Dżem Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Proszę o odpowiedź, Na rozgrzanym silniku zaczynają zmieniać się obroty 700-900 oraz silnik reaguje na zmianę obciążenia (włączenie wył. świateł) zmianą obrotów. Ponadto silnik przerywa w całym przedziale obrotów. Objaw sie pojawia dopiero po rozgrzaniu silnika. Jak myślicie co to? Niby nie wygląda to na łańcuszek ani na przepływkę (1 sondę L już wymieniłem). Almera N16 1.5 benzyna 2001 [ Dodano: Wto 28 Sie, 2007 15:15 ] Ktoś mi podpowiedział że może to być wina zanieczyszczonej przepustnicy. Mam wobec tego jeszcze pytanie czy można ją oczyścić za pomocą preparatów dodawanych do paliwa? Nie mam chęci stosowania preparatów w aerozolu do kolektora wlotowego ani wizyty w serwisiena razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 przepustnicy nie wyczyscisz srodkami dodawanymi do paliwa. Temat byl juz wiele razy poruszany użyj SZUKAJ a napewno zanjdziesz odpowiedz na Twoje pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Właśnie wróciłem z garażu po wieczornej przejażdżce. Wypiety na 2 godz. akumulator, wpięte i wypięte dostępne złącza no i dolany środek X ułatwiający zapłon i oczyszczający wtryski (podobno też i wypiera czy wiaże wodę z paliwka). Na razie jest ok ale nie chwalę dnia przed zachodem słońca. Na początku raz mi szarpnał jak przydusiłem na początku, może ten środek nie doszedł do przewodów z paliwem zassanym ze zbiornika ale poem ok. Pojeździmy zobaczymy oby to tylko lipne paliwko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.