Gość mistert Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Ostatnio za mocno mi stuka układ kierowniczy. Znalazłem usterkę. Zakupiłem dwa drążki kierownicze. Teraz czas na wymiane, ale żeby nie mieć za duż problemów co chciałbym się dowiedzieć co po kolei powinienem zrobic. Dzięki z góry za odpowiedź ps. Przepraszam za to, że wychodzi tak, że się nie przywitałem a odrazu pytam. Już byłem zarejestrowany na tym forum, ale niestety nie miałem spokoju, żeby śledzić co się dzieje tutaj. Dopiero jak są problemy zmuszony jestem je rozwiązać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 wymieniasz całe poprzeczne drążki kierownicze :!: ? czy same końcówki drążków ? no to ładnie edytowaliśmy posta Kiedyś sie zabierałem do wymiany jednego drążka ale jakoś wypadło, że musiałem odłożyć i se czeka i czeka Nawet zadawałem takie samo pytanie: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ghlight=#281890 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mistert Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 akurat kolego ABT się mylisz. chce wymienić drążki kierownicze a nie końcówki drążków. tam są takie przeguby kulowe, które u mnie już się wypracowały. W tym miejscu zaczyna nieźle stukać. końcówki prawie jak nowe. ciągle w miarę ciężko chodzą i nie ma luzów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedek Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Rozpiąć końcówkę drążka od zwrotnicy i poluzować przeciwnakrętkę na drążku, wychylić go maksymalnie na zewnątrz o ile to jest potrzebne (kręcąc kierownicą) , delikatnie rozłączyć osłonę gumową (mieszek) tak , żeby jej nie przedziurawić np. starą opaską, odkręcić drązek od listwy kierowniczej (można kazdym dostępnym narzędziem : kluczem płaskim o ile podejdzie, żabką itp). Po wyjęciu drążka odkręcić końcówkę zwracając uwagę ile była wkręcona i wkrecić ją na nowy drążek na taką samą głębokość (wpierw oczywiście nakładając mieszek). Założyć i zakręcić nowy drążek, umocować mieszek nowymi opaskami. Druga strona to samo. Ustawić zbieżność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mistert Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 dziękuję bardzo! dziś zabiorę się do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.