ulisses Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Miedzianym nie, on niszczy gumę. Są specjalne do tego smary: http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=smar+do+zacisk%C3%B3w . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 W kazdym sklepie motoryzacyjnym kupisz sobie saszettke smaru do zacisku za 2-3zl. Ja taka kupilem i wystarczyla . jakbys naprawial hamulce caly czas to oplaca sie bardziej kupic te z ogloszenia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość petruś Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Ostatnio przy zmianie kół zauważyłem w mojej almerce, że na hamulcach konkretnie na zacisku jest coś przypominające kalamitkę. Czy to faktycznie kalamitka i czy czas od czasu należy tam wpuścić trochę smaru? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 (edytowane) Ta kalamitka, to odpowietrznik zacisku - układu hamulcowego. Nie wpuszcza się tam żadnego smaru!!!!!!!!!!! Edytowane 27 Grudnia 2011 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Ta kalamitka, to odpowietrznik zacisku - układu hamulcowego. Nie wpuszcza się tam żadnego smaru!!!!!!!!!!! oj dokładnie tak .. .jak nie wierzysz to poluzuj i depnij w heble ew poczytaj jak sie odpowietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość petruś Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Nie dotykałem jej:). Ale do kalamitki podobna bardzo;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 tylko działa w drugą stronę ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość richa Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Witam. Zamówiłem dziś na tył do swojej WP11 Traveler cd20T komplet na tylnią oś----tarcze+klocki za 331pln z dostawą kurierem za pobraniem. Wszystko z TRW - klocki GDB 3092 - tarcze DF 4240. Środkowa półka jakości i super cena po tygodniu poszukiwań.I co dla mnie najważniejsze to dobór katalogowy kompletu tego samego producenta. Cena kompletu z tarczami średnicy 278mm...!(klocki z nakladkami antywibracyjnymi) Szampańskiej Zabawy Sylwestrowej dla WAS!?!!! Pozdrawiam-na PW mogę podać dla zainteresowanych kontakt z Aledrogo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz226 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 polecam trw mocna solidna firma uzywam i jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek009 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Jakbyście potrzebowali tercz lub klocków hamulcowych to sprawdzcie tą stronę http://www.noweczesci.pl/tarcze-hamulcowe,do,100032/, jest tutaj chyba wszystko czego możecie potrzebować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 U mnie w WP11.144 był komplet tarcze TRW 278mm + klocki Ferodo. Efekt jest taki że tarcze są nierówno przeorane. Teraz tylko pytanie czemu tak się stało. Raz wyciągałem klocki to zauważyłem że tam jest przyklejony taki badziewny kawałek blaszki - niby tłumiący drgania. W rzeczywistości to koroduje i takie skorodowane blokuje się w zaciskach. Nie wiem teraz tylko czy to wina tych blaszek czy może coś niedobrego dzieje się z zaciskami. Dlatego następnych klocków szukam bez tych blaszek - z tego co widziałem Akebono takie są i chyba je kupię. Nie wiem tylko jakie tarcze wybrać. Co na dzień dzisiejszy polecacie w dobrej jakości i przystępnej cenie? Może macie namiary na jakiś pewny sklep? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi. Bart. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Bez blaszek klocki będą stukać, będą się przesuwały w zacisku (przód-tył). Na Twoim miejscu kupiłbym smar ATE do tłumienia pisków klocków hamulcowych i przesmarował całą niecierną powierzchnię blaszek, powinien chronić przed korozją. Mam u siebie klocki EBC Green Stuff (dość twarde) i tarcze Jurid, które kosztowały 150zł za sztukę więc nie najtaniej, ale tarcze mimo twardych klocków nie niszczą się. Przy czym przednie tarcze to lustereczko, na tylnych bardziej widać ślady klocków. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 (edytowane) Skąd wiadomo że klocki będą stukać? Nie chodzi o te blaszki co są przy przednich hamulcach tylko te naklejone na klocki tylnych. Nie mówię o tym żeby oderwać blaszki z klocków tylko kupić już takie, które tych blaszek nie mają. Ma ktoś takie bez blaszek z tyłu np. Akebono albo Kashiyama ? Zestaw naprawczy zacisku też brać? Może być potrzebny przy rozebraniu zacisku? Edytowane 6 Grudnia 2013 przez Bart-qlka2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Ja kupiłem klocki bez blaszek i były za małe, stąd miałem stuki. W sumie prosta piłka, trzeba zmierzyć ile mają klocki z blaszkami i szukać po katalogach klocków bez nich ale o tych samych wymiarach. O ile takie są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Widziałem iż blaszek na tył nie mają klocki ABE. Nie we wszystkich klockach blaszki są na stałe. Blaszki mają zagięcie i po ich odgięciu spokojnie blaszke możesz zdjąć. Wejdź na Alle.... i popatrz czy znajdziesz coś do swojego i bez blaszek - fotki są. PS. Fotki Twojej ze stopki nie widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 W Ferodo były przyklejone czymś w rodzaju butaprenu. Nie rozumiem tylko tego patentu że jest to zrobione z materiału który rdzewieje. Obstawiam że to jest powód dla którego moje tarcze tak wyglądają jak wyglądają. Jest jakiś sposób na sprawdzenie samych zacisków czy są OK? Nie chciałbym żeby świeżo założone tarcze skończyły od razu tak samo jak tamte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.