Gość Promyczek Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Witam W moim słoneczku pojawił się spory luz na kierownicy i w związku z tym mam pytanie. Czy lepiej ją zregenerować czy wymienić. Mechanik patrzył i stwierdził że tam sie nie da nic dokręcić itd bo tak jest skorodowane. Wymiana by była na przekładnie zakupioną na szrocie (tu nie mam gwarancji że ona będzie dobra - pani na pytanie czy daje gwarancje na taką przekładnie stwierdziła że to jest przedmiot używany i nie ma na niego gwarancji a wg mnie powinna być chociaż na rozruch). Zakup nowej nie wchodzi w gre bo staje się to nieopłacalne do starego samochodu. Ile może kosztowac regeneracja przekładni bez wspomagania??? Z góry dziękuję za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 regeneracja takiej to koszt od ok. 400 do nawet i 700 złotych (wszystko zależy od warsztatu i okolic gdzie ma to być zrobione). Jeśli luz to może niekoniecznie przekładnia (krzyżak na kolumnie, końcówki drążków)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Promyczek Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Witam Przekładnia została wymieniona, nie było co regenerować. Koszt przekładni 500 zł z drążkami + 200 zł demontaż i montaż + 60 zł ustawienie zbieżności. Kierownica super sztywno sie teraz trzyma. Mogę polecić warsztat we Wrocławiu na ul. Jagiellończyka. Zajmują się także regeneracją przekładni. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 34 Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Z jakich innych modeli pasują przekładnie do B12/N13? Też mam luzy i muszę czegoś poszukać. Promyczek masz może nr. tel . do tego warsztatu we Wrocławiu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość willi Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 kolego mam przekłądnie z N13 i z 100NX jak bys potrzebował to pisz oddam w dobrej kasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 34 Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Okazało się, że to nie przekładnia kierownicza a krzyżak łączący przekładnię kierowniczą z kolumną nadaje się do wymiany. Jutro się za to zabieram i tu pytanie: Jak odkręce krzyżak to czy kolmna pozwoli się na tyle cofnąć aby go wyjąć czy trzeba zdemontować kolumnę bądź przekładnię? Doświadczenie mam niestety tylko z mojego rajdowego malucha w którym po odkręceniu krzyżaka można przesuunąć kolumnę kierowniczą na tyle aby krzyżak dał się zdiąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tyranus82 Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 wykrec na maxa sruby z krzyzaka i podbij w gore.wtedy wysiagniesz z dolnego pasa odchylisz i z kolomny wyjdzie.Mialem to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.