Gość RolF Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Witam Jak w temacie. Czy mocowania, elektryka i wszystko inne bedzie pasować? Czy do GA16DE moge podłączyć LPG I gen + BLOS? Mam na oku silniczek z rozbitej P10 rocznik 95', świeżo po wymianie rozrządu. Nie bierze oleju. Poprostu elegancki silniczek :diabel: Tylko czy bedzie to wszystko pasować? Ile powinienem zapłacić za taki silnik i jak przedstawiają sie ceny " przeszczepu "?? Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Na pytanko o blosie szukaj odpowiedzi w temacie blosa i tam pytaj. Wg mnie komputer - to podstawowa rzecz różniąca te silniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 wg mnie jak juz robic swapa to zrobic pelnowartosciowy DE pozatym gdyby wsadzic DE w zamian DS to walek ssacy nie ma krzywki na pompe paliwa a po drugie to niewiem jak wyglada sprawa z zamontowaniem pompy paliwa do glowicy, gdyby nawet zalozyl walek ssacy od DS(moze coobcio albo inny znawca nism sie wypowie konkretnie jak to wyglada) pozatym nie widze przeszkod kolektor, gaznik, dolot z DS caly aparat zaplonowy z DS ale lepiej kupic caly motor z DE wraz z kolektorem dolotowym, wtryskami, przepustnica/przeplywka, wiazkami, kompem, aparatem zaponowym oraz pompa paliwa (w zbiorniku) z tego co sie dowiedzialem nie ma juz alterantora, czy kostka do alternatora jest ta sama niewiem? co do wspomagania to nie ma tematu bo p10 mialy wszystkie chyba w serii wspomaski, bo w n14 to sa problemy bo inne jest kolo pasowe na wale - inaczej napedzane sa pompy/aletrantor oraz łapa/uchwyt alterantora rowniez jest inny a no i docisk z lozyskiem zostae do przelozenia na nowe kolo zamachowe i juz, przy okazji proponuje sprawdzic lozysko tarcze i docisk i obczyscic walek po ktorym suwa sie lozysko i walek ranmienia ktorym wlacza sie sprzeglo poniewaz z tarczy zostaje pyl i zaciera sie z czasem wszystko pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Wsadzaj silnik GA16DE wraz z kolektorem ssącym - który jest sporo lepszy od tego z DS... Wada jest taka żę silnik będzie tylko chodził na GAZIE - tak jak ja miałem, a ze starego zarżniętego GA16DS przełóż wałki, powinieneś mieć ok 90KM i 140Nm na gaziku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 zakladajac ze nie chce PB to dobry pomysl hehee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Jak w temacie. Czy mocowania, elektryka i wszystko inne będzie pasować?Czy do GA16DE moge podłączyć LPG I gen + BLOS? To praktycznie ten sam silnik (dół) różni się górą tym że DE jest na wtrysku więc ma inny kolektor ssący, wiązkę sterującą wtryskami itd. + ECU i to musiałbyś wsiąść od niego to miałbyś pełnowartościowe DE inaczej to Ds po kapitalce A blos to można śmiało powiedzieć że jest instalka I gen. więc tu to spoko sam tak mam A cena to targuj się na max według mnie z całym osprzętem potrzebnym do DE to max 1tys. zł + 500zł za przeszczep ale to moja ocena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Czyli spoko Mam nadzieje tylko że znajde jeszcze dobrego mechaniora...a nie jakiegoś machera. Szkoda że nikt z okolicy z klubu by sie tego nie podjął Napiszcie mi tylko co dokładnie musze kupić od tego gościa :?: Alternatora juz niema (może podejdzie z ds) motor z kolektorem ssacym aparat zaplonowy wałki rozrządu z mojego ds kompa wtryski wiązke przepustnice pompy paliwa nie potrzebuje bo nie bedzie jezdzic na pb coś jeszcze?? P.S jak sie to uda to bede miał na sprzedaż oryginalny łańcuch rozrządu (górny) i napinacz Zuiko. po niecałym 1tyś przebiegu Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Alternatora juz niema (może podejdzie z ds)motor z kolektorem ssacym aparat zaplonowy wałki rozrządu z mojego ds kompa wtryski wiązke przepustnice pompy paliwa nie potrzebuje bo nie bedzie jezdzic na pb Jeśli chcesz zrobić tak jak goago czyli bez pb to i wtryski są niepotrzebne może nawet całej wiązki nie ma po co zakładać :/ przejżyj projekt goago może ci coś wpadnie w oko swoją drogą jeśli tym chcesz jeżdzić również daleko od domu to bym jednak nie rezygował z bp nigdy niewiadomo kiedy może się przydać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Poczytałem coś projekt Goago i chłopak ma pojęcie:) Nie chce PB bo i tak na nim nie jeżdże. Wywale graty i bedzie pare kg mniej. Czyli wtrysków nie trzeba...a komp?W takiej sytuacji chyba też nie bedzie potrzebny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.