Gość arturdunal Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Miesiąc temu kupiłem Almerkę 2,2 Di z 2001 roku. Po kupnie okazało się, że samochód długo odpala na zimnym silniku (za 2-3 razem). Na ciepłym jest ok. Autoryzowany serwis Nissana w Poznaniu (Asoni) przeprowadził diagnostykę komputerową i mówi, że pod względem elektronicznym wszystko jest ok. Według nich to wina pompy wtryskowej (w tym modelu jeszcze starego typu - rotacyjna). Na zimnym silniku za mało podaje diesla i dopiero jak zaciągnie to się uruchamia. Skierowali mnie do serwisu Boscha pomp wtryskowych w Poznaniu. Miał ktoś taki problem? To uzasadnienie jest racjonalne według Was? Przed wydaniem kilkuset złotych na naprawę pompy chciałbym mieć pewność, że to pompa a nie coś innego. Pozdro, Artur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Na zimnym silniku za mało podaje diesla i dopiero jak zaciągnie to się uruchamia. To jest najczęstsza usterka tych pomp. Za jakiś czas i te 3 razy nie pomoże. Problem jest we wstępnym ciśnieniu, potrzebnym do uruchomienia silnika. Jakby ci się chciało, to sobie wymień przewód paliwowy na przezroczysty, będziesz mógł zaobserwować, czy pompa ciągnie paliwo podczas uruchamiania. To tak dla pewności, czy dobra diagnoza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcingorzala Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 No właśnie ja mam ten sam problem. Niedawno kupiłem N16 1,8 wymieniony akumulator, świece na zimno strasznie ciężko mu idzie odpalanie a wystarczy że kawałek przejadę i już jest ok. Czy ktoś wie może co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość papa smerf Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 czyżby to była jakaś usterka seryjna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykr1 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=20622 tutaj jest opisywany ten sam problem! rozwiazanie to niby srodek do czyszczenia wtryskow! ja ma ten sam problem rano musze sporo pokrecic rozrusznikiem zanim zapali n16 1,8 i to sie stalo po zalozeniu instalacji LPG i zrobieniu jakis 2tys km! mam nadzieje ze wkoncu ktos poda 100% rozwiazanie tego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 YD22 i QG18 to są dwa różne światy. Także proponuję nie mierzyć ich tą samą miarą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.