Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Słabe sprężanie


Przemek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj byłem u mechanika na pomiarze sprężania. Wyszło na drugim cylindrze 4 po wlaniu oleju podskoczyło na 6. Na pozostałych jest od 10,5 do 11. Po zdjęciu przewodu ze świecy nie ma żadnej różnicy w pracy silnika(tak jakby w ogóle nie pracował na "2"). Większość osób uważa, że to wina pierścieni. Co myślicie na ten temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Facet mówił aby poważnie się zastanowić i nie poszukać używanego silnika, według mnie to chyba przesada.

Jakie to mogą być koszty

-naprawa głowicy, wymiana pierścieni,itp?

 

To moje pierwsze auto i trafił mi się jakiś bubel...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje nie dramatyzować tylko ściągnąć głowę i wszystko jasne :one:

masz gaz więc tak jak napisałem stawiam na wypalony zawór a koszty

-to raz zależy gdzie dasz auto do roboty jeśli sam nie chcesz robić tu różnie nawet za robotę może ktoś krzyknąć 500zł

-dwa koszt zaworu nowego nie wiem dokładnie ile ale raczej w normie + wstawienie nowego gniazda albo tylko przefrezowanie jak jest niewielka dziura to myślę 100zł

- trzy po docieraj wszystkie zawory przy okazji bo niewiadomo w jakiej są kondycji

- cztery wyreguluj obowiązkowo wszystkie zawory regulacja jest płytkowa

-pięć nowa uszczelka pod łeb 100zł

-a radziłbym wymienić uszczelniacze zaworowe przy zdjętej głowie to 4.5zł x 16szt + wymiana

-zabiel łeb przy okazji dla pewności :)

-jeśli to pierścionki to koszt ich do 200zł komplet a i one radziłbym wymienić jak masz tylko 10.5-11 przy okazji zdjęcia głowy zawsze to taniej niż potem specjalnie łeb ściągać :)

-sprawdź rozrząd przy okazji zdjęcia głowy -łańcuszek i napinacz

i ostatnie co mi przychodzi do głowy to że jak to wszystko zrobisz to masz spokój i pewny silnik bo koszt używki będzie podobny ale na co trafisz wiesz :?:

 

[ Dodano: Sro 26 Wrz, 2007 21:44 ]

A tu masz opis moich małych modów włącznie z rozebraniem głowy na części pierwsze :one:

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...asc&start=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dodam od siebie że przy okazji wydłubywania tłoków warto także wymienić panwki korbowodowe, a jak bedzie zdjęty łep to poza szlifowaniem gniazd i zaworów splanuj go o 1mm...

Na 80% obstawiam u ciebie wypalone zawory wydechowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w Corsie jak jeszcze miałem, mechanik zdjął głowicę i na tłoki nalał naftę. Powiedział ze jeśli przeleci to znaczy ze pierścienie nadają się do wymiany. No i niestety przeleciało, po godzinie wysychało. Z tego co wyczytałem na forum jakiś czas temu bardziej bedzie się chyba opłacało silnik wymienić niż naprawiać, bo części nie są tanie. Istnieje jednak ryzyk utopienia kasy w nowy silnik wcale nie lepszym stanie.

Nie jestem pewien czy będą chcieli za 500 zł zrobić, za wymianę rozrządy chcą 150, a tu dłubaniny trochę jest. Niech ci ziomale z 11 listopada ściągną albo na allegro z rozbitków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiałem, jakby były uszkodzone pierścienie to nie brał by oleju ? Zalany jest syntetykiem i od wymiany do wymiany nie ubywa nic. :zdziw:

Primera ma przejechane ok165 tys, a stopień sprężania na wszystkich oprócz "chorego " wacha się od 10,5 do 11. To dobrze czy za mało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiałem, jakby były uszkodzone pierścienie to nie brał by oleju ? Zalany jest syntetykiem i od wymiany do wymiany nie ubywa nic. :zdziw:

Primera ma przejechane ok165 tys, a stopień sprężania na wszystkich oprócz "chorego " wacha się od 10,5 do 11. To dobrze czy za mało?

 

Tym bardziej obstawiam wypalony zawór

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o sprężanie na pozostałych 3 cylindrach. 10,5 -11 to źle czy ok. Szukałem jakiś podobnych tematów na forum, ale bezskutecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o sprężanie na pozostałych 3 cylindrach. 10,5 -11 to źle czy ok. Szukałem jakiś podobnych tematów na forum, ale bezskutecznie.

 

według mnie to mało ja mam dziś po 11-11.5 i będe zmieniał silnik ale na mocniejszy ;)

według mnie to powinno być na takim pomiaże conajmniej 12

w poprzednim nissanie 1.4 miałem po 12-12.5 :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemku tu nie chodzi o to co w kawale o optymiźmie i pesymiźmie że trzy są dobre - kwestia jest taka że jeden jest zły

 

ale tak jak to opisali poprzednicy na 90 kilka% na wypalony zawór/gniazdo i po remoncie głowicy - wymiana zaworu, dotarcie gniazda, wymiana wszystkich uszczelniaczy zaworów powinien śmigać

ale to na 100% okaże się po zdjęciu głowicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dzisiaj w końcu odebrałem auto z warsztatu. Miał wypalony zawór na drugim cylindrze. Autko jest teraz nie do poznania. Cichutkie, pracuje równo, całkiem inny samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...