Gość ikswolwap Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Witam wszystkich...Mam problem z wyjeciem skrzyni biegow w almerce N16 2,2 a musze to zrobic poniwaz jest peknieta obudowa od uderzenia w kraweznik i chcialbym ja dac do jakiegos warsztatu do pospawania...Czy robil ktos z Was cos podobnego (chodzi mi o to czy ktos z Was spawal juz skrzynie???) a co najwazniejsze prosze o podpowiedz jak ja wymontowac??? Czy poloski wychodza ze skrzyni czy skrzynie wyjmuje sie z poloskami??? Moze wiecie gdzie to znalezc jezeli tak to bardzo prosze o podeslanie jakiegos linka lub napisanie jak to zrobic...Pozdrawiam wszystkich Klubowiczow!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Nie wiem jak dokładnie wygląda sprawa w almerze, ale zapewne półosie musisz odkręcić w piastach kół i oczywiście wszystko poodłączć(czujnik cofania, drążki itp).Silnik musisz podwiesić, a skrzynię wyciągasz od spodu.Moim skromnym zdaniem półosie powinny wyjść bezproblemowo ze skrzyni, ale licz się że i tak będziesz musiał wymienić simeringi oraz simering na wałku zdawczym(ten od sprzęgła, aha spuść olej wcześniej).Jeżeli masz zielone pojęcie to sam spokojnie wyciągniesz chociaż nie ukrywam że druga para rąk by Ci się przydała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ikswolwap Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 No pojecie mam ale niestety nie ma mnie w domu i robi to moj tata... i niestety ale polosie nie chca wyjsc ze skrzyni... wlasnie dlatego pytam bo wydaje mnie sie to diwne.... Ale dzieki za podpowiedz.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Półoś musi wyjść, zciąg sobie serwisówkę z mojego opisu i poczytaj.Jest tam dokładnie opisany demontaż półosi.Zresztą almera ma silnik poprzecznie więc wszystko wygląda podobnie jak w peugocie.Twój tata musiał coś przeoczyć i zapewne domyślam się co....Prawa półoś ma podporę w łożysku i to łożysko opornie lubi wychodzić....no chyba że japońcy nie dali tej podpory w co wątpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomasz_a Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Witam. Półosie mocowane są w skrzyni na tzw. "klick". Trzeba je wybić, delikatnie lecz stanowczo. Prawa półoś jest podparta. Trzeba popracować nad łożyskiem. Silnik podwiesić lub podeprzeć. Dobre rady kolegi"extradd" o oleju i dodatkowej parze rąk (skrzynia jest ciężka). Jak rozkręcisz szkrzynię to używaj do jej uszczelnienia dobrych (drogich) tzw. "silikonów". Bardzo ważne jest przy skręcaniu skrzyni prawidłowe wyregulowanie luzu łożysk mechanizmu różnicowego (podkładkami). Powodzenia. Tomasz_A 2,2 Di 2000r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ikswolwap Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Wielkie dzieki koledzy.... Mam nadzieje ze bede mogl sie kiedys odwdzieczyc. Pozdrawiam!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabi Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Witam. Półosie mocowane są w skrzyni na tzw. "klick". Trzeba je wybić, delikatnie lecz stanowczo. Prawa półoś jest podparta. Trzeba popracować nad łożyskiem. Silnik podwiesić lub podeprzeć. Dobre rady kolegi"extradd" o oleju i dodatkowej parze rąk (skrzynia jest ciężka). Jak rozkręcisz szkrzynię to używaj do jej uszczelnienia dobrych (drogich) tzw. "silikonów". Bardzo ważne jest przy skręcaniu skrzyni prawidłowe wyregulowanie luzu łożysk mechanizmu różnicowego (podkładkami). Powodzenia. Tomasz_A 2,2 Di 2000r. Dobrze by było jakbyś napisał jak to zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.