Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

KLOCKI I TARCZE


Gość zbuk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W kazdym sklepie motoryzacyjnym kupisz sobie saszettke smaru do zacisku za 2-3zl. Ja taka kupilem i wystarczyla .

jakbys naprawial hamulce caly czas to oplaca sie bardziej kupic te z ogloszenia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przy zmianie kół zauważyłem w mojej almerce, że na hamulcach konkretnie na zacisku jest coś przypominające kalamitkę. Czy to faktycznie kalamitka i czy czas od czasu należy tam wpuścić trochę smaru?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta kalamitka, to odpowietrznik zacisku - układu hamulcowego. Nie wpuszcza się tam żadnego smaru!!!!!!!!!!!

 

oj dokładnie tak ..

 

 

.jak nie wierzysz to poluzuj i depnij w heble ew poczytaj jak sie odpowietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zamówiłem dziś na tył do swojej WP11 Traveler cd20T komplet na tylnią oś----tarcze+klocki za 331pln z dostawą kurierem za pobraniem.

Wszystko z TRW - klocki GDB 3092 - tarcze DF 4240.

Środkowa półka jakości i super cena po tygodniu poszukiwań.I co dla mnie najważniejsze to dobór katalogowy kompletu tego samego producenta.

Cena kompletu z tarczami średnicy 278mm...!(klocki z nakladkami antywibracyjnymi)

Szampańskiej Zabawy Sylwestrowej dla WAS!?!!!

Pozdrawiam-na PW mogę podać dla zainteresowanych kontakt z Aledrogo..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 rok później...
  • 1 miesiąc temu...

U mnie w WP11.144 był komplet tarcze TRW 278mm + klocki Ferodo.

Efekt jest taki że tarcze są nierówno przeorane.

Teraz tylko pytanie czemu tak się stało.

Raz wyciągałem klocki to zauważyłem że tam jest przyklejony taki badziewny kawałek blaszki - niby tłumiący drgania.

W rzeczywistości to koroduje i takie skorodowane blokuje się w zaciskach.

Nie wiem teraz tylko czy to wina tych blaszek czy może coś niedobrego dzieje się z zaciskami.

Dlatego następnych klocków szukam bez tych blaszek - z tego co widziałem Akebono takie są i chyba je kupię.

Nie wiem tylko jakie tarcze wybrać.

Co na dzień dzisiejszy polecacie w dobrej jakości i przystępnej cenie?

Może macie namiary na jakiś pewny sklep?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

Bart.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez blaszek klocki będą stukać, będą się przesuwały w zacisku (przód-tył). Na Twoim miejscu kupiłbym smar ATE do tłumienia pisków klocków hamulcowych i przesmarował całą niecierną powierzchnię blaszek, powinien chronić przed korozją.

Mam u siebie klocki EBC Green Stuff (dość twarde) i tarcze Jurid, które kosztowały 150zł za sztukę więc nie najtaniej, ale tarcze mimo twardych klocków nie niszczą się. Przy czym przednie tarcze to lustereczko, na tylnych bardziej widać ślady klocków.

b983ef8ed2cef099e6d2b4b16c9a68aa.jpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd wiadomo że klocki będą stukać?

Nie chodzi o te blaszki co są przy przednich hamulcach tylko te naklejone na klocki tylnych.

Nie mówię o tym żeby oderwać blaszki z klocków tylko kupić już takie, które tych blaszek nie mają.

Ma ktoś takie bez blaszek z tyłu np. Akebono albo Kashiyama ?

 

Zestaw naprawczy zacisku też brać? Może być potrzebny przy rozebraniu zacisku?

Edytowane przez Bart-qlka2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem klocki bez blaszek i były za małe, stąd miałem stuki. W sumie prosta piłka, trzeba zmierzyć ile mają klocki z blaszkami i szukać po katalogach klocków bez nich ale o tych samych wymiarach. O ile takie są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem iż blaszek na tył nie mają klocki ABE.

Nie we wszystkich klockach blaszki są na stałe. Blaszki mają zagięcie i po ich odgięciu spokojnie blaszke możesz zdjąć.

Wejdź na Alle.... i popatrz czy znajdziesz coś do swojego i bez blaszek - fotki są.

 

PS. Fotki Twojej ze stopki nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Ferodo były przyklejone czymś w rodzaju butaprenu.

Nie rozumiem tylko tego patentu że jest to zrobione z materiału który rdzewieje.

Obstawiam że to jest powód dla którego moje tarcze tak wyglądają jak wyglądają.

Jest jakiś sposób na sprawdzenie samych zacisków czy są OK?

Nie chciałbym żeby świeżo założone tarcze skończyły od razu tak samo jak tamte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...