Przemek Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Dzisiaj byłem u gazownika, ponieważ dostaje już białej gorączki z moim lpg. Wczoraj w trasie spalanie 12,5 przy prędkości 100-120. Ponadto przy każdym wciśnięciu sprzęgła albo zgaśnie lub obroty będą minimalne. Serwis gazowy stwierdził, że instalacja działa poprawnie (chociaż do tego modelu poprzedni właściciel założył najgorsze badziewie :028: Jest znacznie przekroczone HC. Jutro jadę na sprawdzenie sprężania. Doradzono mi -sprawdzić sprężanie -sprawdzić zawory -sprawdzić kopułkę Poza tym coś jeszcze można z tym zrobić? Za wszystkie sugestie będę bardzo wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarros Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Witam!!! ten gazownik to lepiej niech sobie glowe sprawdzi!!! podjedz do innego tylko lepszego!! moze to byc zle wyregulowana instalka lub padniety reduktor (jesli ma juz spory przebieg) jesli ci sie zrobilo to z dnia na dzien to malo prawdopodobne zeby to byl silnik!!!! :/ podjedz do innego gazownika!!! pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 25 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Chyba to jednak silniczek. Byłem na pomiarze sprężania. 1-10,5 2-4 po wlaniu oleju podskoczyło do 6 3-11 4-10,5 Większość mówi, że to wina pierścieni. Jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Przekroczone HC to jesli sie nie myle oznaka spalanego oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 25 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Przekroczone HC to jesli sie nie myle oznaka spalanego oleju. oleju nie bierze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Przekroczone HC to jesli sie nie myle oznaka spalanego oleju. zacytuje fragment siebie z innego wątku: ...Troche mnie szokowala ta przekroczona norma na LPG wodorow (HC) - norma 100 a u mnie 600. Bylem dzis u mechaniora ogladal maximke posluchal pobadal cos tam poprawil i teraz mam 280 na benzynie i na LPG - czyli duza poprawa. Okazalo sie ze chodzila na wolnych obrotach na za ubogiej mieszance, stad ta nadwyzka. .. chodzila mi maxi na wolnych na ubogiej mieszance bo jedna puche powietrza poprzedni wlasciciel niepotrzebnie wywalil, po zakupie brakujacego elementu i zalozeniu : ...No i oczywiscie pojechalem sprawdzic parametry spalin, bo bez tej puchy przekraczal normy wodorow (HC) kilka krotnie... no i teraz miesci sie w normie! i to bez 3 katalizatorow Koles na stacji byl w szoku ze 11 letnie auto z LPG cos takiego potrafi i tak pieknie miesci sie w normach Bez tej puchy bral sobie silnik powietrze lewe ktorego nie mierzyla przeplywka, przez to mial uboga mieszanke. Kolego zobacz tez czy powietrza lewego gdzies nie dostaje. Mam nadzieje, ze to Ci pomoze rozwiazac problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 przepływka najczesciej nie ma nic wspolnego z LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 przepływka najczesciej nie ma nic wspolnego z LPG Przy mikserze nie ma, ale przy sekwencji to już co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 pierwsze co to trzeba wyjaśnić co oznacza HC = Węglowodory = Paliwo podniesione HC w wydechu pojawia się w paru przypadkach: -zbyt uboga mieszanka -zbyt bogata mieszanka -wypadanie zapłonu -za niskie sprężanie -zbyt późny zapłon w twoim przypadku za niskie sprężanie na 2 cylindrze i paliwo zamiast się spalić trafia do wydechu więc czeka cię remont silnika by saliny oraz spalanie wrócił do normy :/ PS. widać że gazownik miał racje chodź trafia się wielu który naprawdę nie znają się na swoim fachy i zatrzymali się na poziomie Poloneza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 wlej ceramizera moze da rade reanimowac cylinder :> jak nie da to remont ;p max 2 puszki wlej i niech troche pochodzi i zobacz wynik ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 wlej ceramizera co to jest ten ceramizer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 srodek ktory uszczelnia silnik jak jest na wykocnzeniu, polepsza sprezanie i takie tam... naprawde dziala kiedys [jak pracowalem na orlenie] przyjechal koles passatem ktory dymil jak czołg! dizel - wlał 1 puszke pochodzil pare minut i juz mniej dymil wlał 2ga... i pewnie poszedl sprzedac auto poki nie dymilo D: hyhyhy to sie wlewa normalnie do oleju do silnika... na allegro tego jest duzo na orelnie tez xpicie chyba za 25 zl ale nie pamietam:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 ceramizer pomoże jak masz porysowane gładzie cylindrów lub lekko zapieczony pierścień. Jeśli jednak jest pękniety pierścionek, zatarty, lub podparty zawór, dziura w tłoku na nic się zda - rozbieraj silnik póki jeszcze może szlif mozliwy - dalsza jazda może okazać się, że nawet szlif nie wyjdzie. Próba olejowa wskazuje raczej na nieszczelność - tłok - gładź cylindra, ale zawory też mogą być skończone. Zrób jeszcze taki test - odpal i silnik i wyciągnij bagnet od oleju - popatrz czy nie lecą nim spaliny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 jeśli z 4 bar wskoczyło na 6 to ja stawiam ze to zawory któryś sie wypalił i teraz upuszcza ciśnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Jakby był uszkodzony pierścień to nie brał by oleju? Od wymiany do wymiany nie ubywa nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 brałby. faktycznie może być to zawór. proponuję zdjąć głowicę i oblukać, przy okazji możesz wtedy popatrzeć na gładzie cylindrów, i podjąć decyzję o rozległości naprawy. przy ubogiej mieszance zawory sie wypalają, lub gniazda zaworów - na jedno wychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.