Gość czech10 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Fachowcy-co jest grane. Linka sprzęgła popuszcona do końca- sprzęgło bierze wyłącznie na końcu pedału------myślę że tarcza- rozbieram a tu wszystko dobre-tarcza 8mm,docisk dobry i łożysko minimalny luz . Nie wiem co jest przyczyną. Proszę o podpowiedż. :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 sprzęgło bierze wyłącznie na końcu pedału Koniec jest dla Ciebie przy podłodze czy u góry? To użytkownicy różnie rozumieją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czech10 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 sprzęgło bierze wyłącznie na końcu pedału Koniec jest dla Ciebie przy podłodze czy u góry? To użytkownicy różnie rozumieją. Oczywiście że u góry - i nie wiem czy wymieniać całe czy tylko tarczę- dzięki za zainteresowanie [ Dodano: Czw 30 Sie, 2007 17:49 ] Czyżby nikt nie wiedział- czy wszyscy na piwku ( to naprawdę pilne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Oczywiście że u góry No, a objawy ślizgania były już, jak depnąłeś ostrzej? Może tylko luz na lince wystarczyłoby dać większy? Jaki przebieg sprzęgła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz53 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Witam Może linka nie była oryginalna. po prostu była za krótka, po odpięciu linki czuć jak porusza sie lozysko na wałku i ile jest luzu. Na próbę można jakoś ja przedłużyć, zrobić oko z drutu i zobaczyc co jest grane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czech10 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Wymieniłem całość sam na nowy komplet- jutro kończę składać- zobaczymy. Linka jest dobra-jezdzilem prawie na lużnej. Przebieg 224000km- reszta chodzi idealnie. Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 witam . i jak po wymianie ????. ja stawiam oczywiście po czasie że to tarcza była za dużo razy przegrzana i jej powierzchnia sie zwegliła. twarda powierzchnia i sie ślizgało. alo to już po fakcie ............... mam pytanie ....... miałeś luz na dolnym zaczepieniu,, mocowaniu ośki dźwigni łożyska oporowego???? i drugie to już do wszystkich jaka jest średnica ośki w dolnym jej mocowaniu ???????????? skrzynia jest do GT 97 r. .. szykuje wymiane sprzęgła i w dodatku mam luz na dolnym mocowaniu (zawiasie) i musze wytoczyć tulejke przed rozłożeniem skrzyni ....... żeby nie stać za długo . dzięki za odpowiedź. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czech10 Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Tak- okazało się że tarcza była dobra co do grubości ale była przypalona, docisk też był dobry wizualnie i sprężynował dobrze przy wciskaniu nogą, łożysko dociskowe miało luz- to wszystko. Wymieniłem cały komplet i jest lepiej ale linka jest popuszczona prawie przed końcem i to mnie zastanawia--myślę że powinno sprzęgło brać dużo wcześniej. Po zatym żadnych innych luzów przy wymianie nie było. Trochę trudności przy wkładaniu skrzyni i chwyceniu na śruby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 czech10, otaguj temat - nie napisałeś ani w profilu ani w podpisie jaki masz model primery. http://www.nissanklub.pl/...pic.php?t=33813 Widzę, że nie czytasz PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Pytanko: czy w P10 i P11 w wersji GT,jest taki sam kosz sprzęgłowy i jaka jest średnica dolnej części ośki tej wkładanej wenątrz w tulejke odlewaną z obudową ( nie tej przelotowej przy dźwigni) ta która sie wyrabia. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.