Gość medicb Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 Witajcie ! A więc rozpoczęło się od tego, że kończyło mi sie paliwo ... Jak zwykle gaźniczek pojadł troszke syfu z dna baku i następnego dnia wolne obroty wyły jak szalone. Dolałem dykty, przytkałem dysze, pogazowałem i po kłopocie. Autko jeszcze się momentami troszke dławiło, więc szukałem usterki dalej. Mechanik z którym wykonywałem te czynności wysłał mnie po wkrętak na drugi koniec hali, wolne obroty jak powiedział a sam o zgrozo (!!!) przestawił mi zapłon na działającym silniku. Eh! Stwierdził, że bedzie lepiej ... Nie było, bo gdy silnik ostygł to miałem traktor a nie micre! Sam w domu znalazłem pęknięty jak wół wężyk od podciśnienia i go wymieniłem. No wszystko niby gitara ale po tym numerze z zapłonem to już tylko same nowości. Wieczorem w ciemnościach zobaczyłem jak po cewce zapłonowej skaczą sobie wesoło piorunki w każdą stronę ;/ powymieniałem: kopółkę, przewody WN, poprawiłem świece i odległości na 0,7 - 0,9 mm. Dopiero się troche uspokoiło i silnik równo pracuje. Ale piorunki na cewce dalej skaczą ... co z tym zrobić? Auto chodzi, ale wcześniej z tą cewką tak nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 miernik w dłoń i mierz przejście przez przewody wysokiego napięcia każdego z osobna i po kolei oporność powinna wynosić w granicy 3 do 8 KΩ jeśli nie ma przejścia to znaczy że masz walnięty (wypalony) kabel. no i przydało by sie dobrze wyczyścić cewkę zapłonową najlepiej bęzynka ekstrakcyjna szmatka i dokładnie ją wyczyść głównie w okolicy wyjścia na przewody wysokiego napięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość medicb Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Przewody już pomierzyłem, wyglądają na sprawne. Wymieniłem świece, kopułke i palec i dalej piorunki skaczą ale już mniejsze. Zastanawiam się czy to już może nie czas na wymiane cewki? Do tego mam non stop problemy z zapłonem. Ustawie go pojeżdze dwa dni i znów zaczyna szarpać, szczególnie na zimnawym silniku ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.