baciarek Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Oto wyniki (od 1 do 4) 32 31,5 35 28 Proszę o oceny. Troche spięty byłem po tych wynikach i zapomniałem gościowi kazać zrobić test szczelności z olejem. auto ma 185 kk - może tyle ma. Teraz pytanie : mieć to w d... sprzedawać teraz , sprzedawać za rok, sprzedawać za 2 lata czy robić. dzięki za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 baciarek, poczytaj tutaj może coś znajdziesz http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...t=spr%EA%BFanie http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...t=spr%EA%BFanie http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...light=sprezanie resztę musisz sam doczytać i poszukać http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=33740 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 wczoraj wieczorkiem spędziłem 2 godziny na czytaniu postów z forum i nie znalazłem sytuacji, która odpowiada mojej. Może rozszerze: Nie mam objawów pękniętej uszczelki, bąbelków w zbiorniczku nie ma, olej jest czarny i na stałym poziomie, podczas pomiarów wtryski nie były okopcone, samochód nie zostawia chmury dymu za sobą (wywaliłem wężyk od EGR) lekko przydymi na szaro powyzej 3 tyś obr (chyba trzeba doregulować pompe - pisałem o tym w innym wątku), pali - to jak zwykle zależy potrafie nim zejść poniżej 6,5l ale w nature mam ciut cięższą noge i raczej wychodzi 8l. Pytam z kilku powodów: 1. chciałem sprawdzić kondycję silnika bo przymierzałem się do intercoolera, ale teraz to nie wiem czy jest sens 2. chciałem uzyskać od kogoś znającego się o interpretację wyników a zwłaszcza tego odstającego cylindra, czy jest się czym przejmować czy raczej nie. 3. w sumie jak bym się uparł to mógłbym strącić głowe i wymienić pierścienie i sprawdzić zawory czy pęknięcia na głowicy ale czy przy takich wynikach jest się czego czepiać czy raczej nie POZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawert Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 1. Dopuszczalne odchyłki ciśnienia sprężania w poszczególnych cylindrach nie mogą jednak przekraczać 7% średniej wartości ciśnienia. Wzrost ciśnienia sprężania w badanym cylindrze powyżej 7% wartości średniej świadczy o sztucznym zwiększeniu stopnia sprężania, np. przez osadzanie się nadmiernej ilości nagaru na denku tłoka i ściankach głowicy. Równomierny spadek ciśnienia sprężania w poszczególnych cylindrach w granicach do 0,2 MPa dla silników o zapłonie iskrowym i do 0,7 MPa dla silników o zapłonie samoczynnym sygnalizuje wzrost nieszczelności, lecz nie kwalifikuje silnika do natychmiastowej naprawy, o ile różnica między zmierzonym ciśnienia sprężania a średnią dla danego silnika wartością ciśnienia nie przekracza 7% tej wartości i- dodatkowo-silnik nie wykazuje nadmiernego zużycia oleju smarującego. Spadki ciśnienia sprężania wyższe niż 0,2 MPa (SZI) i 0,7 MPa (SZS) lub odchyłki większe niż 7 procent kwalifikują silnik do naprawy. źródło: http://diaaut.home.pl/r3601c7x.htm nie znam wartości ciśnienia sprężania dla silników nissana może ktoś z serwisu zamieściłby wartości nomonalne i dopuszczalne 2. Przy całkowitej szczelności wskazówka manometru wskazuję 100%. Przy swobodnym przepływie powietrza wskazanie ustala się na poziomie 0%. Dopuszcza się 15% różnicę szczelności pomiędzy cylindrami. źródło: http://www.activit.pl/sklep,300,51,0,0,1684,1.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 dla SR20DE standard 12,75 bar minimum 10,79 bar max. różnica pom. cylindrami 0,98 bar dla diesla CD20T standard 31,4 bar limit 24,5 bar max. różnica 4,9 bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Super wielkie dzięki, myśle, że to bardzo ważne dane dające obraz o stanie naszych silników. Wnioskuje z tych danych, że baniak z wartością 35 ma zbyt dużą kompresję (nagar itp) bo tego z wartością 28 to podnieść się bez rozbierania silnika nie da. Stąd moje pytanie czy da się coś zrobić z tym nagarem i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.