Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Jak wyjac skrzynie biegów...???


Gość ikswolwap

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich...Mam problem z wyjeciem skrzyni biegow w almerce N16 2,2 a musze to zrobic poniwaz jest peknieta obudowa od uderzenia w kraweznik i chcialbym ja dac do jakiegos warsztatu do pospawania...Czy robil ktos z Was cos podobnego (chodzi mi o to czy ktos z Was spawal juz skrzynie???) a co najwazniejsze prosze o podpowiedz jak ja wymontowac??? Czy poloski wychodza ze skrzyni czy skrzynie wyjmuje sie z poloskami??? Moze wiecie gdzie to znalezc jezeli tak to bardzo prosze o podeslanie jakiegos linka lub napisanie jak to zrobic...Pozdrawiam wszystkich Klubowiczow!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak dokładnie wygląda sprawa w almerze, ale zapewne półosie musisz odkręcić w piastach kół i oczywiście wszystko poodłączć(czujnik cofania, drążki itp).Silnik musisz podwiesić, a skrzynię wyciągasz od spodu.Moim skromnym zdaniem półosie powinny wyjść bezproblemowo ze skrzyni, ale licz się że i tak będziesz musiał wymienić simeringi oraz simering na wałku zdawczym(ten od sprzęgła, aha spuść olej wcześniej).Jeżeli masz zielone pojęcie to sam spokojnie wyciągniesz chociaż nie ukrywam że druga para rąk by Ci się przydała ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pojecie mam ale niestety nie ma mnie w domu i robi to moj tata... i niestety ale polosie nie chca wyjsc ze skrzyni... wlasnie dlatego pytam bo wydaje mnie sie to diwne.... Ale dzieki za podpowiedz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Półoś musi wyjść, zciąg sobie serwisówkę z mojego opisu i poczytaj.Jest tam dokładnie opisany demontaż półosi.Zresztą almera ma silnik poprzecznie więc wszystko wygląda podobnie jak w peugocie.Twój tata musiał coś przeoczyć i zapewne domyślam się co....Prawa półoś ma podporę w łożysku i to łożysko opornie lubi wychodzić....no chyba że japońcy nie dali tej podpory w co wątpie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Półosie mocowane są w skrzyni na tzw. "klick". Trzeba je wybić, delikatnie lecz stanowczo. Prawa półoś jest podparta. Trzeba popracować nad łożyskiem. Silnik podwiesić lub podeprzeć. Dobre rady kolegi"extradd" o oleju i dodatkowej parze rąk (skrzynia jest ciężka). Jak rozkręcisz szkrzynię to używaj do jej uszczelnienia dobrych (drogich) tzw. "silikonów". Bardzo ważne jest przy skręcaniu skrzyni prawidłowe wyregulowanie luzu łożysk mechanizmu różnicowego (podkładkami).

Powodzenia.

Tomasz_A 2,2 Di 2000r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam.

Półosie mocowane są w skrzyni na tzw. "klick". Trzeba je wybić, delikatnie lecz stanowczo. Prawa półoś jest podparta. Trzeba popracować nad łożyskiem. Silnik podwiesić lub podeprzeć. Dobre rady kolegi"extradd" o oleju i dodatkowej parze rąk (skrzynia jest ciężka). Jak rozkręcisz szkrzynię to używaj do jej uszczelnienia dobrych (drogich) tzw. "silikonów". Bardzo ważne jest przy skręcaniu skrzyni prawidłowe wyregulowanie luzu łożysk mechanizmu różnicowego (podkładkami).

Powodzenia.

Tomasz_A 2,2 Di 2000r.

Dobrze by było jakbyś napisał jak to zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...