Przemek Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Wczoraj byłem u mechanika na pomiarze sprężania. Wyszło na drugim cylindrze 4 po wlaniu oleju podskoczyło na 6. Na pozostałych jest od 10,5 do 11. Po zdjęciu przewodu ze świecy nie ma żadnej różnicy w pracy silnika(tak jakby w ogóle nie pracował na "2"). Większość osób uważa, że to wina pierścieni. Co myślicie na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Równie dobrze może to być wypalony zawór :!: No i oczywiście pierścionki też :!: tak czy siak bez zdjęcia głowy to tylko gdybanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Facet mówił aby poważnie się zastanowić i nie poszukać używanego silnika, według mnie to chyba przesada. Jakie to mogą być koszty -naprawa głowicy, wymiana pierścieni,itp? To moje pierwsze auto i trafił mi się jakiś bubel... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Wyszło na drugim cylindrze 4 po wlaniu oleju podskoczyło na 6. Zawsze na próbie olejowej trochę podskoczy. Wygląda to na nadpalony zawór. Co z resztą statystycznie się częściej dzieje z LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 zrobienie głowicy-jakie mogą być koszty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Proponuje nie dramatyzować tylko ściągnąć głowę i wszystko jasne :one: masz gaz więc tak jak napisałem stawiam na wypalony zawór a koszty -to raz zależy gdzie dasz auto do roboty jeśli sam nie chcesz robić tu różnie nawet za robotę może ktoś krzyknąć 500zł -dwa koszt zaworu nowego nie wiem dokładnie ile ale raczej w normie + wstawienie nowego gniazda albo tylko przefrezowanie jak jest niewielka dziura to myślę 100zł - trzy po docieraj wszystkie zawory przy okazji bo niewiadomo w jakiej są kondycji - cztery wyreguluj obowiązkowo wszystkie zawory regulacja jest płytkowa -pięć nowa uszczelka pod łeb 100zł -a radziłbym wymienić uszczelniacze zaworowe przy zdjętej głowie to 4.5zł x 16szt + wymiana -zabiel łeb przy okazji dla pewności -jeśli to pierścionki to koszt ich do 200zł komplet a i one radziłbym wymienić jak masz tylko 10.5-11 przy okazji zdjęcia głowy zawsze to taniej niż potem specjalnie łeb ściągać -sprawdź rozrząd przy okazji zdjęcia głowy -łańcuszek i napinacz i ostatnie co mi przychodzi do głowy to że jak to wszystko zrobisz to masz spokój i pewny silnik bo koszt używki będzie podobny ale na co trafisz wiesz :?: [ Dodano: Sro 26 Wrz, 2007 21:44 ] A tu masz opis moich małych modów włącznie z rozebraniem głowy na części pierwsze :one: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...asc&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Ja dodam od siebie że przy okazji wydłubywania tłoków warto także wymienić panwki korbowodowe, a jak bedzie zdjęty łep to poza szlifowaniem gniazd i zaworów splanuj go o 1mm... Na 80% obstawiam u ciebie wypalone zawory wydechowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bertw Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 U mnie w Corsie jak jeszcze miałem, mechanik zdjął głowicę i na tłoki nalał naftę. Powiedział ze jeśli przeleci to znaczy ze pierścienie nadają się do wymiany. No i niestety przeleciało, po godzinie wysychało. Z tego co wyczytałem na forum jakiś czas temu bardziej bedzie się chyba opłacało silnik wymienić niż naprawiać, bo części nie są tanie. Istnieje jednak ryzyk utopienia kasy w nowy silnik wcale nie lepszym stanie. Nie jestem pewien czy będą chcieli za 500 zł zrobić, za wymianę rozrządy chcą 150, a tu dłubaniny trochę jest. Niech ci ziomale z 11 listopada ściągną albo na allegro z rozbitków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Tak się zastanawiałem, jakby były uszkodzone pierścienie to nie brał by oleju ? Zalany jest syntetykiem i od wymiany do wymiany nie ubywa nic. :zdziw: Primera ma przejechane ok165 tys, a stopień sprężania na wszystkich oprócz "chorego " wacha się od 10,5 do 11. To dobrze czy za mało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Tak się zastanawiałem, jakby były uszkodzone pierścienie to nie brał by oleju ? Zalany jest syntetykiem i od wymiany do wymiany nie ubywa nic. :zdziw: Primera ma przejechane ok165 tys, a stopień sprężania na wszystkich oprócz "chorego " wacha się od 10,5 do 11. To dobrze czy za mało? Tym bardziej obstawiam wypalony zawór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Chodzi mi o sprężanie na pozostałych 3 cylindrach. 10,5 -11 to źle czy ok. Szukałem jakiś podobnych tematów na forum, ale bezskutecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Chodzi mi o sprężanie na pozostałych 3 cylindrach. 10,5 -11 to źle czy ok. Szukałem jakiś podobnych tematów na forum, ale bezskutecznie. według mnie to mało ja mam dziś po 11-11.5 i będe zmieniał silnik ale na mocniejszy według mnie to powinno być na takim pomiaże conajmniej 12 w poprzednim nissanie 1.4 miałem po 12-12.5 :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawert Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 przemku tu nie chodzi o to co w kawale o optymiźmie i pesymiźmie że trzy są dobre - kwestia jest taka że jeden jest zły ale tak jak to opisali poprzednicy na 90 kilka% na wypalony zawór/gniazdo i po remoncie głowicy - wymiana zaworu, dotarcie gniazda, wymiana wszystkich uszczelniaczy zaworów powinien śmigać ale to na 100% okaże się po zdjęciu głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 3 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Dzisiaj w końcu odebrałem auto z warsztatu. Miał wypalony zawór na drugim cylindrze. Autko jest teraz nie do poznania. Cichutkie, pracuje równo, całkiem inny samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Czyli nasza diagnoza była dobra :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.