and_pec Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 (edytowane) Chipa to się dobiera a nie programuje raczej Metoda na lampkę jest w instrukcji obsługi Jak miga pozostawić na on 5 sek przekręcić na lock i zostawić 5 sek odseparować klucz od innych i spróbować odpalić Jak stale świeci Jest to odczytane jako podrobiony klucz Przekręć na on i poczekaj 15 minut Jak lampka zgaśnie to przekręć na lock i zaczekaj 5 sek Odpal silnik odseparowanym kluczem UWAGA To czekanie 15 minut będziesz musiał robić po każdym wyłączeniu zapłonu dopóki nie zostanie zresetowany system NATS Jak się resetuje poza ASO nie wiem Edytowane 29 Maja 2012 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Dzięki za info będę próbował. Dobrze mieć ten zapasowy klucz w razie W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aniagal Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Witam, prosze o informację czy po wymianie baterii w pilocie do P12 pilot się rozkoduje czy jest jakiś czas w trakcie wymiany, który pozwala na zachowanie ustawień? Jak zwykle dziękuję za zrozumienie i pozdrawiam. AG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Po prostu wymieniasz baterię i wszystko działa jak wcześniej (pod warunkiem że nowa bateria jest dobra). Raz przez pomyłkę włożyłem baterię odwrotnie i myślałem że się coś rozkodowało, przełożyłem i pilot działa ok. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 a ja mam takie pytanie, jesli zostal zagubiony kluczyk, wlamywacz dorobil odpowiedni, i nie jest od dokodowany do danego samochodu to czy w/w zasada zakoduje kluczyk?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Adamus co chcesz kodować Klucz czy pilota Pilota kupujesz i po prostu kodujesz według procedury z pierwszego postu a klucz to trzeba zaprogramować programem i dobrać odpowiedni chip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 kluczyk, pytam, szukam po calym forum jak sobie z tym poradzic;/ nie ma klucza, potrzebuje nowy klucz i dokodowac go do immo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Tylko w serwisie zamkowym albo u szpeca na giełdzie czy z anonsów.Nie da się samemu bez odpowiedniego programu Koszt około 200 PLNów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SaLepsi Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 ja mam też pilota do p11 i nie moge go zaprogramować nie wiem robie wszystko jak w instrukcji i lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Jak ci złodziej zwinie klucz, to możesz usunąć go z programu centralnego zamka - pilota. Ale dalej będzie miał możliwość wejścia do samochodu otwierając kluczem, i deaktywacji alarmu włączeniem stacyjki. Tak samo odpali samochód, bo sam nie usuniesz klucza z immobilaisera. Możesz zrobić to jak koledzy wspominali w serwisie. W tedy złodziej będzie mógł mechanicznie pokonać zamki, i teoretycznie samochodu nie odpali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damian87 Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 (edytowane) Hmm, próbowałem kilka razy, jedno jest pewne, najpierw sześć razy przekręcam kluczyk on/off i elegancko migacze 2 razy mrugają, babol robi się z samym pilotem, przyciskam tak jak w instrukcji ale kicha, nie ma tego pojedyńczego mrygnięcia, później jak przekręcam kluczyk na ON to też miga 2 razy. Sprawa samego pilota, miał ktoś takiego jak ja? Mam tylko jeden pilot i jeden kluczyk. Bo tylko u siebie takiego widziałem, tak to zawsze z innymi się spotykałem witam ja mam taki sam problem jak kolega i nie mam pojęcia jak go rozwiązać pilot działał i nagle z dnia na dzien przestał jest na to inny sposób, próbowałem z różnymi szybkościami naciskania Edytowane 30 Lipca 2013 przez damian87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal2005 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 witam procedura programowania pilota działa odnośnie programowania imo nie próbowałem pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżejson Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Witam Czy każda Primerka powinna mieć pilota ? Ja dostałem do swojej tylko jeden kluczyk NATS. Ostatnio dorobiłem sobie zapas za 150 zł. Chciałem jeszcze dołożyć pilota i zastanawiam się czy to jest kwestia tylko kupienia pilota i zaprogramowania go, czy dokupienie całości instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Czy każda Primerka powinna mieć pilota ? Ja dostałem do swojej tylko jeden kluczyk NATS. tak, tylko należy rozróżniać NATS to nie autoalarm, który też można mieć) a system przeciwkradzieżowy, Ostatnio dorobiłem sobie zapas za 150 zł. ale nim nie odpalisz auta i otworzysz tylko z zamka Chciałem jeszcze dołożyć pilota i zastanawiam się czy to jest kwestia tylko kupienia pilota i zaprogramowania go, czy dokupienie całości instalacji. dokupując zwykłego pilota nic to nie da, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżejson Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 tak, tylko należy rozróżniać NATS to nie autoalarm, który też można mieć) a system przeciwkradzieżowy, ale nim nie odpalisz auta i otworzysz tylko z zamka dokupując zwykłego pilota nic to nie da, Wiem, że Nats to nie autoalarm Jeżeli chodzi o dorobiony kluczyk to odpalam bez problemu a oryginalny leży w domu. Jak kolo programował chip to mówił, że to jeden z tańszych do programowania tylko trzeba pochodzić po kilku punktach bo różne stawki sobie śpiewają. Kiedyś jeden chciał 350 zł i to mnie zniechęciło, ale ostatnio oryginał skrzywił mi się i wolałem sprawdzić. Także 150 zł i wszystko działa Odnośnie tego czy powinienem mieć pilota czy nie, jutro przeprowadzę test programowania i się okaże. Dam znać i będę się radził dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 aa czyli dorabiałeś kluczyk z kością do IMO to inna sprawa, ja dorabiałem taki aby można było zabrać do wody http://www.aliexpress.com/item/Repair-Kit-Remote-Key-Shell-2-Switches-Battery-For-Nissan-Nats-Almera-Primera/32288262481.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gutiforek Opublikowano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 kluczyk musi mieć taką "fasolkę" w sobie, jeśli jej niema to trzeba jakąś skombinować i dać kluczyk do zakodowania. kluczyk z niezakodowaną "fasolką" nawet jeśli będzie pasował do auta, to nie uruchomi silnika. co do programowania pilotów to w załączniku jest instrukcja. czy ta instrukcja dotyczy tylko ifinity czy wszystkich nissanów. Ja mam primerke z 97 kupiłem nówke i mam problem. Pilot u mnie wygląda tak jak na fotce .nie działa wiesz jak go zaprogramowć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scandalieross Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Panowie, tak żeby przeprowadzić prawidłowo procedurę programowania kluczyka to czy przypadkiem nie powinny być drzwi zamknięte, zaryglowane? Przekrecam kluczyk 6 razy w ciągu 10 sekund z 0 do pozycji ON, przechodze w tryb programowania o czym informują mnie dwa mrugniecia awaryjnymi, wciskam guzik otwierania, trzymając go wcisnietego, naciskam 3 razy guzik zamykania, zwalniam guzik otwierania ...... I dalej d*pa, nie mruga że zakończył programowanie. Nadmienię że baterie nowe, pilot wysyła sygnał. Może cholerka coś źle robię?Nadmienię także że auto normalnie odpala z tego feralnego kluczyka, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1989 Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Witam. Panowie mam dwa piloty centralnego zamka od poprzedniego samochodu z dokładanym centralnym oraz oryginalny centralny w primerze p11 lift 1.8 benzyna gdzie piloty uległy zniszczeniu i chciał bym zakodować te zewnętrzne które mam w domu. Czy dało by rade zakodować je do mojej primery? Jeżeli tak to w jaki sposób? Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 12fingaz Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) Metoda ta sprawdzila sie w moim samochodzie. 1. Przekrec kluczyk w stacyjce z pozycji 0 (zero) do pozycji ON szesc razy w ciagu 10 sekund. 2. Przekrec kluczyk do pozycji 0. Zostaw kluczyk w stacyjce. 3. Po dwoch sekundach system przejdzie w tryb programacyjny, a swiatla awaryjne mrugna dwa razy. 4. Nacisnij i przytrzymaj przycisk otwierania samochodu na kluczyku. 5. Ciagle naciskajac przycisk otwierania samochodu, nacisnij trzy razy przycisk zamykania. 6. Zwolnij nacisk na przycisk otwierania. 7. Swiatla awaryjne mrugna raz - oznacza iz programowanie zakonczono pomyslnie. 8. Procedure te mozna przeprowadzic maksymalnie dla 4 kluczykow. 9. Kiedy zakonczysz programowanie kluczyka, przekrec kluczyk do pozycji ON - swiatla awaryjne mrugna dwa razy. 10. Wyjmij kluczyk, sprawdz jego dzialanie. UWAGA: Tryb programowania zakonczy sie kiedy pozostawimy kluczyk w pozycji ON, kiedy zaprogramujemy 4 kluczyki, lub tez uplynie wiecej niz 120 sekund bez wyslania sygnalu od momentu rozpoczecia operacji. Procedure te mozna uzywac do starych uzywanych juz kluczykow, jak rowniez nowych, zastepczych Witam, posiadam takie kluczyki: <a href=http://zapodaj.net/cc616047ea075.jpg.html>20150929_230945.jpg</a> są na nich dwa przyciski, jeden do otwierania, drugi do zamykania drzwi. Mam primerę z 2000 r. P11. Guzik od zamykania drzwi na jednym z kluczy sie wytarl wiec chcialem go podmienic na zakupiony na allegro. Drugi klucz byl nieuzywany, ale sprawny i lezal w domu. Po zmiane obudowy pilot nie dzialal. Wsadzilem zarowno stara jak i nowa baterie i nic. Wiec spróbowałem powyższej metody - wszystko się zgadza do momentu gdy mrugną dwa razy światła po 6-krotnym przekręceniu kluczyka. Potem wciskam guzik od otwierania drzwi, caly czas go wciskam i jednocześnie naciskam 3 razy guzik od zamykania. Potem puszczam gizuk od otwierania - ale światła drugi raz nie migają. Zamigają drugi raz jak przekręce kluczyki znowu do ON - ale guziki na pilocie nie reagują. Próbowałem z otwartymi drzwiami, zatrzaśniętymi/zatrzaśniętymi i zamkniętymi od środa centralnie. Ponadto, drugie kluczyki się rozkodowały, bo również przestały działać ( jak przestał działać klucz "codzienny" to potem ten zapasowy normalnie działał, do mmentu aż koło połtorej godziny probowałem zakodować znowu codzienny klucz). Ostatecznie mam dalej stary zniszczony guzik i teraz oba piloty nie działają i po dalszej godzinie próby kodowania jednego klucza( zapasowego nie ruszam póki co, niech chociaż jeden działa) już nawet nic się nie dzieje po przekręceniu kluczyka 6 razy w ciągu 10 sekund. Proszę o pomoc/porady - może ktoś jest z okolic Warszawy Pragi? @Edit Baterie włożyłem odwrotnie, dlatego nie chciało się nic zakodować. Instrukcja zadzialała po odwróceniu baterii. Edytowane 30 Września 2015 przez 12fingaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalapan Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Dzięki wielkie, metoda ta w 100% sprawdziła się w moim X-trailu T30 Co prawda za drugim podejściem, ale kluczyk teraz żyje, a było kompletne zero Teraz oba kluczyki działają idealnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wal.st Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 W mojej P 11.144 też działała bezbłędnie . Ciekawi mnie czy w Qashqai-u też się sprawdzi ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz600 Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Ja programowałem kluczyk po wymianie baterii i generalnie działa, natomiast mam pytanie dotyczące sytuacji w której zaprogramowany na nowo kluczyk działa (np po wymianie baterii) a zapasowy już przestaje w tym momencie działać i nawet nie otwiera auta. Zgubiłem ten "dobry" kluczyk i chcę się dostać do środka i zaprogramować a tu nic nie reaguje. Przez te mrozy auto mi nie zapaliło, kręci i coś jakby próbował "załapać"a nie odpala. Miał ktoś taką sytuację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noroman54 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) Edytowane 17 Lipca 2019 przez noroman54 Problem rozwiązany. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.