Gość valdi77 Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Hejka! Dzięki za wcześniejsze rady już kupiłem TERRANO II 2.4 3 dr Mam tylko pytanko :/ Jakie ciśnienie powinno być w oponach 275/60R15 107H RADIAL Bo mi go troszkę nosi na drodze, a mam wrażenia że oponki są troszki nabite :< I jeszcze jedno, może głupie pytanko, ale słyszałem już różne odpowiedzi: - Przełożenie 4L jest do jazdy w terenie w trudnych warunkach. - Czy tylko do wyjechania z (np. błota, rowu itp.) jak najmniej kręcąc kołami, bo pułosie siadają. :/ Jak to właściwie jest? Jak ktoś coś wie to proszę o pomoc Dzięx i pozdrawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 zapomnij że na gumach 275 będzie ci się dobrze jeździło... Poszukaj jakie masz fabryczne i takie załóż (lub bardzo podobne), wtedy będziesz jeździł a nie bujał się po drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Ty na takich oponkach w teren nie wjeżdżaj bo widze, że t muszą być jakieś szosówki. Poza tym zawsze będzie ci terenówke nosiło, jeżeli przesiadłeś się z osobówki , po prostu ma wyżej umieszczony środek ciężkości. Co do reduktora to powinno się jeźdzć tak, żeby w razie czego koło mogło zabuksować. A generalnie nie powinno się go używać dopiero jak trzeba, czyli jak już auto siedzi. Używaj reduktora jak najczęściej to dłużej sprzęgło przeżyje. Powiedz mi jak można wyjechać z rowu nie kręcąc kołami? Ktoś ci durnot nagadał z tymi półosiami. Już prędzej sprzęgiełka ale to inna historia. Tylko pamiętaj: unikaj wyjazdów z przeszkody typu: jedynka-but-wsteczny-but, bo wyjedziesz bez napędu na przód. Ja tak zrobiłem w zimie to mnie kosztowało około 650 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość valdi77 Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 dzieki za rady Co do: "Poszukaj jakie masz fabryczne i takie załóż (lub bardzo podobne), wtedy będziesz jeździł a nie bujał się po drodze" - to nie zrobię mu tego zbyt zajefajnie teraz na takich wygląda :diabel2: A co do terenu , to mam zamiar kupić opony w teren i wtedy POSZALEĆ Dzieki i pozrawki i do minięcia na drodze (jak zobaczycie czerwonego POTWORKA :kosci: na DUŻYCH kołach to JA) lub usłyszenia na CB :one: :one: :one: :one: :one: :one: :one: :one: :one: :one: :one: :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 dzieki za rady i do minięcia na drodze(jak zobaczycie czerwonego POTWORKA :kosci: na DUŻYCH kołach to JA) lub usłyszenia na CB Jak jeszcze uzupełnisz profil , to będziemy wiedzieć ,gdzie możemy Ciebie spotkać albo wołać na radyjku. :kosci: BTW : Jak będziesz wjeżdżał w miekki teren-piasek itp. - to dobrze jest w oponach terenowych zmniejszyć ciśnienie do ok. 1 ata (1 bar). Szerokości dla Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość valdi77 Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Hejka !!!! Wrocław kolego wołaj na radyjku Tadzik !!!! a jak będę to na pewno sę zgłoszę !!!! Czerwone Terrano II z podniesionym zawieszeniem i na szerokich Kapciach TO JA co prawda tablice będą DB, ale to zniżki w ubezpeczeniu Pozdrawiam A za kułkiem: będę Ja (Valdi) lub moja kobieta (Asieńka) PS: zdjęcia puszczę jutro nareczka :one: :one: :one: :one: :one: :one: :one: :one: :one: :one: :one: :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biernik Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 A generalnie nie powinno się go używać dopiero jak trzeba, czyli jak już auto siedzi. CHyba że wjeżdzasz na piaskownie, plaże, czyli sam piasek , miałki żwir i tym podobne. to wtedy cały czas na reduktorze można, a nawet trzeba Inaczej się zakopiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 No o tym pisałem. Pewnie kolego magicznego słówka NIE nie doczytałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 W Nissanie nie ma między osiowego układu różnicowego Spokojnie możesz jeździć na 4L gdy koła mają możliwość uślizgu [ błoto , szutry , drogi gruntowe ] Półosie w Nissanie są przewymiarowane , ciężko je ukręcić szczególnie na ogumieniu tgz gejowskim :mikolaj: Więc spokojnie możesz kręcić bączki na osiedlowym trawniku Ps. Przynajmniej kup sobie AT-ki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.