Gość mwerd Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Witam, dziś odebrałem auto od gazownika. Założyłem sekwencyjny wtrysk gazu. Trochę już pojeździłem, co zauważyłem w porównaniu do benzyny. Otóż samochód jakby nierówno przyśpiesza, gdy mu depnę tak do 6 tys. obrotów to nie jedzie płynnie. W okolicach obrotów powyżej 4000 jakby się przycinał na sekundę, dalej dobrze, potem znów przy 5 brak mocy, chwila zastanowienia, dalej ok. Rozumiem, że gaz do wyregulowania. Czy to normalne, że na początku są tego typu problemy? Co może być przyczyną? Na liczniku kilometrów mam 160000, przewody wysokiego napięcia są jeszcze oryginalne, czy one mogą być temu winne? Na benzynie jest wszystko ok. Świece mam wstawione nowe (Denso) takie jak powinny być do benzyny. Czekam na odp. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anti2k Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Nie napisałeś jaką założyłeś sekwencję a niektóre instalki muszą się "ułożyć". Jak ostatnio wymieniałem reduktor miałem identyczny problem, gazownik kazał zrobić 2tys i przyjechać na regulację, po tym zabiegu jest ok. Najlepiej pojedź tam gdzie zakładałeś i skonsultuj problem z lekarzem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mwerd Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Już rozmawiałem z kolesiem, mówił żeby podjechać do niego i zwiększy mapę wtrysku (czy coś takiego - nie znam się na gazie). Czy to prawidłowe działanie? Powiedział też, że możemy się przejechać z podpiętym laptopem i wtedy by zobaczył jak wszystko chodzi pod obciążeniem i podregulował to i owo. Gaz jest krajowy - SEC lub Stag, papiery zostawiłem w samochodzie więc nie jestem pewien w tym momencie. Wtryskiwacze valteki czerwone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anti2k Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Jak najbardziej dobrze mówi, niech ustawi mapę podczas jazdy wtedy wszystko będzie jasne. U mnie w ten sposób ustawiał i ustąpiły wszystkie dotychczasowe bolączki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastello Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Powinien od razu przejechac z podpietym laptopem zeby mape ustawic moj gaziarz tak zrobił, przejechałem 4 tys i jeszcze na strojeniu nie byłem ale sie wybieram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mwerd Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 A jak z przewodami WN? Wymienić je? Mogę je jakoś sensownie sprawdzić? Popryskanie wodą w ciemności to dobry test? I jeszcze jedno, z jakiego spalania w mieście powinienem być zadowolony jeśli jeżdżę bez klimy i z obrotami nie większymi niż 4000? Wszystkim dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.