Gość karraso Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Witam Czy zawor recyrkulacji spalin może powodować szarpanie silnikiem? Wymieniał ktos z was juz ten element? Jakie byly objawy? I jakie koszty? Almera 1.5 2001r PB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrus Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 EGR może dawać takie "niepożądane efekty" bo jego zadaniem jest poprostu cofanie spalin do cylindrów głównie na wolnych obrotach.ma to niby ograniczac emisje NOX itp. ... a spaliny jak sama nazwa wskazuje nie są za czyste... i moze np.przytkać szczeliny zaworów po pewnym czasie jak się nazbiera tego "nagaru" szczególnie w silnikach wysokoprężnych.Także może mieć to wpływ po wiekszym przebiegu na pracę silnika ale rzadko to jest bezpośrednią przyczyną.Co do kosztów naprawy bądź wymiany samego egr to nie pomoge... Pozdrawiam :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 moze powodowac na 100% bo sam mialem taki przypadek teraz mam zaslepiony zawor moneta 2zł i po problemie. Poszukaj na forum bylo o tym szeroko opisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 EGR może dawać takie "niepożądane efekty" bo jego zadaniem jest poprostu cofanie spalin do cylindrów głównie na wolnych obrotach... Na wolnych obrotach zawór EGR jest zamknięty! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 EGR może dawać takie "niepożądane efekty" bo jego zadaniem jest poprostu cofanie spalin do cylindrów głównie na wolnych obrotach... Na wolnych obrotach zawór EGR jest zamknięty! jesli ten zawor jest dobry to jest zamkniety ale moze byc uszkodzony i moze byc otwarty ! i moze to powodowac falowanie obrotow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Slavecky Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Kliknij TU! I po kłopocie!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 zatkaj 2 złotówką, ale zaraz przy kolektorze wydechowym. Tak jak masz w opisie. Twój silnik nie ma raczej czujnika temperatury recylkulowanych spalin, więc ECU nawet się nie kapnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.