Gość ddx Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 2- Żona pracuje w hurtowni tłumików i mogę ci powiedzieć że jesteś w błędzie myśląc że Bosal jest jedyny na pewno jest najdroższy z zamienników ale jest dużo innych tańszych np. Górecki, Asmet itd. tudzież POLMOstrów : http://polmostrow.pl/katalog/ http://www.polmostrow.pl/cennik/cennik_polmostrow.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Zamienniki jeszcze chyba nie są produkowane Zamienniki rur układu wydechowego _NIE_SĄ_ produkowane. Tłumiki jak najbardziej są. 1- Skoro pytanie było o rurkę między kolektorem a kat. to o nią mi chodziło że nie ma zamienników a nie o tłumiki :!: Dokładnie o to mi chodzi. Miałem ten sam problem i znalazłem dostępny tylko zamiennik BOSALa za 650zl lub oryginał z salonu za 450zł. a w serwisie kosztuje pewno chore pieniądze jak napisał gwinto W serwisie jest taniej niż u producenta zamienników (BOSAL). Niestety jest to jedyny dostępny na rynku polskim producent zamienników. 2- Żona pracuje w hurtowni tłumików i mogę ci powiedzieć że jesteś w błędzie myśląc że Bosal jest jedyny na pewno jest najdroższy z zamienników ale jest dużo innych tańszych np. Górecki, Asmet itd. robią zwykłe i aluminiowane tłumiki z gwarancją nawet dwa lata :one: Ale ja pisałem o producencie zamienników rur okładów wydechowych a nie tłumików!! Kłania się czytanie ze zrozumieniem Tłumiki to całkiem inna historia . Zresztą przecież napisałem ze zamienniki tłumików są produkowane. 2- Żona pracuje w hurtowni tłumików i mogę ci powiedzieć że jesteś w błędzie myśląc że Bosal jest jedyny na pewno jest najdroższy z zamienników ale jest dużo innych tańszych np. Górecki, Asmet itd. tudzież POLMOstrów : http://polmostrow.pl/katalog/ http://www.polmostrow.pl/cennik/cennik_polmostrow.pdf A widzisz tam gdzieś zamiennik rury takiej jak w temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekS Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 dobrym patentem jest nawiercenie malutkiej dziurki w koncowym tlumiku jakies 2 mm w tylnej czesci przy rancie na srodeczku woda wtedy wylatuje z niega a tak to stoi w srodku i koroduje ja mam taki patent w p-11 i w p-10 tez mialem i tlumiczki zyly dlugo i szczesliwie:) polecam ten sposob:) Wrócę do sedna tematu sprzed lat te 2mm, o których mowa, to średnica otworu, czy odległość od rantu :?: A może ktoś ma jakąś fotę, bo właśnie mi padł końcowy tłumik i muszę go zmienić, a skoro mogę zrobić coś, co przedłuży mu życie, to chętnie to zrobię :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 te 2mm, o których mowa, to średnica otworu, czy odległość od rantu :?: pewnie chodziło o rozmiar dziurki a gdzie będzie umieszczony, czy 2mm od rantu czy 8 mm to raczej wszystko jedno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Pewnie dobre jest to rozwiązanie z otworem spustowym wody z tłumika. Do mojego się sporo wody dostaje przy myciu myjką bo wyloty to 2x90mm. może znajde chwilke na zrobienie otworu :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.