Gość YatzeK Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Witam Mam w moim B11 '85 dziwny objaw. Po przełączeniu na "D" trzeba odczekać kilka, a nawet kilkanaście sekund, zanim samochód ruszy. Podobno przyczyną może być zbyt niski poziom oleju. Pytanie tylko jaki olej do tego lać i jaką ilość. Jeżeli ktoś ma takie informację o będę wdzięczny. Chyba, że ktoś ma inny pomysł jaka może byćprzyczyna takiego problemu. Muszę coś z tym, zrobić, bo nie da się jeździć. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adek19 Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 olej to bedzie najprawdopodobniej typu Dexron II (ale glowy nie dam sobie obciac), przynajmniej taki jest w N14. poprostu jedz do sklepu z olejami albo do warsztatu najepiej zajmujacego sie automatami oni w katalogu sprawdza [ Dodano: Nie 30 Wrz, 2007 12:12 ] jeszcze jedno widze ze jestes z lublina, jedz do Centrum Motoryzacji tam jest stoisko MM CAR (pawilon 69) tam powinni ci pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 olej to bedzie najprawdopodobniej typu Dexron II (ale glowy nie dam sobie obciac), przynajmniej taki jest w N14. Tu też. Czyli np. wg. Mobila ATF220. Pełna pojemność tu 6 litrów. Ale wiadomo, że tyle nie zleci, bo w samym konwerterze zostanie z litr, a drugi w pompie i po kanałach. Jaki przebieg ma to autko? Tak ogólnie, to się trzyma nieźle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość YatzeK Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Wielkie dzięki za odpowiedzi. W poniedziałek pojadę do MM CAR i spróbuję powalczyć. Pytanie tylko, czy sam dam redę wymienić? Czy obowiązuje jakiś specjalny sposób? Sorki za banalne pytania, ale to mój pierwszy automat. I czy faktycznie olej może być przyczyna takich objawów? Czy to coś poważniejszego? @Adek19 - a możesz polecić w Lbn lub okolicach sprawdzony warsztat zajmujący się automatami, który nie zedrze ze mnie za diagnozę tej usterki? @B12 - auto ma przebieg 130 tys. mil (wersja amerykańska: automat + klima + wspomaganie kierownicy + regulacja kierownicy + welurowa tapicerka + uchylne tylne okienko) i trzyma się bardzo nieźle - oprócz tego problemu ze skrzynią który wynikł w ostatnich dniach - wszystko gra. A co? Jesteś może zainteresowany zakupem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adek19 Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 u mnie w sunnym pelna pojemnosc to chyba 7 litrow ale mniejsza z tym YatzeK, no niestety nic ci nie polece, nigdy nie kozystalem i mam nadzieje ze nigdy nie skozystam z takiego warsztatu. moge dac ci tylko nr do MM CAR 081 444 14 65 zycze powodzenia i taniej naprawy [ Dodano: Nie 30 Wrz, 2007 17:44 ] jeszcze apropo tej wymiany sciagnij sobie to Sam Naprawiam Sunny jest tu http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7984 poczytaj tam, troche pisze o tym i sam ocen czy dasz rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Jak masz objaw taki jak opisałeś to może być już koniec pompy w skrzyni. Jak jeździłeś bez oleju to w środku jest zwykle rzeźnia. Jak się nazywa twój samochód po Amerykańsku bo B11 niewiele tłumaczy a możesz mieć skrzynię RL3F01A lub RL4F02A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość YatzeK Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 WItam Po amerykańsku to SENTRA. Chyba az taka kompletna rzeźnia to się nie stała, bo wsteczny działa bez zarzutu. Czy się mylę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Sentra to RL3F01A. Pompa olejowa nie daje ciśnienienia bo nie ma oleju. Jak go nie ma to jest niesmarowana i będzie za chwilę taki luz na zębatce, że nawet jak dolejesz to już pozamiatane. Poza tym spalisz sprzegła jak nie będą smarowane. Naprawa skrzyni to 2-3tyś więc lepiej dolać. Sprawdzasz olej na biegu jałowym po min. 10minutach pracy silnika. Przelatujesz przez wszystkie biegi zatrzymując się na chwilę na kazdym i kończysz na P. Potem sprawdzasz poziom. Olej to DEXTRON - zwykły więc jak zalejesz ATF2 lub Dextron 2 będzie git. Może być Hipola ATF2 za jakieś grosze - oni go kupują więc nie ma obawy. Wlewasz przez rurkę bagnetu lejkiem. NIE PRZELEJ ! Lepiej 5razy dolac niż potem ściskać głowę i myśleć jak spuścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adek19 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 boris.blank, ja mam do ciebie pytanie: 1. po tych 10 min pracy silnika sprawdza sie olej na bagnecie ze strony HOT czy COLD?? 2. u mnie jest niewielki wyciek miedzy skrzynia i silnikiem. czy jest jakis srodek do uszczelnienia tego bez wyciagania skrzyni?? (slyszalem ze sa takie srodki do uszczelnienia miski olejowej bez zdejmowania jej) z gory dzieki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Słuchaj między skrzynią a silnikiem może cieknąć z uszczelniacza wału silnika ale skoro pytasz o skrzynię to znaczy, że olej cieknący to ATF. Nie radzę wlewać do skrzyni żadnego środka uszczelniającego. Środek nie uleczy panewki konwertera i wyrąbanego uszczelniacza a z pewnością zmieni charakterystykę oleju. To jest skurwiale przecyzyjny mechanizm i nie po to opracowują nowe generacje oleju ATF aby wymyślać sobie własny. Tak jak napisałem najprawdopodobniej jest do wymiany panewka i uszczelniacz konwertera. Do tego trzeba wyjąć skrzynię. Koszt części 60-100zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adek19 Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 no ja mam do wymiany uszczelniacz na wale ale od strony paskow klinowych chodzi ci o ten uszczelniacz czy od strony skrzyni jest drugi i z nigo tez puszcza :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Konwerter jest osadzony na wałku (takim jak sprzęgłowy) i pracuje w panewce. Szyjka konwertera jest uszczelniona simeringiem. Jak cieknie spomiędzy silnika a skrzyni olej ATF to na 99% tamtędy. Trzeba zdjąć skrzynię, zdjąć konwerter i wymienić panewkę oraz simering. Jak cieknie olej silnikowy to co zrobisz aby to uszczelnić to twoja sprawa ale ja zdjąłbym skrzynię i wymienił uszczleniacze i uszczelnił miskę. Waro przeczytać http://www.procarcare.com/icarumba/resourc..._autotrans2.asp aby wiedzieć o co biega w automacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adek19 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 no mi sie wydaje wlasnie ze to cieknie ATF. troche skomplikowana sprawa z tym uszczelnieniem. a po co uszczelniac miske?? miska jest ok [ Dodano: Czw 04 Paź, 2007 11:24 ] a jesli wyjme skrzynie zrobye to uszczelnienie to ATF wycieknie?? bedzie trzeba zalac nowy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Nie wycieknie. Tylko najpierw przez taką małą rewizję musisz odkręcić konweter od talerza. Potem zdejmujesz skrzynię z konwerterem i zdejmujesz konwerter. Odwracasz go na plecy i po wymianie uszczleniacza zakładasz na skrzynię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adek19 Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 oddam do warsztatu. sam tego nie zrobie, zabardzo skomplikowane. zreszta nie mam nawet gdzie cos takiego robic. boris.blank, orientujesz sie moze ile taka zabawa kosztuje czyli uszczelniacz walu(ze strony paskow klinowych) + to uszczelnienie tego konwertera chodzi mi o sama robocizne bo uszczelniacze to raczej nie wielkie koszty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Nie wiem czy masz silnik na łańcuszku czy pasku. Jak na łańcuszku to jest to szybka wymiana a jak na pasku to trzeba rozpinać rozrząd więc każdy szanujący się mechanik chciałby wziąć tyle ile za wymianę paska :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.