Gość cwojti666 Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Witam Jak zrestartować komputer paliwowy?? Czy musze jechać do elektryka czy można to zrobić samemu? N15 '99 1,4 na gazie Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Co masz na myśli pisząc "komputer paliwowy" :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Chyba coś takiego nie istnieje, prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Pierwsze słyszę o takim urządzeniu. Kompa w N15 restartuje się odłączając aklumulator na min 24h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Pewnie chodzi mu o ECU, komputer silnika. Odlacz na 30 minut, godzine, dwie, nawet dobe. Taki sam bedzie efekt. Czy mase, czy plus, czy obie klemy, bo teorii tyle slyszalem ile wypowiadajacych sie. W silnikach z pelnym wtryskiem i tak komp ma gotowe mapy wtryskow wgrane, dlatego te "resety" nic wiekszego nie daja w samej pracy silnika, procz autodiagnostyki wszystkich ukladow elektryki silnika. Wtedy wylapie czy blad wyswietlany wczesniej, bedzie znow monitowany. Instrukcje odczytu bledow masz podpieta w dziale Almera na gorze jak i w dziale NissanKlubu - Zrob to sam. Slawek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwojti666 Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Witam, Problem jest w tym że, prawdopodobnie mam zbyt bogatą mieszanke (co wykazał pomiar spalin) , przynajmniej tak twierdzi mechanik (możliwe też że to sonda lambda) i samochód dusi się przy gwałtownym ruszaniu (pare sekund "przymula" by wejść na wysokie obroty) oraz obroty spadają do 200 przy zmienianiu biegów. Więc ów mechanik kazał mi zrestartować "komputer paliwowy". Napiszcie co o tym sądzicie. Pozdro!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Test sondy lambda masz opisany tam gdzie pisalem. Komputer nie zmieni Ci mieszanki chyba ze wejdzie w stan awaryjny/serwisowy przy wykryciu usterki. Sprawdz kody jakie CI wyrzuca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Napisze coś z doświadczenia. Jak masz gaz to zawsze modulator ci coś poprzestawia w ECU. Dlatego ja bym chyba prędzej kupił auto na wodór niż założył gówniany gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.