Gość RozenPL Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Ten temat napisałem przez pomyłke już w innym dziale. Szybko to naprawiam. Mam samochód: NISSAN ALMERA N15 z 1999, silniczek 1,6 16V. Stan licznika 230kkm, na gazie przejechane około 100kkm ( reduktor wymieniony 20kkm temu). Po regulacji i wymianie świec samochód zaczął się bardzo dziwnie zachowywać: po uruchomieniu silnika i dojechaniu do świateł obroty spadają prawie do 200.Muszę kopnąć pedał gazu by obroty się znormalizowały. To samo dzieje się kiedy jade około 100km/h. Samochód rpawie gaśnie. Po raz pierwszy na światłach "odbił" mi gaz. Kiedy jadę i trzymam stałą predkośc to czuje jak samochód "szarpie", tak samo jest jak jadę i puszcze pedał gazu, jest wyczuwalne szarpanie. Poza tym na wysokich obrotach samochód idzie jak "burza". Silnik pracuje normalnie. 1.- Czy to jest wina złej regulacji, czy może coś innego? 2.- Może mechanik dobrał źle świece? Wykryłem też inny problem : po zalaniu paliwa BP95 na stacji ORLEN do około 3/4 baku, samochód nie nadaje się do jazdy na paliwie. Szarpie, "muli" się i mogę go tylko rozpędzić do110km/h. 3.- Czy to jest wina paliwa? 4.- Czy istnieje możliwość wlania do baku ropy zamiast paliwa? 5.- Co mam teraz zrobić? Z góry dziękuje za te wszystkie ospowiedzi i uwagi. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 4.- Czy istnieje możliwość wlania do baku ropy zamiast paliwa?teoretycznie nie bo pistolety od ropniakow sa inne niz od PB wieksze czy tam mniejsze ale jak w praktyce bywa DA SIE sam bylem swiadkiem jak na orlenie koles do matiza wlal dizla to samo do fiata 125p i do jakiegos reno ;x lol powaznie polak potrafi co do obrotow to mozliwe iz potrzebna regulacja... na reszte pytan odpowiedza ci fachowcy D: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 mam nadzieje ze nie montowałeś świec NGK one nie nadają sie do gazu :/ mają zbyt wysokie napięcie pracy zwłaszcza jeśli jest więcej niż 1 elektroda :/ musiał byś jeszcze sprawdzić resztę układu zapłonowego możliwe ze masz walnięte przewody lub cewkę :/ co do obrotów no to prawie na 100% jestem pewien że masz źle wyregulowany parownik to też potęguje szarpanie!!! co do jazdy na Bp to kiedy wymieniałeś filtr paliwa ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RozenPL Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Filterek wyieniam dla pewności w poniedziałek rano, bo nie pamiętam kiedy to było Szwagier podpowiedział mi że to mogła się zebrac woda w zbiorniku i dlatego szarpie. Kazał mi wlać 0,5 litra denaturatu????? Co o tym sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 mam nadzieje ze nie montowałeś świec NGK one nie nadają sie do gazu mają zbyt wysokie napięcie pracy zwłaszcza jeśli jest więcej niż 1 elektroda Snafu możesz rozwinąć bardziej o co w tym chodzi??Tzn co jest złe i czym się bedzie objawiać??? Bo moja Primera lata na Ngk na LPG i jak na razie wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 na warsztacie mam takie urządzonko którym mogę sprawdzić napięcie płynące przez przewody układu zapłonowego wartość optymalna to około 12kV i zawsze gdy montowałem świece NGK napięcie to nigdy nie zeszło poniżej 18KV a często bywało nawet wyższe zwłaszcza gdy NGKi trafiały do VW lub miały więcej elektrod niż 1 Jedyne co dało sie w tym momencie zrobić to zmniejszyć przerwę na świecach i napięcie było OK Nie mówię że NGKi są BEEEE a nawet sam na nich jeżdżę ale te świece lubią wyższe napięcie przez co cierpi cały układ zapłonowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 ja tez brykam na NGK i jest za***iscie :> Kazał mi wlać 0,5 litra denaturatu?????lepiej kup srodek co wywala wode z ukladu koszuje jakies 12 zl na orlenie... butla wystarcza na dobrych kilka zbiornikow paliwa... ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Filterek wyieniam dla pewności w poniedziałek rano, bo nie pamiętam kiedy to było Szwagier podpowiedział mi że to mogła się zebrac woda w zbiorniku i dlatego szarpie. Kazał mi wlać 0,5 litra denaturatu????? Co o tym sądzicie? A czy czasem przy okazji nie wymieniłeś po drodze fitra powietrza? Jeżeli masz II gen. to po wymianie kolejna regulacja obowiązkowa (autko dostaje za dużo powietrza). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RozenPL Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Już wszystko OK. Denaturat pomógł Teraz samochodzik śmoga jat TRALALA. Dzięki wszystkim za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.