Gość zaxa10 Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Po regeneracj maglownicy tj.przekładni kierowniczej, zauważyłem, ze podczas postoju krecąc kierownicą bardzo głośno pracują pompy.W zbiorniczku wyrównawczym jest połowa płynu tzn ponizej kreski.Czy to może byc przyczyna tak głosnej pracy? Pomóżcie!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość don_martinez Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Niski (za niski) stan płynu w układzie może powodować głośna pracę pompy. Ja odebrałem swoje auto dosłownie wczoraj po regeneracji maglownicy i wspomaganie pracuje mi cichutko jak nigdy :-) Czy po skręcie kół do oporu zaczyna Ci "wyć" pompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supernissanb12 Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Ale miałeś robioną samą maglownice? Ciekła ci czy jak? Jeśli nie ruszali pompy to coś nie tak zrobili jak składali maglownice. Może masz przypowietrzony układ. Poczytaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...wspomaganie+b12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.