Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

LPG I gen. nie daje się regulować


Gość przem127

Rekomendowane odpowiedzi

Właściwie to regulacja jest, ale niestabilna. Od jakichś 2 tygodni walczę z wolnymi obrotami. śruby głównej nie ruszam, ale mieszanka odpowiednia do prawidłowej pracy na wolnych obrotach jest odpowiednia w dwóch pozycjach śruby na reduktorze - jak wyregulowałem wolne obroty tak, że działają odpowiednio teraz to rano znowu będzie kiszka i będzie trzeba śrubę przykręcać. Różnica pomiędzy położeniami to ok 3/4 obrotu, czyli naprawdę sporo.

Nie ma znaczenia czy auto w momencie regulacji jest zimne, czy właśnie wróciło z trasy - i tak po kilku godzinach regulację szlag trafia.

Na benzynie wszystko gra.

I teraz prośba - mam dwie teorie i może pomożecie mi jedną wykluczyć :)

1. Auto łapie lewe powietrze, ale nie zawsze (trochę to mało prawdopodobne, bo sprawdzałem co się dało, ale nie miałem za dużo czasu - pogmeram jeszcze jutro)

2. Membrany w parowniku szlag trafia

Pomimo kosztów wolałbym to drugie bo łatwiejsze do pozbycia się raz na zawsze :)

A może jakieś inne sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz na pewno racje i dobrze szukasz

jest jeszcze trzecia - uszkodzona lub zapchana jest dysza wolnych obrotów.

Mozesz tudzież mieć np brudna przepustnicę, oblukaj i wymień filtry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz na pewno racje i dobrze szukasz

jest jeszcze trzecia - uszkodzona lub zapchana jest dysza wolnych obrotów.

Mozesz tudzież mieć np brudna przepustnicę, oblukaj i wymień filtry.

 

Ta dysza w parowniku jest??

Co do filtrów tp raczej wątpię - zmieniane 3 tygodnie temu wszystko.

Przepustnicę też bym odrzucił bo na benzynce ideał (pomijając koszty oczywiście :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...