Gość impaller Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Wiem, żę problem może jest prozaiczny ale jednak. Jakie są wasze doświadczenia z wymianą gałki zmiany biegów? Mój problem jest następującej natury; nie wiem czy moja gałka jest (chyba) przyklejona, może zrobił to poprzedni właściciel albo są one seryjnie mocowane na stałe do drążka zmiany biegów. Po prostu nie chce zejść, a nie chce jej powiedzmy :kosci: zdewastować bo jeśli kiedyś zdecydował bym sie sprzedawać primerę to mógłbym ją z powrotem założyć. jak zarazie męczyłem się z nią jakieś 15 min i zastanowiła mnie ta determinacja starej gałki do pozostania na swoim miejscu. Przechodząc do meritum czy da sie zdjąć oryginalną gałkę zmiany piegów bez jej uszkodzenia, a jeśli tak to w jaki sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Wystarczy ją tylko odkręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impaller Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Właśnie o to chodzi ze ona nie che sie krecic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...zmiany+bieg%F3w http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...zmiany+bieg%F3w moze tutaj poczytaj pozdr Ogólnie jesli nie byla odkrecana to nie bedzie chciala puscic.Dawali chyba jakis klej czy co. Ale da sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impaller Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 He właśnie o to chodzi ze ja już kluczem próbowałem, ale jak sie da to sie zrobi najwyżej złapie drugim za sam drążek i zobaczymy. [ Dodano: Sro 26 Wrz, 2007 18:33 ] jednak była przyklejona musiałem ja rozciąć i potem odkręcić plastikowy powiedzmy rdzeń z gwintem zrobi potem zdjecia i wsadze instruktażowo może ktos chce wiedzec jak gałka w srodku wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 też miałem ten sam problem.. jest wklejona na gwincie .. ja założyłem gumę na gałke i kluczem do rur (szczupakiem) cieżko szło ale poszło (nie pękaj na przegubie nie peknie) można też na krótko podgrzać palnikiem do miękiego lutu sam drążek.. na pewno powinno pomóc ale.. spróbuj na zimno najpier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impaller Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Owinąłem gałkę szmatą i kręciłem ja kluczem do rur a drugim trzymałem lewarek ale nie poszło tylko sie gałka kręciła do okola. A mianowicie w środku gałki zalany jest plastikowy rdzeń z gwintem który sie obrobił i gałka zaczęła sie ruszać a rdzeń nie. Byłem zmuszony rozciąć gałkę. Tak to wygląda od środka A tak to wygląda teraz https://www.ragingspeed.co.uk/catalog/popup...age.php?pID=282 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość otton Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 A do zamontowania nowej gałki potrzebny był ci ten plastikowy rdzeń z gwintem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Orientuje się ktoś może czy do P10 pasuje bezproblemowo gałka od Octavii? Pytam, bo podoba mi się taka niklowana a wolałbym nie zamawiać w ciemno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.