Gość krzys.toxic Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 no tak.. to było moj amałe przeoczenie .. ale sam doskonale mogłeś napisać model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruppp Opublikowano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 no wiem wiem dobra lece do serwisu podpytac ale dzieki koniec tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys.toxic Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 powodzenia jak dowiesz się czegoś sensownego to pisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yahoo Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 czy moglby ktos mi podeslac fotke tablicy rozdzielczej na maila lub dac jakiegos linka dodam ze chodzi mi nie o same liczniki a ogolnie cala tablice i dodatkowo jak ona wyglada w nocy czyli cche porownac ze swoja bo mam wrazenie ze brakuje mi podswietlania niektorych pokretel min te na srodku miedzy wentylatorkami z czerwona i niebieska kropa :D no i ogolnie czy podnoszenie szyb nie opwinno sie podswietlac Ja już nie raz wymieniałem podświetlenie w mojej primie i powiem Ci tak 1. U mnie sie nie świecą i na 99% nie będą sie świecić te kropki (nie ma podświetlenia) 2. Podnoszenie szyb nie jest oświetlone, jedynie w drzwiach kierowcy jest podświetlenie "AUTO" (przycisk podnoszenia szyby kierowcy) 3. Pokrętło do zmiany przepływu powietrza "ciepło/zimno" (to pomiedzy pokrętłem siły nadmuchu, a pokrętłem rodzaju nadmuchu) - tam nie ma podświetlenia paska niebieskiego i czerwonego. Wymienia się tam tylko dwie żarówki. Jeśli będziesz miał jakieś wątpliwości i pytania to pisz Ja już się tyle nawalczyłem z tym podświetleniem że w ciągu 3 minut jestem w stanie wymienić każdą żarówkę że środkowej deski rozdzielczej hehehehehehe Teraz środkowy panel mieni mi sie w kolorach czerwono niebieskich :diabel2: Wszystkie silniki szyb są połączone równolegle po przez odpowiednie wyłączniki. Oznacza to, że do każdego dochodzi 12V. Elektryczne szyby siedzą na jednym obwodzie z bezpiecznikiem. jeśli w którymś miejscu tego obwodu jest gorszy styk, lub zaśniedziała złączka, to przy uruchamianiu kilku szyb jednocześnie zwiększony opór elektryczny powoduje spadek napięcia i tym samym zwolnienie ruchu szyby. Jeśli dodatkowo mechanizm jednej szyby ma zwiększone opory ruchu, to zamykanie okien nie będzie równe. racja i ..... Nawet nie trzeba doszukiwać sie zaśniedziałych styków. Po prostu zwiększa sie dwukrotnie pobór prądu i musi zwolnić, w jednym samochodzie będzie to bardziej widoczne w innym mniej, nie wiem może zależy to od akumulatora/stopnia naładowania/pojemności a może ograniczeń instalacji elektrycznej co do natężenia prądu (napięcie oczywiście sie nie zmieni Przykład: jak odpalasz samochód z włączonymi światłami to dlaczego przygasają? ... to też racja Wydaje się że połączenie tych dwóch będzie najbardziej trafną odpowiedzią na pytanie w temacie. Myślę że nie ma co się dalej rozwodzić na ten temat, bo powstaną jakieś nowe teorie elektryczności :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys.toxic Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 bo powstaną jakieś nowe teorie elektryczności chcesz nawiązać do mojej wypowiedzi:> heheh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Po prostu zwiększa sie dwukrotnie pobór prądu i musi zwolnić hyhyhy jednak tak głupi to nei jestem.. dokładnei o to mi chodziło dzięki damiano, pozdrawiam nie pocieszaj się .... :diabel: niby o to Ci chodziło a napisałeś ... szkoda gadać. Widzę tutaj, że większość piszących ma problemy ze znajomościa prawa Ohma. dla przypomnienia U = I x R dla ułatwienia: przy stałym napięciu 12 V (a takie jest w instalacji większości samochodów) wzrost oporu musi spowodować spadek wartości prądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaskal Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 u mnie jest to samo, wyraznie zwalnie jak przy podnoszeniu jedna zaczne podnosic druga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys.toxic Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 nie pocieszaj się .... ok.. skoro tak to ja już się nei wtrącam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yahoo Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 chcesz nawiązać do mojej wypowiedzi:> heheh Tego nie powiedziałem :diabel2: [ Dodano: Wto 09 Paź, 2007 11:37 ] niby o to Ci chodziło a napisałeś ... szkoda gadać.Widzę tutaj, że większość piszących ma problemy ze znajomościa prawa Ohma. dla przypomnienia U = I x R Wierz mi że dla niektórych prąd jest "czarną magią", innych kompletnie takie rzeczy nie interesują jak wzory na obliczenia prądu (np. ekonomistę, lekarza i innych, którzy kompletnie nie mają z tym styczności, a czas robi swoje i się zapomina nawet najprostsze wzory). Wiec proszę Cię o wyrozumiałość nieco większą dla takich osób POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Wierz mi że dla niektórych prąd jest "czarną magią", innych kompletnie takie rzeczy nie interesują jak wzory na obliczenia prądu (np. ekonomistę, lekarza i innych, którzy kompletnie nie mają z tym styczności, a czas robi swoje i się zapomina nawet najprostsze wzory). Wiec proszę Cię o wyrozumiałość nieco większą dla takich osób POZDRAWIAM rozumiem to. Tylko dlaczego taki lekarz czy ekonomista udziela rad lub opisuje zjawisko zamiast cicho siedzieć ? Wprowadza tylko innych lekarzy i ekonomistów w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NKP Dolny Śląsk Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 udziela rad lub opisuje zjawisko zamiast cicho siedzieć widzę że bój nadal toczy się o pietruszkę w mojej osobie... jeśli sądzisz że jeśli źle opisałem to po "chłopskiemu" żeby to jakoś wyraziście jak krowie na rowie opisać. Jeśli pobeiżnie nawet źle opisałem to wystarczyło tylko raz powiedzieć a nei ciągnąć tę głupią gadkę w neiskończoność. Masz już swój wiek więc powinieneś potrafić sie hamować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 nie toczy się żaden bój kolego, a tym bardziej o Twoją osobę. Zasada powinna być prosta (zwłaszcza na Forum technicznym, a więc ścisłym), że jak czegoś nie wiesz, to lepiej się nie pisz (nawet "po chłopsku"). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys.toxic Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 wystarczyło mnei poprawić a nie rozpoczynać dziwnej wymiany zdań. czy to takie trudne? ok nei znam się. znam się na fizjoterapii i kręgarstwie, blacharce samochodowej, wędkarstwie i cell... i ejszcze an innych rzeczach. o prądzie wiem tylko tyle co w głośnikach i jak mocno kopie... mam andzieję ze temat tamtego postu powinien być ZAMKNIĘTY. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Panowie dajcie sobie buzi albo po browcu na ochłode, bo zaraz uruchomimy nożyce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 I panowie ten sam problem, szyba się zacina , gdy jest nie używana bez problemów zjedzie , do góry kawałek stanie, po chwili znów sama pojedzie, zacina się niezależnie czy w górę czy w dół, dziś miałem chwilę rozebrałem całe drzwi wyjąłem szybę, prowadnicę z silnikiem, nasmarowałem linki, prowadnicę, i gdy trzymałem silnik w ręku zauważyłem że silnik się grzeje przy tak chwilowej pracy jak odsuwanie domykanie szyb i też staje, co lepsze w chwili gdy staje słychać ze środka silnika lekkie puknięcie tj w przekaźniku, po chwili słychać znów puknięcie i silnik działa, aż wywierciłem malutką dziurkę w plastiku przekładni przy silniku i nasmarowałem wszystko(bo mi się niechciało rozkręcać i nawijać linki)i chodzi lżej szybciej ciszej i dalej staje po puknięciu, domyślam się że to przeciw przeciążeniowy termik silnika, rozbierał ktos ten silniczek? bawiliście się z tym czy wymienialiście na inny? w p10 też miałem ten sam problem ale mi się niechciało tam zaglądnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.