Gość uchmanek Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Ktoś się orientuje gdzie dokładnie jest wylot powietrza w N15? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Ja wymienilem filtr kabinowy, kurcze ten poprzedni to chyba od nowosci nie byl wymieniany (7 lat) wygladal tragicznie, zapchany lismi kurzem itp wiec jak teraz wlaczylem dmuchawe to na 2 chodzila tak jak poprzednio na 4 Filtr powinno się wymieniać raz na rok - przed wiosną najlepiej. Ale jak ktoś ma życzenie co olej (15 000) to też jest ok. Sama wymiana może nie pomóc jeśli nie umyjemy szyb od wewnątrz!!!!! Kurz trzyma wilgoć i szyby są zaparowane. Polecam Clean z alkoholem czy amoniakiem.. czy amonią D.. nie pamiętam :diabel: ale clean jest ok. Jak ja wkładam biały filtr po 20 000 km był smoła. A w sumie nawiew w n15 nie jest mega wydajny, więc brudny filtr utrudnia życie. (dmuchawa na 4 to szum i wieksze zużycie paliwa) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lenrok258 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Hm. Umyłem przed chwilą samochód. Jest wilgotne powietrze bo padał godzine temu deszcz. Już podczas mycia wszystkie szyby zaparowane na amen. Otworzyłem wszystkie drzwi i tak zostawiłem. Po 20 min nadal wszystkie zaparowane. Co to oznacza? Myłem wczesniej Daewoo Lanosa i nie było takiego efektu... Ogólnie rzecz biorąc trik z klimatyzacja robi swoje więc nic sie takiego nie dziele... ale czemu aż tak wszystkie szyby zaparowywują? (wygladaja jak pokryte szronem prawie...). Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wik Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Witam. Zapewne z powodu wilgoci i temperatury, może lanos zdążył wcześniej wyschnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankee Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Jedna istotna rzecz. Włączając klimę na szybę osuszacie ją ale również mocno ją wychładzacie. Po osuszeniu szyb i wyłączeniu klimy z nawiewu zaczyna wlatywać wilgotne powietrze z wykroplonej pary w parowniku. Jak wiadomo na chłodnych powierzchniach - a takimi w tym momencie sa szyby- następuje kondensacja pary wodnej i po chwili mamy znowu zaparowane szyby :-) Proponuje zrobić doświadczenie polegające na włączeniu nawiewu na szyby z klimą i ogrzewaniem na maxa tak aby szyb nie wychłodzić zbytnio. Po wyłączeniu klimy na chwilkę zostawić jeszcze ogrzewanie lub zmniejszyć je i uchylić lekko szyby aby wilgotne powietrze z parownika mogło wydostać się na zewnątrz. Zabieg ten czasami pomaga na znacznie dłużej ale nie zmienia to faktu że tak to po prostu jest w autach z klimatyzacją. Obserwowałem takie zjawisko w wielu autach różnej marki i jest to rzecz normalna. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Mam jeszcze jedną teorię -żle działające pokretło regulacji nadmuchu. Może być takze mimo że ustawimy na szybę -to dmucha także częsciowo na nogi. sprawdzcie czy Wam to dokłdanie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.