Gość knockout1 Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Wczoraj po przejechaniu około 200km zatrzymałem się na chwilę, po 1 min chciałem odpalić auto ale po przekręcaniu kluczyka rozrusznik nie kręcił. Zaczął kręcić dopiero za 4 razem. Poźniej gdy dojechałem do domu, chciałem sprawdzić czy znowu będzie tak samo, zgasiłem auto, a po przekęceniu kluczyka mrugała kontrolka check engine, rozrusznik kręcił ale samochód nie zapalił. Po wyłączeniu stacyjki i ponownym włączeniu stacyjki wszystko było ok. Zrobiłem autodiagnostykę, wyskoczył mi błąd 141. Orientuje się ktoś co to oznacza i czy ma to związek z którąś z powyższych sytuacji? Auto mam od roku, zrobiłem nim 20kkm i do tej pory nigdy nie miałem żadnych problemów. PRIMERA P11 2.0TD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 [ Dodano: Pon 24 Wrz, 2007 21:57 ] P0141 141 HO2S2 HTR (B1) *7 EC-SR-207 P0141,"Podgrzewacz czujnika O2 (Bank 1 Czujnik 2) - usterka" [ Dodano: Pon 24 Wrz, 2007 21:55 ] to chyba chodzi o jakiś czujnik "tlenu" Ale to jeśli chodzi o kod OBD2 - na pewno masz P11 a nie P11.144 :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość knockout1 Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Napewno P11 z 1996. Te kody które są podane w wyżej wymienionym poście dotyczą tylko OBD2? Póki co samochód jeździ OK, nie ma żadnego problemu ale dobrze by było wiedzieć co było przyczyną. Jeszcze jedno pytanie: może ktoś się orientuje do czego służy i gdzie się znajduje ten czujnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur h Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Czujnik tlenu czyli tzw. sonda lambda która podaje do procesora sterującego silnikiem informacje o ilości tlenu w spalinach. Jest często podgrzewana żeby jak najszybciej osiągnąć właściwą temperature pracy. Pierwsza znajduje się w nisanach na kolektorze wydechowym ,druga za katalizatorem. Można ją zdiagnozować miernikiem sprawdzając na kablu sygnałowym napięcie które powinno wachać się od 0.0 volta do 1.0 volta. Sprawdzenie podgrzewania lambdy także sprawdzimy miernikiem tym razem omomierzem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.