Gość jarciu1111 Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 witam jak na wstepie chodzi o cieple powietrze ktore juz niedlugo bedzie bardzo potrzebne mialem podlączyc sie pod jakiś temat ale postanowilem zrobić nowy. najwyzej zostanie usuniety. całą zeszła zime miałem problemik niby autko grzało ale nie tak jak powinno wszyscy pisali mówili zamulona nagrzewnica wiec dalem sobie spokuj. przyczyna była prosta banalna. mialem gaz wiec pod obwód nagrzewnicy podłączyny byl parownik. podłaczony był za pomoca rozgałezników tam trójnikow. znaczy papa wypycha płyn płyn plynie do parownika i do nagrzewnicy po czy powraca i łacząc sie znowu w jeden przewod do silnika to jest podłaczenie równolegle chyba czy jakos tak . jesli nagrzewnica jest drorzna sprawna to problemu nie ma kłopoty pojawiaja sie natomiast gdy nagrzewnica jest lekko zamulona nie ma przepływu odpowiedniego. proste jek drut płyn pobiegnie sobie tam gdzie ma latwiej przez parownik znikoma jego ilosć zrobi obieg przez nagrzewnice. w mojej primie tak sobie pomyslałem ze podłacze parownik i nagrzewnice szeregowo płyn z silnika do nagrzewnicyz nagrzewnicy do parownika a z parownika do silnika mówie a co tam najwyzej parownik zamarznie to zamienie tak jak było.węze nowe kupilem zalozylem plynem zalalem odpalam i patrze co sie dzieje juz od pierwszych chwil wszystko ok teraz w aucie robi sie ciepło znacznie szybciej a gdy samochód sie nagrzeje wali wrzątek z kratek jak szalony. większosc albo wszyscy gazownicy stosuja własnie trojniki tak sobie mysle ze nawet sprawna nagrzewnica z czasem sie zamuli mniejszy obieg lichy plyn jesli nic nie koliduje z takim podłaczeniem jak ja zrobilem to czemu nie mozna tak. moze sie to komus przyda moze ktos ma taki problem pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Jeśli zrobiłeś to połączenie szeregowo to teraz przemyśl to co napisze: Płyn biegnie od silnika do wejścia do nagrzewnicy i wężem z nagrzewnicy na dojście do parownika (przynajmniej tak wnioskuje z opisu) I teraz wszystko jest ok dopuki masz na full odkręcone grzanie bo wtedy płyn z nagrzewnicy ogrzewa parownik zastanów się co sie stanie jak zakręcisz grzanie w aucie, w tedy odcinasz obieg wody i parownik zamarznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarciu1111 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 to teraz posłuchaj co ja ci napisze primera nie ma zaworu nagrzewniy myslisz ze tego nie sprawdzilem płyn plynie przez nią cały czas czy korzystasz z zimnego powietrza czy z ciepłego. sterowanie odbywa sie za pomoca jakiejś klapki czy tam przyslony puszcza powietrze z wentylatora przez nagrzewnice bądz ja omija. pozdro. bardzo mozliwe ze w niektórych autach jest taki zawór tu go nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Jeśli tak jest to przepraszam. Wnioskowałem tak bo jeszcze się niespotkałem z takim rozwiązaniem braku zaworu przed nagrzewnicą. Twoje rozwiązanie z obiegiem płynu ma wówczas sens Ciekawe jak mają inni użytkownicy to rozwiązane pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarciu1111 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 spoko ja ci powiem ze z zaworem w nagrzewnicy spotkalem sie tylko w starym polonezie i w jakiejś skodzie chyba favorit moze poprostu wiekszosć gazownikow tez nie wie jak jest w aucie rozwiązane i dlatego tak montują jesli nagrzewnica jest nowa to plyn poleci przez nia jesli jednak troche sie przymuli to juz nie ma takiego przepływu a i jak plyn sobie leci i tu i tu to z czasem moze sie zamulić nagrzewnica. ja nie karze nikomu nic przerabiac bo to co zrobilem jest za***iscie idealne czy cos tam poprostu u mnie to pomogło kumpel w astrze tez tak zrobil i jest poprawa. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 zawór nagrzewnicy jest . przechodzi przez grodź od nagrzewnicy i w grodzi silnika jest to dolna rurka z tym, że zaworek jest od strony kabiny jak wsadzisz rękę za obudowę nagrzewnicy to go wyczujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 To może ten zawór poprostu przepuszcza. Jutro będę robił płukanie nagrzewnicy to sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarciu1111 Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 czyli wychodzi na to ze mam nagrzewince od niewiadomo czego.na to wygląda ja tez rozbieralem i nic nie ma. jest klapka która steruje przepływem powietrza z wentylatora. albo przez nagrzewnice i wtedy mamy cieplo albo omija nagrzewnice i wtedy zimne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Na 100 % jest zawór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Melmack Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Witam.U mnie z gażnika cieknie płyn chłodzący.Nie wiem jeszcze którędy.To poważna awaria?Można to naprawić samemu?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarciu1111 Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 no ok nie znam sie sie jest zawór tylko gdzie ??? i jesli jest to dlaczego po wyłaczeniu ciepla leci zimne z nawiewu a obieg nadal jest . no kuzwa chyba wiem co rozbierałem. u mnie nie ma i koniec!!!!! moze mam jakis niewypal dziwne tylko ze u kumpla tez nie ma. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cacek83 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Gość_jarciu1111 Czy mogłbys wyslac zdjecia jak masz to podłączone po swojemu tte węże ? bo ja mam identyczny problem z ogrzewaniem samochodu tez mam podlaczone trojnikami a chce zrobic tak jak ty . dodaj fotki jak mozesz . z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Gość_jarciu1111 Czy mogłbys wyslac zdjecia jak masz to podłączone po swojemu tte węże ? bo ja mam identyczny problem z ogrzewaniem samochodu tez mam podlaczone trojnikami a chce zrobic tak jak ty . dodaj fotki jak mozesz . z gory dzieki Kolego zobacz jaka data wcześniejszego postu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.