Gość przem127 Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Właściwie to regulacja jest, ale niestabilna. Od jakichś 2 tygodni walczę z wolnymi obrotami. śruby głównej nie ruszam, ale mieszanka odpowiednia do prawidłowej pracy na wolnych obrotach jest odpowiednia w dwóch pozycjach śruby na reduktorze - jak wyregulowałem wolne obroty tak, że działają odpowiednio teraz to rano znowu będzie kiszka i będzie trzeba śrubę przykręcać. Różnica pomiędzy położeniami to ok 3/4 obrotu, czyli naprawdę sporo. Nie ma znaczenia czy auto w momencie regulacji jest zimne, czy właśnie wróciło z trasy - i tak po kilku godzinach regulację szlag trafia. Na benzynie wszystko gra. I teraz prośba - mam dwie teorie i może pomożecie mi jedną wykluczyć 1. Auto łapie lewe powietrze, ale nie zawsze (trochę to mało prawdopodobne, bo sprawdzałem co się dało, ale nie miałem za dużo czasu - pogmeram jeszcze jutro) 2. Membrany w parowniku szlag trafia Pomimo kosztów wolałbym to drugie bo łatwiejsze do pozbycia się raz na zawsze A może jakieś inne sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 masz na pewno racje i dobrze szukasz jest jeszcze trzecia - uszkodzona lub zapchana jest dysza wolnych obrotów. Mozesz tudzież mieć np brudna przepustnicę, oblukaj i wymień filtry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przem127 Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 masz na pewno racje i dobrze szukaszjest jeszcze trzecia - uszkodzona lub zapchana jest dysza wolnych obrotów. Mozesz tudzież mieć np brudna przepustnicę, oblukaj i wymień filtry. Ta dysza w parowniku jest?? Co do filtrów tp raczej wątpię - zmieniane 3 tygodnie temu wszystko. Przepustnicę też bym odrzucił bo na benzynce ideał (pomijając koszty oczywiście ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 zapewne masz sztywne membrany w parowniku lub zebrało sie tam tyle oleju że parownik już nie daje rady regulować. spuszczałeś może olej z parownika ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przem127 Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 spuszczałeś może olej z parownika ?? Tak co rok to za rzadko? Dobry pomysł. rano podziałam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.