Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Ciekawostka z tłumikiem końcowym


Gość Scyzor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2- Żona pracuje w hurtowni tłumików i mogę ci powiedzieć że jesteś w błędzie myśląc że Bosal jest jedyny na pewno jest najdroższy z zamienników ale jest dużo innych tańszych np. Górecki, Asmet itd.

tudzież POLMOstrów :) :

http://polmostrow.pl/katalog/

http://www.polmostrow.pl/cennik/cennik_polmostrow.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamienniki jeszcze chyba nie są produkowane

Zamienniki rur układu wydechowego _NIE_SĄ_ produkowane. Tłumiki jak najbardziej są.

1- Skoro pytanie było o rurkę między kolektorem a kat. to o nią mi chodziło że nie ma zamienników a nie o tłumiki :!:

Dokładnie o to mi chodzi. Miałem ten sam problem i znalazłem dostępny tylko zamiennik BOSALa za 650zl lub oryginał z salonu za 450zł.

a w serwisie kosztuje pewno chore pieniądze jak napisał gwinto

W serwisie jest taniej niż u producenta zamienników (BOSAL). Niestety jest to jedyny dostępny na rynku polskim producent zamienników.

2- Żona pracuje w hurtowni tłumików i mogę ci powiedzieć że jesteś w błędzie myśląc że Bosal jest jedyny na pewno jest najdroższy z zamienników ale jest dużo innych tańszych np. Górecki, Asmet itd. robią zwykłe i aluminiowane tłumiki z gwarancją nawet dwa lata :one:

Ale ja pisałem o producencie zamienników rur okładów wydechowych a nie tłumików!! Kłania się czytanie ze zrozumieniem :)

Tłumiki to całkiem inna historia :). Zresztą przecież napisałem ze zamienniki tłumików są produkowane.

2- Żona pracuje w hurtowni tłumików i mogę ci powiedzieć że jesteś w błędzie myśląc że Bosal jest jedyny na pewno jest najdroższy z zamienników ale jest dużo innych tańszych np. Górecki, Asmet itd.

tudzież POLMOstrów :) :

http://polmostrow.pl/katalog/

http://www.polmostrow.pl/cennik/cennik_polmostrow.pdf

A widzisz tam gdzieś zamiennik rury takiej jak w temacie? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
dobrym patentem jest nawiercenie malutkiej dziurki w koncowym tlumiku jakies 2 mm w tylnej czesci przy rancie na srodeczku woda wtedy wylatuje z niega a tak to stoi w srodku i koroduje ja mam taki patent w p-11 i w p-10 tez mialem i tlumiczki zyly dlugo i szczesliwie:) polecam ten sposob:)

 

Wrócę do sedna tematu sprzed lat ;) te 2mm, o których mowa, to średnica otworu, czy odległość od rantu :?: A może ktoś ma jakąś fotę, bo właśnie mi padł końcowy tłumik i muszę go zmienić, a skoro mogę zrobić coś, co przedłuży mu życie, to chętnie to zrobię :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te 2mm, o których mowa, to średnica otworu, czy odległość od rantu :?:

pewnie chodziło o rozmiar dziurki :D

a gdzie będzie umieszczony, czy 2mm od rantu czy 8 mm to raczej wszystko jedno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie dobre jest to rozwiązanie z otworem spustowym wody z tłumika. Do mojego się sporo wody dostaje przy myciu myjką bo wyloty to 2x90mm. może znajde chwilke na zrobienie otworu :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...