania samochodu, nacisnij trzy razy przycisk zamykania. 6. Zwolnij nacisk na przycisk otwierania. 7. Swiatla awaryjne mrugna raz - oznacza iz programowanie zakonczono pomyslnie. 8. Procedure te mozna przeprowadzic maksymalnie dla 4 kluczykow. 9. Kiedy zakonczysz programowanie kluczyka, przekrec kluczyk do pozycji ON - swiatla awaryjne mrugna dwa razy. 10. Wyjmij kluczyk, sprawdz jego dzialanie. UWAGA: Tryb programowania zakonczy sie kiedy pozostawimy kluczyk w pozycji ON, kiedy zaprogramujemy 4 kluczyki, lub tez uplynie wiecej niz 120 sekund bez wyslania sygnalu od momentu rozpoczecia operacji. Procedure te mozna uzywac do starych uzywanych juz kluczykow, jak rowniez nowych, zastepczych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubertus Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Jeśli mogę poprosić i instrukcję jak zaprogramować pilot z jednym przyciskiem. Pewnie procedura jest podobna tylko róznica będzie podczas wciskania przycisku pilota, Trudno jest mi się odważyć spróbować, bo boję się, że rozprogramuję i będzie lipa... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jajoczek Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Elo. Próbowałem tej procedury z p11 i niestety coś nie kuma programowanie pilota. Mam p12- czy któś wie jak zaprogramować pilota? Powyższy sposób nie działa- wogóle nie wchodzi w tryb programowania pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciechon Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Ten opis działa. Sam programowalem tak piloty w P12 jak kupilem je na angielskim e-bay. Przeczytaj jeszcze raz dokładnie i zrób tak jak jest napisane. 6 razy ON, znaczy 6 razy wlacz i wylacz zaplon !!! pozdrawiam ciechon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jajoczek Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Dzieki, dzieki. Zadziałało. też kupiłem kluczyk na ebayu angielskim. Nie mogłem włączyć trybu programowania bo przekręcałem kluczy 6 razy z położenia środkowego(chyba acc) do on. A dopiero potem wpadłem na pomysł że to trzeba kluczyk kręcić 6 razy ale od ccałkowitego zera - off do położenia on. I zakumało. Pozdrawiam i dziękuje. PS A jak to jest że zaprogramowałem kluczyki i te oryginalne piloty działają raz otwiera kierowcy, dwa razy otwiera wszystkie drzwi...natomiast tan od angoli po zaporogramowaniu za jadnym kliknięciem otwiera wszystkie drzwi naraz. to taki drobny szczególik... :027: :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt28 Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Dzieki, dzieki. Zadziałało. też kupiłem kluczyk na ebayu angielskim. Nie mogłem włączyć trybu programowania bo przekręcałem kluczy 6 razy z położenia środkowego(chyba acc) do on. A dopiero potem wpadłem na pomysł że to trzeba kluczyk kręcić 6 razy ale od ccałkowitego zera - off do położenia on. I zakumało. Pozdrawiam i dziękuje. PS A jak to jest że zaprogramowałem kluczyki i te oryginalne piloty działają raz otwiera kierowcy, dwa razy otwiera wszystkie drzwi...natomiast tan od angoli po zaporogramowaniu za jadnym kliknięciem otwiera wszystkie drzwi naraz. to taki drobny szczególik... :027: :027: To normalne w angielskich wersjach. Oni tu wszystko maja na odwrot. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek Góralczyk Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Czy ktoś z Was może mnie pomóc w kupieniu kluczyka do Primerki na e-bayu, bo ja z angielskim na bakier, a i surfowanie w internecie nie bardzo mnie idzie (spójrzcie na mój profil). Kupiłem miesiąc temu Primerę WP11.144 2.0TD 2001 (wcześniej miałem Micrę K11 i Almerę N15) z jednym kluczykiem i cierpnie mnie skóra na myśl o jego zgubieniu lub kradzieży. Szukałem na ALLEGRO -nic z tego. A może ktoś ma używany kluczyk do sprzedania? Jest to kluczyk NATS-Siemens z grotem Valeo. Zresztą grot jest nieistotny, bo można wymienić na dorobiony. Szacunek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiku Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 jeśli nie przejmujesz się grotem to coś takiego http://cgi.ebay.co.uk/NISSAN-PRIMERA-ALMER...1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.co.uk/NISSAN-PRIMERA-X-TRA...1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.co.uk/NISSAN-XTRAIL-MICRA-...1QQcmdZViewItem ten ostatni nawet wysyła do Polski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzegorzS67 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Witam Ja mam Primerę P10 z 1995 r 1.6 16V z kluczykiem lukas 3txa czy ktoś próbował też programować ten kluczyk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 A to jest do programowania kluczyka czy pilota od centralnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlad69 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 To normalne w angielskich wersjach. Oni tu wszystko maja na odwrot. Pozdrawiam ja mam anglika i musze 2 razy kliknac aby otworzyc tylne drzwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejwiszcze Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 (edytowane) Mam pytania... 1. Gdzie jest umieszczony immobilaiser? Pytam ponieważ widziałem w sklepie z kluczami identyczny kluczyk jak od mojego autka i zastanawiam się czy jeżeli go zakupię to czy on zadziała i jeżeli ma elektronikę jakąś w środku (mam nadzieję że ma) to da rade go zaprogramować? 2. Jeżeli wymieniałem baterie w pilocie to możliwe żeby się rozkodował? Jeżeli już jest rozkodowany i nie działa to da radę go zakodować wyżej przedstawioną metodą? Pozdrawiam // Mam kluczyk NATS Edytowane 8 Grudnia 2011 przez Dejwiszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 kluczyk musi mieć taką "fasolkę" w sobie, jeśli jej niema to trzeba jakąś skombinować i dać kluczyk do zakodowania. kluczyk z niezakodowaną "fasolką" nawet jeśli będzie pasował do auta, to nie uruchomi silnika. co do programowania pilotów to w załączniku jest instrukcja. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejwiszcze Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 (edytowane) Dzięki! Bardzo pomocne! // Jak skombinować fasolkę? Dzwoniłem dzisiaj do firmy która robi kluczyki... Cena kluczyka z immo i z pilotem 500 zł, bez pilota ok 250 zł. Nie da się tego zrobić taniej? Edytowane 9 Grudnia 2011 przez Dejwiszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 250 za kluczyk z immo (zakodowany) to nie jest dużo. a czy masz tylko jeden kluczyk, czy np. drugi złamany albo zniszczony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlad69 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 panowie,odgrzebie temat. u mnie problem polega na tym,ze nie moge zaprogramowac drugiego kluczyka[tj.pilota].ten ktorego uzywam za kazdym razem programuje sie bez problemu[nie trzeba zwracac uwagi na czas nacisniec itp] natomiast nowy pilot za cholere nie chce.myslalem ze kupilem pilota uszkodzonego,wiec kupilem jeszcze jednego-mam teraz dwa martwe piloty . co robie zle?probowalem juz roznych czasow miedzy naciskaniami,najpierw programowalem nowe-nic... piloty raczej na 100% sprawne-kupione u 2 roznych sprzedawcow na ebayu,ktorzy maja 99,9% pozytywow i sprzedane po kilkaset kluczy.kluczyki sa sprawdzane na maszynie przed wyslaniem-wiec o co moze biegac? w akcie desperacji probowalem juz alternatywnej metody z infiniti[6 razy wkladamy i wyciagamy kluczyk ze stacyjki ],ale nie dziala zupelnie.zamienialem baterie miedzy kluczykami,przyciski sa na 100% sprawne-sam nie wiem co jeszcze moge zrobic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bodzio123 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 (edytowane) Witam, mam problem ze swoim pilotem od centralnego zamka. Była wymieniana bateria i od tej pory nie działa całkowicie, na starej raz działał, raz nie. Pilot taki jak na zdjęciach poniżej Spotkał się ktoś z was z takim pilotem? Wie może ktoś jak takiego się programuje? Dostępna instrukcja niestety nie działa :/ Primerka p11 131km kombi z 1998r. Edytowane 12 Maja 2012 przez bodzio123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 (edytowane) To nie jest pilot od nissana Poszukaj centralki i zobacz co tam siedzi, może na pilocie pisze co to jest Jeśli raz działa a raz nie to zapewne masz już wyrobione mikrostyki w pilotach Druga sprawa to że przy programowaniu trzeba naprawdę szybko napierać paluchami i trzymać pilota blisko stacyjki P11 miały takie piloty jak na fotce Edytowane 12 Maja 2012 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bodzio123 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 (edytowane) Hmm, próbowałem kilka razy, jedno jest pewne, najpierw sześć razy przekręcam kluczyk on/off i elegancko migacze 2 razy mrugają, babol robi się z samym pilotem, przyciskam tak jak w instrukcji ale kicha, nie ma tego pojedyńczego mrygnięcia, później jak przekręcam kluczyk na ON to też miga 2 razy. Sprawa samego pilota, miał ktoś takiego jak ja? Mam tylko jeden pilot i jeden kluczyk. Bo tylko u siebie takiego widziałem, tak to zawsze z innymi się spotykałem Edytowane 12 Maja 2012 przez bodzio123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 P11 miały takie piloty jak na fotce a co powiecie na takiego pilota?? Mam dwa i żaden nie działa od kiedy kupiłem auto i leżą w szufladzie, ale może bym to ogarnął... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Panowie podstawa to dobre baterie i dobre styki do nich, a potem to dobrze działające mikrostyki. Ja w swoim oryginalnym pilocie od WP11 144 miałem tak że musiałem podkładać folię aluminiową na baterię bo styk był podłamany i nie łączyło Nowak pierwszy raz widzę takie piloty i zabij ale nie wiem od jakiego nismo one są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 dostałem je do p11 i gość powiedział że to są jej oryginalne piloty tylko najpierw jeden przestał działać, a potem drugi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthex Opublikowano 25 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 Panowie, procedura na zaprogramowanie pilota zadziałała, w międzyczasie prawie uziemiłem oryginalnego pilota, ale udało się wrócić. Dodatkowy pilot zamyka i otwiera drzwi. Ale problem pojawia się po włożeniu kluczyka i przekręceniu - pojawia się czerwony samochodzik z kluczykiem. Co dalej z tym fantem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 (edytowane) talagus Błąd immobilisera Może masz klucz dorabiany i został żle dobrany chip.Sam pilot to możesz przełożyć Edytowane 26 Maja 2012 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Mam to samo z drugim kluczem, centralny działa a jak przekręcę stacyjkę to wyświetla WITE... i nie odpali. Można jakoś zaprogramować czipa? Klucze są wizualnie takie same, mają napis valeo i nats. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.