Gość ponadtuzin Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Tyle się mówi, pisze, dyskutuje jaką tu założyć instalację, a nie znalazłem wystarczająco dużo info o fabrycznie zakładanych. Aktualnie poszukuję jakiejś ładnej Primerki, a dużo aut jest z fabryczną instalacją 3G (tak piszą, podobno 3G jest napisane nawet w papierach). Noi pytania: czy to sekwencja? jak się sprawuje? jak wygląda sprawa serwisowania? czy części są dostępne? jakie macie doświadczenia, może ktoś taką jeździ? czy warto się w to pakować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody28 Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 G3 - wtrysk fazy ciekłej, jest to instalacja sekwencyjna firmy Vialle (taką mam w swojej primie). Zalety: - nie ma spadku mocy w porównaniu do jazdy na benzynie, - praktycznie takie same spalenie (8l/100km w trasie), - instalacja bezobsługowa, nie ma parownika. Wady: - brak serwisu (chociaż teraz jest znacznie lepiej niż np. 2,3 lata temu), jeszcze zależy gdzie mieszkasz, - bardzo drogie koszty regeneracji pompy lub wymianu oleju (jest to czynność serwisowa i powinno się to zrobić co 50 kkm), - droga homologacja instalacji, - pompa jest bardzo czuła na jakość gazu (preferowane stacje Orlen, BP, Shell). Jeśli chcesz więcej informacji odezwij się na gg. Ogólnie instalacja sprawuje się rewelacyjnie, należy jedynie odpowiednio się z nia obchodzić. pzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin620 Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 trochę stary artykuł, ale można się trochę dowiedzieć ciekawego o tej instalacji: http://www.zss.pl/~moto/www_prasa/29.htm za krótko z nią jeżdżę, żeby wskazać jakieś wady, po paru tys. km sprawuje się rewelacyjnie, jedyna wada to spora butla która zabiera trochę bagażnika, na początku zastanawiałem się nad przekładaniem zbiornika w miejsce koła zapasowego, ale ze względu na dosyć małą liczbę serwisów i dość skomplikowaną instalację wolę zostawić to tak jak jest niż dawać jakimś niepewnym gazownikom grzebać przy tym. Znajomy jeździ z nią ponad rok, i czeka go regeneracja pompy - impreza droga, bo krzyknęli ok 1300 pln, i stwierdzili że mogła się szybciej zużyć od tankowania do pełna - przy dużym ciśnieniu gazu nie zawsze od razu odbijał zawór i mogła być za dużo tankowana - poradzili dla wydłużenia żywotności pompy nie tankować do pełna aż odbije zawór, tylko trochę mniej - niewygodne to trochę i nie wiem ile w tym prawdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.