Gość Skuter27 Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Witam mam problem z długimi światłami, otóż światła krótkie mam idealne świecą równo i intensywnie a jak przełańczam na długie to czasem nie zaskoczy a jak zaskoczy to lewe swiatło świeci mocno a prawe kiepsko, nawet jak podłonczyłem drugi kabel minus do tej prawej żarówki to minimalnie pomogło ale tylko troszkę, teraz co to mogło siąść i gdzie tego szukać, nawet jak czyściłem styki pod kierownicą to pomogło na włańczanie sie świateł ale tylko na tydzień i zaczyna byś spowrotem to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nuras Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Ogólnie to najprostszym dla mnie wytłumaczeniem jest to,że albo coś zalewa Ci przewody, albo coś jest z bezpiecznikami. Ja miałem taki problem, że długie mi się zapalały na chwile a potem gasły. Okazało się, że miałem zbyt słaby bezpiecznik i ciągle go wywalało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skuter27 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 bezpieczniki są ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 jak przełańczam na długie to czasem nie zaskoczyCzyli nie włącza się przekaźnik bo:jak czyściłem styki pod kierownicą to pomogło na włańczanie sie światełCoś nie łączy - spróbuj podać "+" na cewkę przekaźnika - jeśli będzie "łapał" to szukaj w przełączniku pod kierownicą (brak zasilania cewki przekaźnika) lub przewody od przełącznika do cewki przekaźnika. Masz załatwione "łapanie" przekażnika - teraz :?: lewe :?: swiatło świeci mocno a :?: lewe :?: kiepsko przyczyną mogą być "styki na drodze" od przekaźnika do lampy (tej słabo świecącej - bo w z cytatu nie wynika która to) To tyle w dużym uproszczeniu - myślę, że dasz radę To nie jest takie mocno skomplikowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skuter27 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 to gdzie szukać tego przekażnika ?? pod maską czy w okolkicach kierownicy jak on wygląda ?? u już popreawiłem chodzi o to żę prawa lampa na długich świeci kiepsko a lewa raz poraz załąapie ale świeci mocno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 sprawdz czy styki we wlaczniku zespolonym (tym od swiatel) nie sa przepalone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skuter27 Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 ale prosiłbym o zdjecie albo jak to wygląda i gdzie to szukać bo jestem zielony z elektryce samochodowej :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 to gdzie szukać tego przekażnika ?? pod maską czy w okolkicach kierownicy jak on wygląda ??Ja nie mam pojęcia gdzie u Ciebie jest ten przekaźnik ,ale zrób tak:włącz zapłon nie zapalaj silnika włącz tzw. "blendę" czyli po prostu mrugnij długimi i słuchaj gdzie "klapnie" przekażnik - już wiesz w którym miejscu się znajduje. u już popreawiłem chodzi o to żę prawa lampa na długich świeci kiepsko a lewa raz poraz załąapie ale świeci mocno Tu nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi - bo jak przekażnik już działa to kilka postów wyżej napisałem gdzie i jak szukać Napiszę jeszcze raz (prościej się chyba nie da): 1. Przełącznik pod kierownicą - ma z tylko włączyć przekażnik. [center:88faccdf9b] jeśli przekaźnik "klapie" - to to masz z głowy.[/center:88faccdf9b] 2. Przekażnik - właściwie jego styki - włączają światła. [center:88faccdf9b] tu są dwie szkoły[/center:88faccdf9b] a) jedna para styków obsługuje 2 włókna długich i wtedy jeśli Ci świeci 1 lampa to usterki szukaj od przekaźnika do lampy - czyli złącza, wsuwki konektorowe, przerwany przewód itp. w przekażniku są dwie pary styków - każda żarówka ma osobny - wtedy "upalony" styk w obwodzie lampy słabo świecącej powoduje wzrost oporności i lampa słabo świeci lub jak wyżej złącza, wsuwki konektorowe, przerwany przewód itp. [center:88faccdf9b]Przekaźnik może wyglądać tak: [/center:88faccdf9b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skuter27 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 kurcze robie jak napisałeś ale ciagle jest trudno znaleść to pstrykające urządzonko chyba będe musaił zdjąć całą deske rozdzielczą, znalazłem jakieś 2 kostki ale jak je wyjołem to dalej pstrykało czyli to nie to :/ a były w dobrym stanie. a tam ciasno i ciemno pod tą kierownicą :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 zaraz zaraz.... ale zacznijmy od tego ze mi sie wydaje ze w k10 nie ma przekaznikow w swiatlach..... dlatego najczesciej problemem jest przelacznik zespolony od swiatel i wypalajace sie w nich styki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 też mi się wydaje że nie ma przekaźników - w kolumnie kierowniczej jest tylko przełącznik i są w nim podwójne styki na każdą lampę osobno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skuter27 Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 pod kolumną kierowniczą znalzłęm przekażnik do świateł przeciwmgielnych :/ mały niebieski a do świateł to są chyba pod maską po prawej jak sie siedzi za kierownicą ALE JESZCZE NIE UDAŁO MI SIE ich wyjąć jak je wyjme i obejre dam znać. wyjołem je ale okazało sie że to też nie one hm to co jeszcze mogę wyjąć ?? i gdzie gdzieś to pod maską klikocze hm ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 klikocze Ci zawór w gazniku ktory podnosi obroty jak wlaczasz swiatla... przekaznikow nie ma... a ten po prawej to jest od ssania... 3 raz zwracam uwage na to ze prawdopodobnie sa wypalone styki we wlaczniku zespolonym od swiatel... noooooooo chyba ze juz to sprawdzales... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 klikocze Ci zawór w gazniku ktory podnosi obroty jak wlaczasz swiatla. Tak pytam z "ciekawości" czy on też "klikocze" przy nie zapalonym silniku :?: mi sie wydaje ze w k10 nie ma przekaznikow w swiatlach nawet do "długich" w K11 są.Jeśli tak to zrobili jak w "malczanie" strasznie oszczędni Japońce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 no w k10 oszczedzili niestety... dlatego bardzo czesto podpalają sie styki w przełączniku zespolonym :/ (na dowod mozna sobie spojrzec w schemat instalacji elektrycznej swiateł w podreczniku serwisowym od mikry... nie ma tam zadnych przekaznikow narysowanych) co do zaworku w gazniku... to tak... tez klikocze przy wyłączonym silniku ale to tylko w k10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skuter27 Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 alej ak może klikotać zawór od gaźnika jak kręce pokrętem od długich na wyłonczonym silniku ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 wystarczy ze zaplon jest właczony.. a jak klika przy wyłączonym... no to uklony... ale tam wg serwisowki mikry to tam zadnych przekaznikow nei ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skuter27 Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 a to może jakaś przerobiona mikra bo z niemiec może tamten właściciel coś kombinował ?? tera bądz mądry i pisz wiersze i sie martw co gdzie znaleść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.