kruppp Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Jeszcze jedno drobne pytanko teraz przeszukalem cale forum i nie widzialem odpowiedzi Chodzi mi zeby ktos sprawdzil jak u niego dziala mechanizm podnoszenia szyby. U mnie jest tak ze jesli zamykam jedno okno to predkosc zamykania jest ok, lecz jesli zamykam oba na raz to wyraznie zwalnia mniej wiecej trwa to z 10sec. Co to moze byc prad chyba ok bo jest tak zarowno na zgaszonym jak i zapalonym silniku?? moze jakies przekazniki a moze to poprostu normalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bReko Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 to jest normalne...prad poprostu sie rozplywa na 2 odbiorniki zamiast na jeden i w efekcie sa wolniejsze P.S. staraj sie tagowac tematy i lepiej opisuj temat, nie rob wiecej roboty moderatorom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruppp Opublikowano 1 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 dzieki za odp. tagowac tematy hmm ?? CO to znaczy? az tak to sie nie znam na forumach sorka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bReko Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...21613a9d#403832 tu masz wszystko ;] zapraszam takze do przeczytania mini FAQ http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=13486 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 U mnie zwalniają przy zgaszonym silniku. Gdy silnik pracuje mogę zamykać wszystkie 4 szyby i idą prawie z tą samą prędkością. Bardziej zastanawia mnie siła docisku szyby. Gdyby np. dziecko włożyło rękę między zamykającą się szybę, a ramę to co? :/ Kiedyś w Auto Świecie był test różnych marek pod tym względem. Pamiętam tylko, że wyniki były straszne. Nie daj Boże, żeby głowa, lub szyja się tam znalazła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruppp Opublikowano 1 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 hmmm no to jak to jest w koncu z tymi szybami?? maja jechac wolniej razem czy jak? bo szczerze to u kumpla w mazdzie 15sto letnie to widzialem ze juz calkiem powolutku jada do gory . Czy to nie ma zadnego zwiaku moze jakis silniczek przepalony albo co?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bReko Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Bardziej zastanawia mnie siła docisku szyby. Gdyby np. dziecko włożyło rękę między zamykającą się szybę, a ramę to co? testowalem, caly czas napiera, w renault jest tak ze szyba automatycznie staje , w mojej p11 niema tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eres Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 moim skromnym zdaniem porównywa prędkość domykania szyb można tylko i wyłącznie w aucie wprost z salonu a i nie zawsze bo nie wierzę żeby wszystkie silniki miały identyczne parametry, w aucie mającym kilka lat te prędkości zawsze będą różne, przecież szyba od kierowcy jest częściej używana niż np tylna lewa, stąd inne zużycie elementów od silniczka po uszczelki etc, jasną sprawą jest że prędkości będą różne w zależności czy zamykamy jedną szybę, czy więcej naraz czy silnik w aucie będzie działał czy nie, przecież to zależy od poborów prądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 U mnie zwalniają przy zgaszonym silniku. Gdy silnik pracuje mogę zamykać wszystkie 4 szyby i idą prawie z tą samą prędkością. W mojej P11 jest identycznie, z tym, że ja mam 2 szybki elektryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys.toxic Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 przecież szyba od kierowcy jest częściej używana niż np tylna lewa i dlatego w starszych autach zamyka sie ona wolno lub zacina gdy ejst mokra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruppp Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 chyba troche nieprecyzyjne bylo moje pytanie. u mnie wszystkie szyby zamykaja sie z podobna predkoscia jak je zamykam osobno, sprawa ma sie inaczej jak zamykam np dwie przednie jednoczesnie wtedy obie wyraznie zwalniaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys.toxic Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 to jest normalne...prad poprostu sie rozplywa na 2 odbiorniki zamiast na jeden i w efekcie sa wolniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruppp Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 niby racja nawet bylbym w stanie w to uwiezyc. Tylko dlaczego u ojca w mercedesie (10latek) takie zjawisko jest obce?? w sumie to w innych autach tez sie z tym nie spotaklem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawert Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Coś mi się zdaje że koledzy stworzyli tu nowe teorie elektyczne raczej upatrywał bym problemów w zaśniedzeniu połaczeń, ewentualnie w mechanicznej części podnośników, rolek itp - może powiedzenie kto smaruje ten jedzie pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys.toxic Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 może powiedzenie kto smaruje ten jedzie pomoże to nic nie daje.. mam dokładnie taki sam problem i żadne smarowanie nie pomaga czyśicłem smarowałem, myłem uszczelki, sprawdzałem czy nie jest gdzieś coś zagięte... nowe teorie elektyczne hehe to tylko taka mala abstrakcja jak napisałem :diabel: hehe tak wiec proszę tego neibrać na poważne tak do końca.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 chodzi o to że jeśli zamykasz jedna szybę to prąd ma nei wiem mozę 12V.. a gdy zamykasz 2 naraz to napiędzie dzieli się na 2 silniki więc logicznie rzecz biorąc na jednym silniku masz 6V i na drugim też 6V czyli czas zamknięcia szyb będzie 2x dłuższy czy jesteś tego pewien, co napisałeś ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruppp Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 a moze ktos mial cos podobnego i udalo sie to rozwiazac? co do smarowania to raczej ok. stykow nie wykluczam calkiem mozliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys.toxic Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 czy jesteś tego pewien, co napisałeś ??? czy pewien.... na moje rozumowanie tak.. ale nie wiem dokładnie nie wiem jaki prąd płynie i o jakiej mocy. poza tym napisałem ze to abstrakcyjnie trochę opisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 czy jesteś tego pewien, co napisałeś ??? czy pewien.... na moje rozumowanie tak.. ale nie wiem dokładnie nie wiem jaki prąd płynie i o jakiej mocy. poza tym napisałem ze to abstrakcyjnie trochę opisałem Wielce abstrakcyjnie :diabel: Wszystkie silniki szyb są połączone równolegle po przez odpowiednie wyłączniki. Oznacza to, że do każdego dochodzi 12V. Elektryczne szyby siedzą na jednym obwodzie z bezpiecznikiem. jeśli w którymś miejscu tego obwodu jest gorszy styk, lub zaśniedziała złączka, to przy uruchamianiu kilku szyb jednocześnie zwiększony opór elektryczny powoduje spadek napięcia i tym samym zwolnienie ruchu szyby. Jeśli dodatkowo mechanizm jednej szyby ma zwiększone opory ruchu, to zamykanie okien nie będzie równe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys.toxic Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 opisałem to bardziej pobieżnie:) hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Oznacza to, że do każdego dochodzi 12V. Elektryczne szyby siedzą na jednym obwodzie z bezpiecznikiem. jeśli w którymś miejscu tego obwodu jest gorszy styk, lub zaśniedziała złączka, to przy uruchamianiu kilku szyb jednocześnie zwiększony opór elektryczny powoduje spadek napięcia i tym samym zwolnienie ruchu szyby. Nawet nie trzeba doszukiwać sie zaśniedziałych styków. Po prostu zwiększa sie dwukrotnie pobór prądu i musi zwolnić, w jednym samochodzie będzie to bardziej widoczne w innym mniej, nie wiem może zależy to od akumulatora/stopnia naładowania/pojemności a może ograniczeń instalacji elektrycznej co do natężenia prądu (napięcie oczywiście sie nie zmieni Przykład: jak odpalasz samochód z włączonymi światłami to dlaczego przygasają? Możesz powłączać wszystko co się da (radio oczywiście na maxa i na wyłączonym silniku podnieś szyby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys.toxic Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Po prostu zwiększa sie dwukrotnie pobór prądu i musi zwolnić hyhyhy jednak tak głupi to nei jestem.. dokładnei o to mi chodziło dzięki damiano, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruppp Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 aaa mam malutka prosbe tak odbiegajac od tematu a nie chce zakladac nowego watku hehe moze sie boje krytyki ze znowu cos nie tak tagowane itp czy moglby ktos mi podeslac fotke tablicy rozdzielczej na maila lub dac jakiegos linka dodam ze chodzi mi nie o same liczniki a ogolnie cala tablice i dodatkowo jak ona wyglada w nocy czyli cche porownac ze swoja bo mam wrazenie ze brakuje mi podswietlania niektorych pokretel min te na srodku miedzy wentylatorkami z czerwona i niebieska kropa :D no i ogolnie czy podnoszenie szyb nie opwinno sie podswietlac dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys.toxic Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 podświetlone powinny być wszystkie przełączniki, pokrętła zegary i inne... jeśli brakuje podświetlenia w przyciskach podnoszenia i opuszczania szyb to po prostu sa spalone dodatkowo wystarczy poszukać troche w archiwum.. użyj funkcji szukaj. to nie boli wręcz przeciwnie ;0 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...highlight=diody kilka postów pod początkiem jest zrobione ujęcie tablizy i trochę dalej też jak dobrze pamiętam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruppp Opublikowano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 dzieki za zainteresowanie ale jakiegos dziwnego linka mi podeslales bo moja primera jest z 97 wiec juz p11. A jakos mnie nie przekonuje stwierdzenie ze:podświetlone powinny być wszystkie przełączniki, pokrętła zegary i inne. naprawde nie ma ktos fotki zrobionej przy wlaczonych swiatlach drogowych czy tam jakis zeby widac bylo min. czy pokretla od nawiewow maja podswietlanie, bo w moim przypadku szyby raczej nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.